Ik vond / vind Vingervlug toch wel fantastisch, gewoon om de wending die het verhaal neemt, fantastisch onverwacht als je het de eerste keer leestquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:41 schreef LizzyAdam het volgende:
dank. Sarah Waters he? Finger Smith de grootste favoriet of nog andere van haar boeken?
quote:
quote:
Hee daar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef LizzyAdam het volgende:
*schuifelt naar voren, kijkt naar de grond en kucht zacht* *doet handen op rug en draait met linker voet*
hoi! ik ben nieuw op FOK (nou ja, heb eindelijk eens een account aangemaakt) , ik denk.. kom gelijk maar uit de virtuele kast.. hebben we dat ook weer gehad.
Dit ook.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dingus. Van Fast Car...
V V V! Dat potje met pepers dat jij had staan, is dat gewoon hop goedkopie natuurazijn en pepers in ringetjes? Easy does it? En maken verhoudingen ook maar IETS uit? Mijn peper plant slaat ineens op hol, zoveel krijg ik er niet op de komende week!
WTFquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
Wat een stom verhaal
Vriend blijkt lesbo met houten penis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan gewoon ronduit niet waar zijn. Ik zou toch echt mn vraagtekens zetten bij een ingezwachtelde (sp?) man? Naast het feit natuurlijk dat zn piemol van hout is? Gevalletje 'ik wil de kast niet uit?'quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
Wat een stom verhaal
Met een toiletrolhouder. Ik gil.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:35 schreef lezzer het volgende:
Wat een stom verhaal
quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:39 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik ben lekker vrij vandaag (eerste keer in 28 dagen) dus nupas wakker hihi
Dit dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:27 schreef Bakfiets. het volgende:
Hee, als jij toch vrij hebt kun je best wat over jezelf vertellen.
En dit ook jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Heb je daar nou een sollicitatiegesprek?
Hoi.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef LizzyAdam het volgende:
Lol, sorry. Ik ben Lizzy, 25 en woon in a'dam ik verkoop houten vloeren in de bijenkorf.
Anglofiel, bad eendjes verzamelaar (ja echt) hou van lezen en lekker eten en het liefst die 2 in combinatie :-p
welkomquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:10 schreef LizzyAdam het volgende:
*schuifelt naar voren, kijkt naar de grond en kucht zacht* *doet handen op rug en draait met linker voet*
hoi! ik ben nieuw op FOK (nou ja, heb eindelijk eens een account aangemaakt) , ik denk.. kom gelijk maar uit de virtuele kast.. hebben we dat ook weer gehad.
Krijsquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:35 schreef Nizno het volgende:
ow ja en ff voorstellen... Ik ben Nizno, ben 30 jaar en doe woody woodpecker na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dan moet je veel bier drinken, kun je van aan de .. raken heb ik begrepenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben DancingPhoebe en ik ben geconstipeerd.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat is DP en die heeft een liefdesrelatie met alcohol.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan moet je veel bier drinken, kun je van aan de .. raken heb ik begrepen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik voel me zoooo begrepen door jou Bakfiets
voor DP is alle alcohol prima...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |