Ik zoek een nummer, ken alleen een beetje het refrein.
Het wordt de laatste tijd veel gedraaid als ik uit ga, is volgens mij wel een redelijk nieuw nummer
De eerste regel van het refrein is iets als "het is een zomer dag' ik dacht iets met zomer, tweede regel is "al is het midden in de winter".
Tweede regel weet ik zeker.
derde+vierde regel was zoiets als "als ik je armen lig, dan voel me ik rijk"
Iemand enig idee hoe dit nummer heet en van wie het is?
quote:Dit is Flutlicht - Icarus
Door Crispy1 - woensdag 03 juli 2002 18:39--------------------------------------------------------------------------------
Hey
Dit is van de reclame van megafestatie, heb ff een stukje opgenomen, ik vind het een mooi nummer, weet iemand hoe dit liedje heet?
http://members.brabant.chello.nl/r.boer/hoeheetditnummer.mp3Daar kun je mijn opgenomen stukje ff beluisteren..
Ik zoek ook nog enkele Trance/Techno/Club/Hardhouse.
Op de Bitte Ein Beat Vol. 2 CD staat een nummer met de volgende vocalen: Throw Ya Hands In The Air. (Hardhouse-achtige muziek).
Wie weet hoe dit nummer heet?
Nog een nummer dat ik zoek: Het nummer dat wordt gedraaid op de achtergrond van Mental Theo Zomerspecial on Mallorca 2000! tijdens de scene dat ze in een speedboat zitten. Het is alweer lange tijd geleden dat ik dat heb gezien, maar toch zoek ik dat nummer nog steeds (Het werd trouwens ook redelijk vaak in de clubs gedraaid in de zomer van 2000)
Wie kent 1 van deze 2 nummers?
quote:Op de Bitte Ein Beat site kun je onder Multimedia / CD's luisteren naar audio fragmenten van alle nummers die op de BeB CD's hebben gestaan...
Op de Bitte Ein Beat Vol. 2 CD staat een nummer met de volgende vocalen: Throw Ya Hands In The Air.
Succes met zoeken!
1.
Iemand die weet hoe dat "spannende" nummer heet dat bij "Now of Neverland" heet Ik bedoel dus niet de begintune van de Prodigy, maar dat nummer dat langs komt als ze naar een opdracht lopen enzo...
2.
Iemand die weet hoe dat nummer heet dat vroeger in de "Legend of Zelda - Ocarina of Time" en FIFA 2000 of 2001 reclame zat Is iets klassieks...
oja.. volgens mij ook best wel nieuw
quote:Dat is Rub it in van Fierce Ruling Divas, ik heb 2 mixen, 1 van BK en 1 van Raoul Luciano.
Op woensdag 03 juli 2002 20:39 schreef trancemaniak het volgende:Ik zoek ook nog enkele Trance/Techno/Club/Hardhouse.
Op de Bitte Ein Beat Vol. 2 CD staat een nummer met de volgende vocalen: Throw Ya Hands In The Air. (Hardhouse-achtige muziek).
Wie weet hoe dit nummer heet?
Voor de mensen die op zoek zijn naar nummer wat LAB4 op impulz draaide
Ik heb een tijdje geleden van LAB4 een mail ontvangen dat ze het nummer van Eminem, Without Me, zouden mixen, het is dus gewoon een mix van LAB4.
Op de site van LAB4 staat hier nog niets over.
quote:Wilde gok: Safri Duo en nog iemand - Sweet Freedom
Op woensdag 03 juli 2002 21:09 schreef devian het volgende:
hier ff een poging van een beschrijving....:D ik weet alleen nog dat vorige liedje van hun best wel bekend was.. ik bond het zuigen.... en dat het heeeeel simpel was.. ( ook een hele simpele titel)..... titel van dit liedje was iets van pom pom pom.... of dom dom dom... of pom di dom.. zoiets.... wel trance
quote:Mailtje toch nog gevonden:
Op woensdag 03 juli 2002 21:24 schreef Eazzz het volgende:Voor de mensen die op zoek zijn naar nummer wat LAB4 op impulz draaide
GROUNDBREAKING NEWSFLASH HOT OFF THE PRESS!!! EMINEM AND LAB4
COLLABORATION!!!
If you are not already familiar with the latest, and very wicked EMINMEM
single which is currently being thrashed on every radio station across the
globe - WITHOUT ME (featuring his two trailer park girls) then you soon will
be... take this tune and imagine it at 150bpm with the most STONKING and in
yer face LAB4 influence that you can possibly imagine - and here you have
it, a collaboration between the king of pisstake (or political
groundstake!?!) and the current kings of the techno hill in one of the
hardest LAB4 remixes you will ever hear!!!
This track will be showcased for the very first time at GATECRASHER SUMMER
SOUND SYSTEM on the 22nd June, and is guaranteed to blow the SSS roof off!!!
Any versions of this track that you may hear by any other artist will be
nothing but a sad imitation from a sad bandwagon jumper (of which there are
many on this scene) - would EMINEM honestly collaborate with any other
artist other than LAB4 for this kind of remix??? We think not!!
Ik vind et een beetje in de Mike Oldfield stijl, maar ik kan geen nummer vinden van hem wat er op lijkt...
Wie herkent dit nummer?
quote:Het eerste gedeelte is van John Carpenter - halloween
Op donderdag 04 juli 2002 14:18 schreef TimeClypse het volgende:
Kben erg benieuwd van wie of wat dit nummer nou precies is... Het is een beetje vaag om te horen, je hoort et zachtjes op de achtergrond na de eerste "alarmtoeter" zeg maar... Deze is het negeer de tekst maarIk vind et een beetje in de Mike Oldfield stijl, maar ik kan geen nummer vinden van hem wat er op lijkt...
Wie herkent dit nummer?
quote:je bedoeld gigi d'agistino? bla bla bla
Op woensdag 03 juli 2002 21:09 schreef devian het volgende:
hier ff een poging van een beschrijving....:D ik weet alleen nog dat vorige liedje van hun best wel bekend was.. ik bond het zuigen.... en dat het heeeeel simpel was.. ( ook een hele simpele titel)..... titel van dit liedje was iets van pom pom pom.... of dom dom dom... of pom di dom.. zoiets.... wel trance
quote:Thnx!!
Op donderdag 04 juli 2002 14:23 schreef Krazy het volgende:[..]
Het eerste gedeelte is van John Carpenter - halloween
quote:Ik heb dat ene nr. al gevonden v/d BeB CD's. Het was DJ Cerla - Sahara Rave.
Op woensdag 03 juli 2002 20:39 schreef trancemaniak het volgende:Ik zoek ook nog enkele Trance/Techno/Club/Hardhouse.
Wie weet hoe dit nummer heet?Nog een nummer dat ik zoek: Het nummer dat wordt gedraaid op de achtergrond van Mental Theo Zomerspecial on Mallorca 2000! tijdens de scene dat ze in een speedboat zitten. Het is alweer lange tijd geleden dat ik dat heb gezien, maar toch zoek ik dat nummer nog steeds (Het werd trouwens ook redelijk vaak in de clubs gedraaid in de zomer van 2000)
Wie kent 1 van deze 2 nummers?
Ik zoek nu alleen nog dat nr. v/d Mental Theo Zomerspecial on Mallorca 2000! Wie het weet mag het zeggen. Thnx.
quote:nope... 1 hit meer gehad hier in nl.... volgens mij....naam van artiest bestond uit 1 deel... titel uit 3 delen.... ik kan er gewoon nie meer opkomen
Op donderdag 04 juli 2002 14:27 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
je bedoeld gigi d'agistino? bla bla bla
zit ook een wazige clip bij.
quote:Styx - Sing for the Day
Op donderdag 04 juli 2002 17:16 schreef dapluiz het volgende:
Op the eminem show, track 12 : Sing for the moment.
In dat refrein word een sample gebruikt van een naar mijn mening heel goed nummer, maar welke ?
Weet het niet zeker, pak straks het album er effe bij... Effe luisteren.
quote:Dat nummer is een stuk blijer
Op donderdag 04 juli 2002 17:33 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Styx - Sing for the Day
Weet het niet zeker, pak straks het album er effe bij... Effe luisteren.
quote:Is het dan niet een verknipt Aerosmith nummer?
Op donderdag 04 juli 2002 17:39 schreef dapluiz het volgende:[..]
Dat nummer is een stuk blijer
De sample is anders, maar misschien aangepast
Sing with me/Sing for the year/Sing for the laughter/
sing for the tear/Sing it with me/Just for today/Maybe tomorrow/The good Lord will take you away...
<edit>
Sjaakman inderdaad, net gevonden
Aerosmith - Sing with me
</edit>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |