Het was misschien wel mijn beste ooitquote:Op woensdag 28 september 2011 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens zou ik ook wel graag een ijskoffie hebben op dit moment.
uurtje of 6quote:
Oeh dan heb je echt geluk gehad! Ander zit je idd met vervoer te kloten en ben je nog later dan laat thuis..quote:Op donderdag 29 september 2011 09:52 schreef lezzer het volgende:
Dat is kut Nirak
Ik ben weer thuis
Uurtje vertraging gehad gisteren, gelukkig nog nét voor 12-en geland op Düsseldorf. In de rij voor de gate hoorden we dat je maar tot 0.00u kunt landen op DUS, en dat ze anders naar Keulen moeten uitwijken. Beetje kut als je je auto op Dus hebt staan
Ze brengen je dan wel met de bus van Keulen naar Düsseldorf, maar dan moet je dus wel op iedereen wachten, iedereen chagrijnig, je bent zo 1,5u verder, etc..quote:Op donderdag 29 september 2011 10:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Oeh dan heb je echt geluk gehad! Ander zit je idd met vervoer te kloten en ben je nog later dan laat thuis..
Willing workers On Organic Farms, of World Wide Organization of Organic Farms, of way je maar wilt verzinnen.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het was misschien wel mijn beste ooit![]()
Skunk waar staat wwoofer voor?
Is wel te doen, ik heb er een op het oog waar ze nu nog naarstig op zoek zijn naar helpers.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:10 schreef Nirak het volgende:
fijne terugreis lezzer :w
en skunk, is het zo eenvoudig om een andere boerderij te vinden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |