ik vind het heel erotisch, vooral door tepels en schaamlippen (rare naam overigens...niets om je voor te schamen)quote:Op maandag 26 september 2011 08:13 schreef Lalavy het volgende:
Piercings in je echt intieme delen is vrij waardeloos, onhandig enzo... enige wat ik soms wel mooi vind is bij dames een navelpiercing, maar verder niet eigenlijk
tepelpiercings...heel mooi een pleasant surprise indeedquote:Op maandag 26 september 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er door elk mijn tepel 1, een staafje.
De mannen die ik heb ontmoet vinden het vooral een verrassing "had ik niet achter je gezocht", maar vaak wel positief. Nog niemand tegen gekomen die er een probleem van heeft gemaakt.
Voor mezelf voegt het soms wel wat toe en af en toe ook gewoon niet. Heb ze dan ook niet voor het seksleven genomen, maar gewoon, vond het leuk
mbt piercings bij mannen. Ligt aan het type man. Tepelpiercings bij een man kan, maar niet bij elke man. Eentje door de lul heb ik nog nooit live gezien dus kan er weinig over zeggen.
mee eensquote:Op maandag 26 september 2011 12:59 schreef detandenfee het volgende:
tongpiercing
bij dames dan, niet bijmezelf
mijn wederhelft vind em engquote:
dwars door je eikel bedoel je? of twee ringen in een gat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:16 schreef T42 het volgende:
heb een pa en geen kleineen wil er ooit nog 1 bij(naast)
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:24 schreef amarente het volgende:
Niet écht een intieme piercing, maar wel een tongpiercing, die bij het pijpen als zeer prettig wordt gezien.
wil 2 ringen in 1 gatquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:25 schreef sijs het volgende:
[..]
dwars door je eikel bedoel je? of twee ringen in een gat?
mijn vrouw moest er ook aan mijn pa wennen maar vind hem stiekem nu toch wel lekker
dat moet kunnen..kan bij die van mij ookquote:
Typ die afkortingen in met het woord piercing erachter, google images, safesearch uit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:12 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Defintie van al die afkortingen?
En hoe zie je dat voor je, een gat in je penis met 2 ringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |