Wat zegt een joodse rabbi als hij gebeten wordt door een krokodil?quote:Op maandag 26 september 2011 02:17 schreef Darkestrah het volgende:
Taksi godverdomme.
En ik weet ook hier niet waar je het over hebt. Waka waka.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waka Waka !En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
In de jaren 90 had iedereen een krat punica thuis!quote:
En zo niet, dan waren het 2 krattenquote:Op maandag 26 september 2011 02:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In de jaren 90 had iedereen een krat punica thuis!
Gaat het ook maar dan verkapt!quote:Op maandag 26 september 2011 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan
Was je in Nederland? Had je vriendjes?quote:Op maandag 26 september 2011 02:24 schreef Darkestrah het volgende:
Ik ken dat niet. En ik was er toch echt wel in die tijd.
Wij dronken Sinas, Yogho Yogho en meer van dat soort drankjes. Maar punica niet..quote:Op maandag 26 september 2011 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was je in Nederland? Had je vriendjes?
Vind het maar vreemd klinken dat je het niet kent
quote:Op maandag 26 september 2011 02:45 schreef MonteCristo het volgende:
Jammer dat ze al die bazen dingen niet meer hebben..
Punica, Tjolk, Fido Dido, het Yogho-yogho liedje...
Als Jezus in de jaren 90 zou zijn gekomen dan had hij water in Punica veranderd.quote:Op maandag 26 september 2011 02:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Jezus zou gaan
ringen of staafjes ?quote:Op maandag 26 september 2011 02:50 schreef Darkestrah het volgende:
YESSSS ik heb een zak nibbits gevonden
het beste is natuurlijk als je beide hebtquote:Op maandag 26 september 2011 03:00 schreef Darkestrah het volgende:
Staafjes, zodat je er vampiertandjes mee kunt maken.
Hele bouwwerken maakten m'n broertje en ik er altijd meequote:Op maandag 26 september 2011 03:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het beste is natuurlijk als je beide hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |