Ik weet dat taal leeft en verandert enzo, maar soms wil ik dat nietquote:Op maandag 26 september 2011 23:25 schreef wonderer het volgende:
Overigens zegt mijn buurvrouw echt "zoenzo" in plaats van sowieso, dus ik snap ineens waar die rare spellingsvariaties vandaan komen.
volgens mij zeggen we hetzelfdequote:Op dinsdag 27 september 2011 08:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ook niet, maar wel duidelijk homo.
Als mijn gaydar niet uitslaat, dan is het onopvallendquote:Maar ja wat is dan onopvallend? Wanneer iemand elk aspect van zijn seksualiteit / seksuele voorkeur nivelleert in zijn voorkomen? Een beetje "zolang ze maar normaal doen" dus..?
Je maakt een grapjequote:Op maandag 26 september 2011 23:20 schreef wonderer het volgende:
Bij mij gingen de alarmbellen bij Peter van de Vorst niet af hoor. En mijn gaydar is best goed.
Ja, ik had het ook wel doorquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt een grapje
Het is geen uber-nicht, maar verder wel overduidelijk
achja... wrijf het er ff in zeg! Maar wat heerlijk voor julliequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Hi
32 graden en Dottir heeft zich (met de nodige aandacht) voorbeeldig gedragen. Nog een half uurtje en dan hoef ik vanavond alleen nog maar te eten
Hoeraquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Hi
32 graden en Dottir heeft zich (met de nodige aandacht) voorbeeldig gedragen. Nog een half uurtje en dan hoef ik vanavond alleen nog maar te eten
Hoeraquote:
quote:maar ik heb het eten nog niet geproefd
Wat een leed, wat een leedquote:Toch nog maar een extra taakje op ons genomen en even met Dottir in de zee gespeeld. Wat hebben er toch veel voor onze dochter over.
Morgen gaan we uiteten.quote:
Que?quote:
Ik dacht alquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Vanyel het volgende:
Naar huis bedoelde ik. Autocorrect....
Ik vond het wel tof dat ze met z'n allen achter de daders aangingenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:33 schreef Nirak het volgende:
ow ik heb net Oh Oh Cherso gezien en ze hebben meel en ketchup over "de homo" heen gegooit.. heel flauw hoor..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Overdag idyllisch. Dan wel.
Ik weet niet waar deze'muziek'
vandaan komt (ik vrees ons restaurant), maar
is het wel. Moeten echt aan die trol van het reisbureau vragen of ze dronken was toen ze ons dit aanried voor onze rust.
Omdat ie homo is waarschijnlijk... Tja cherso he.. Daar gaat t intellect van de jeugd op vakantie..quote:Op woensdag 28 september 2011 06:13 schreef Vanyel het volgende:
Gekke Mrs!
Waarom de meel en ketchupgrap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |