Is de bedoeling dat er stickers op komen , maar er is nog geen Punball-logoquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef T42 het volgende:
ga je er nog prints op zetten?
als je er trouwens moderne knoppen op wil zetten plaats van de orginele flipperknoppen heb ik die liggen![]()
Nice!!!quote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Punnik het volgende:
vandaag ook even addams family gespeeltmet 1 hand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.290.000.000 hier als Grand Champion.quote:Op zondag 6 november 2011 00:28 schreef rouletteking het volgende:
Nog DPO-gangers hierzo? Erg leuk maar wel fakking druk zeg.
Ff pimpen met mijn highscore op de Addams Family![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
pics or didn't happen...quote:Op zondag 6 november 2011 13:02 schreef ursel het volgende:
[..]
1.290.000.000 hier als Grand Champion.
ben toch voor echte spul maar je weet wel wat te makenquote:Op zondag 6 november 2011 00:36 schreef Punnik het volgende:
vandaag ook even addams family gespeeltmet 1 hand...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moest google wat dat was... had er nog nooit van gehoord zelfsquote:Op zondag 6 november 2011 00:28 schreef rouletteking het volgende:
Nog DPO-gangers hierzo? Erg leuk maar wel fakking druk zeg.
Ff pimpen met mijn highscore op de Addams Family![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een fijn mensquote:Op zondag 6 november 2011 23:49 schreef T42 het volgende:
[..]
ik sleutel er liever aan en laat andere flipperen
Hier een dubbelle zelfsquote:
Netjesquote:Op woensdag 9 november 2011 13:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier een dubbelle zelfs![]()
Nog maar 1 uitdaging te gaan. Dat is tijdens tour de mansion de mansion weer vol te krijgen.![]()
Highscores worden hier telkens na 250 potjes gereset.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de extra ball bij Train Wreck, de mega bear kick, 5x bonus.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:19 schreef rouletteking het volgende:
[..]
Netjes! De 4-way combo ook al gelukt?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:46 schreef T42 het volgende:
heb er een nieuwe kast bij en de bowling alley is weg (ingeruild)
plaatje van internet: een tiger rag. van bell games (eigelijk een bally die hun hebben omgebouwd)
[ afbeelding ]
maarrr.. het moest een keer gebeuren...
[ link | afbeelding ]
dus nu een nieuwe ruit zien te vinden van een zeldzame kast...
system 1 is welk merk? (denk het nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 03:26 schreef Dengaman het volgende:
T42 ik heb een trafo nodig uit een System 1... Heb jij eventueel nog een liggen?
zou het graag willenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:29 schreef Punnik het volgende:
kheb trouwens nog de hele binnenkant liggen van deze kast ? ->
[ afbeelding ]
is daar misschien nog interesse voor ?
staan er een paar op mp zag ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:39 schreef hoe-die-nie het volgende:
Je kan van het speelveld altijd nog een tafeltje maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ik niks van liggenquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Dengaman het volgende:
Trafo van een Gottlieb... Er zitten 2 in en heb de kleine nodig...
waar heb je dat gehaald? wat kost die joystick? ik heb bijna de zelfde gekocht pasquote:Op zondag 18 december 2011 04:17 schreef Punnik het volgende:
knoppen/joystick voor punball/photoplay binnen
[ afbeelding ]
op http://www.arcadeshop.dequote:Op zondag 18 december 2011 18:07 schreef T42 het volgende:
[..]
waar heb je dat gehaald? wat kost die joystick? ik heb bijna de zelfde gekocht pas
vieze eind schakelaars in de tellers of sluiting in schakelaars in speelveld die de boel late hangen.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef betyar het volgende:
De flipperkast blijft "hangen", zie filmpje, ook kun je de puntentelling beinvloeden door er tegen de zijkant aan te tikken. Zie filmpje:
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
tnx voor de onderdeeltjes héquote:Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Punnik het volgende:
[..]
op http://www.arcadeshop.de
geen idee wat die joystick los kostte .....
Hij staat in Schijndel bij een zus van me. Ik zal het morgen doorgeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:51 schreef T42 het volgende:
[..]
vieze eind schakelaars in de tellers of sluiting in schakelaars in speelveld die de boel late hangen.
zoemt de kast ook?
iedergeval niet meer spelen. anders heb je zeer hoge kans op verbrande spoelen.
waar staat hij? kan anders misschien even meekijken
De kast zoemt ook ja, nadat het euvel is verholpen zeg maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:51 schreef T42 het volgende:
[..]
vieze eind schakelaars in de tellers of sluiting in schakelaars in speelveld die de boel late hangen.
zoemt de kast ook?
iedergeval niet meer spelen. anders heb je zeer hoge kans op verbrande spoelen.
waar staat hij? kan anders misschien even meekijken
zeg dan maar dat ze hem beter uit kunne laten staan. dan zal een reparatie nu nog tot wat schoonmaken en stellen zijn van paar schakelaartjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef betyar het volgende:
[..]
De kast zoemt ook ja, nadat het euvel is verholpen zeg maar.
topquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Punnik het volgende:
Nu met knopjes en lampjesook nieuwe flipperbuttons erin.
[ afbeelding ]
Verder verwacht ik morgen/overmorgen een nieuwe pc, die er nu in zit trekt het allemaal net niet lekker.
En ik zal zo eens kijken om dat 3e scherm er in te krijgen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |