Herkenbaar. Tja, sommige mensen gaan bijna nooit de deur uit en hebben geen leuke hobbies. Dus met tuinieren kunnen ze zich lekker uitleven.quote:Op zondag 25 september 2011 21:33 schreef Hardstylah het volgende:
Buren die verdomme elke zondag morgen om half 10 's morgens al bezig met het grasmaaien en de bladblazers. Kijk het kan een keer geburen dat je dat vroeg in de ochtend al gefixt wilt hebben maar moet je nou echt perse elk weekend het grasmaaien?
gr gr
je kan het ook anders uitleggen: sommige mensen hebben geen leven en liggen dus liever 10 uur te stinken op hun zolderkamer..quote:Op zondag 25 september 2011 21:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tja, sommige mensen gaan bijna nooit de deur uit en hebben geen leuke hobbies. Dus met tuinieren kunnen ze zich lekker uitleven.
Wel als je er om 7 uur pas inlicht..quote:Op zondag 25 september 2011 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
Een beetje hardsyler slaapt nog niet zondagochtend 9.30.
Zolderkamer? Gast wtf?quote:Op zondag 25 september 2011 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het ook anders uitleggen: sommige mensen hebben geen leven en liggen dus liever 10 uur te stinken op hun zolderkamer..
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 25 september 2011 21:50 schreef Zolder het volgende:
terechte klacht, ik wil gewoon niet dat ik in het weekend voor 12 uur van mijn slaap verstoord wordt.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 25 september 2011 21:51 schreef Akkerr het volgende:
Je buren nemen vast wraak aangezien je username.
Whahahaha!quote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt hhij dat hij z'n haren regelmatig stijlt
quote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja is goedquote:Op zondag 25 september 2011 21:55 schreef Geelman het volgende:
Half tien is fokken laat man. Moet je maar niet zoveel zuipen, alcoholist. Dan kan je makkelijk om 6 uur opstaan en naar de kerk gaan of zo.
Ga doen dan.quote:
Al had ik moord en doodslag mee gemaakt, dan kun je dit nog steeds irritant vinden?quote:Op zondag 25 september 2011 21:58 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Pff, sommige mensen hebben echt nooit iets echt ergs meegemaakt in hun leven...
Jij bent duidelijk zo'n kansloos geval die nooit wat meemaakt inderdaad.quote:
Ik stel voor dat jij groep 8 nog eens over doet.quote:Op zondag 25 september 2011 22:00 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk zo'n kansloos geval die nooit wat meemaakt inderdaad.
quote:Op zondag 25 september 2011 22:02 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij groep 8 nog eens over doet.
Doe eens normaal man!quote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Ik wist het wel.![]()
Nou bek dicht en slapen.
Lekker hard stylahquote:Op zondag 25 september 2011 21:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
oh, dat is al te groot voor jou?quote:
Wat licht je in?quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Wel als je er om 7 uur pas inlicht..
Als je bij deze probeerde grappig te zijn is dat mislukt.quote:Op zondag 25 september 2011 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat is al te groot voor jou?
sorry.. dacht dat je wel enigsinds de ruimte had
je zit dus in een zolderhokje waar net een bed in past?
je geeft gewoon niet graag toe dat je een werkloze student bent, ik snap het...quote:Op zondag 25 september 2011 22:34 schreef Hardstylah het volgende:
[..]
Als je bij deze probeerde grappig te zijn is dat mislukt.
Okquote:Op zondag 25 september 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
je geeft gewoon niet graag toe dat je een werkloze student bent, ik snap het...
dat zijn namelijk de enige mensen die klagen dat er op zondag buren grasmaaien..
Wil ikquote:Op zondag 25 september 2011 22:35 schreef Beavis het volgende:
Om half tien sochtends heb jij last van je buren en om half tien savonds val je ons daarmee lastig.
Waarom??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |