Ik lag te te slapen toen UDOWU werd gestart.quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso, ik herinner me het grootste deel van deel 3 nog als de dag van gisteren. Het ging over Mickey Mouse, Goofy & Pluto.
Turkse meisjes zijn FUCKING arrogant niet normaal. Zelfs tegen eigen volk.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, ik woon vlakbij een mboschool, nou wat daar af en toe rondloopt_ Dan verandert je mening wel
En ik was een hater van het eerste uur.quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lag te te slapen toen UDOWU werd gestart.Maar ik was wel de initiatiefnemer samen met Oerbeer.
Zelfde hier, zit dan niet meer op school maar je zit zomaar uren naar het scherm te turen met zo'n SCquote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef aight1 het volgende:
ik wou aanvankelijk nooit participeren in deze SC. jammer dat ben veranderd van mening want erg slecht voor schoolwerk dit
jaquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zelfde hier, zit dan niet meer op school maar je zit zomaar uren naar het scherm te turen met zo'n SC
Nou, dat niet. Meer voor na het scheren of in de winter als ik weer eens een schrale kop hebquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
vochtinbrengende nachtcreme en nivea summerlook
je bent wel nog gepermbanned tussendoorquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:08 schreef Oerbeer het volgende:
Aangezien de vakantie SC helaas is gesloten, en de Nachtbagger altijd pas omstreeks 0:00 wordt geopend, is het gemis van een permanente SC in ONZ onder een aantal users, waaronder mij, groot. Met SC bedoelen we een soort "Dagbagger"
Er zijn vele subfora's die wel een SC hebben. Waarom ONZ dan niet?
Ik stelde voor aan Myraela om een Dagbagger te open. Dat gaat hem helaas niet worden.
However, als we met een goed, origineel idee en een mooie OP komen, zouden we het kunnen proberen.
User Rezania en ik hebben zonet een tijdje gebrainstormd, en zijn al met een paar namen gekomen:
Praat hoekje
ONZ-Talk
ook iets met Rinus![]()
Dit is natuurlijk niet erg veel, dus als er meerdere users zijn die wel in zijn voor een SC voor overdag en s'avonds,
laat je dan horen!
Meer users vóór, is meer kans van slagen.
Ook moeten we users hebben die willen meewerken aan de OP, die moet natuurlijk zo mooi mogelijk worden. Bannertje, stukjes tekst, een leuke naam voor de SC, dat soort dingen.
Wie heeft er ook de behoefte aan een ONZ-SC, en wie wilt er meehelpen dit te bereiken?
Meld je!![]()
Poll:
Poll: ONZ-SC voor overdag en s'avonds?
• Vóór
• Tegen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voordeel voor de mods:
[..]
Ja, dat lijkt er meer op inderdaad. Meestal een dikke tas om de linkerarm en een BB in de rechterhandquote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Turkse meisjes zijn FUCKING arrogant niet normaal. Zelfs tegen eigen volk.
Endan zo'n bitchface.
Ze kijken echt zo:en
at the same time
Ja dat welquote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
je bent wel nog gepermbanned tussendoor
Ben jij gepermbanned?quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Moet je nagaan, wat zouden jullie zonder me moeten?
En glimjas met bont strakke broek en uggs of nikes.quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt er meer op inderdaad. Meestal een dikke tas om de linkerarm en een BB in de rechterhand
Je postte om 22:22:23.quote:Op zondag 25 september 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Moet je nagaan, wat zouden jullie zonder me moeten?
Ja, en uiteindelijk hebben we toch weinig haat van buitenstanders ervaren, moet je nagaan.quote:
Afkoelban en een permban jaquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben jij gepermbanned?Wist ik niet eens
Hahaha geweldigquote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je postte om 22:22:23.
Very close.
Nee, want dat idee werd omgetoverd tot een "Dagbagger", daarom was ik daar zo fel tegen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lag te te slapen toen UDOWU werd gestart.Maar ik was wel de initiatiefnemer samen met Oerbeer.
Jouw eerste post in UDOWU:quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets waar jij perfect thuis hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |