Ik vond op dat moment nogal raar, omdat ik niet een connectie kan leggen waar de huid reageert om emoties.
Ik heb toen die zelfde avond nog gezocht op internet wat het dan was, nieuwsgierig als ik was, stond er niks bij van dat het daar zou komen zulke emoties. Ik had dat natuurlijk gemaild naar haar, misschien kon ze er wat mee (behandelen enzo)
Nu heeft ze het gelezen die mail, wordt ze boos omdat "ik haar niet geloof" WTF? ja sorry hoor ik ken toch niet alles weten en dan zoek ik het op, en dan zeg waarom ze nou boos is, want ik wou het alleen doen om haar te helpen. Zegt ze van dat ik niet achter haar rug moet gaan opzoeken, en dat ik het moest vragen.
Ben ik soms verplicht om elke keer alles te vragen als ik niets weet ofzo.
Nu is ze dus offline gegaan, wat ze vaker doet als ze boos op me is, meestal bel ik haar gelijk. Maar nu heb ik er genoeg van, want omdat zij mij niet WIL begrijpen, waarom zal ik me schuldig voelen? Ze moet maar eens gaan kijken wie er nu fout is, en dat ben ik niet.
Laat d'r maar even afkoelen, misschien is ze eerder kwaad op haar eczeem dan op jou maar reageert ze het af op jou.. Gun het wat rust en leg haar later rustig uit wat je bedoelde..
Zoals nu ook: je hebt nix verkeerds gedaan, als zij dan wil 'bitchen' moet ze dat maar zelf weten en dat moet je haar ook duidelijk maken. Maak er ook niet meer woorden aan vuil dan nodig zijn.
?? Moet iemand zich schamen voor een voedselintolerantie of allergie? Dat zijn naast stress en erfelijke factoren de enige bekende oorzaken.
Wat uitslag betreft heb ik echt een klotehuid. Bij het minste zit m'n hele huid weer onder de vlekken. Ook als ik ga stressen enzo.
Als je gezegd hebt dat je daar niets over hebt kunnen vinden, dan vind ik dat ze te heftig reageert.
Ik kan me voorstellen dat als dat mailtje verkeerd geschreven is, dat het compleet verkeerd overkomt en dan is haar reactie heel begrijpelijk. Het mailtje moet natuurlijk wel begrip uitstralen, anders is het gewoon een botte reactie.
Natuurlijk kun je uitzoeken wat eczeem is, maar gebruik die wijsheid voor jezelf en ga eens een keer het gesprek met haar aan. Vraag haar waarom ze denkt dat het daardoor komt.
Overigens... eczeem is vaak door de dokter goed te behandelen voor zover ik weet. Hangt natuurlijk wel af van het soort wat ze heeft.
quote:Zoals ik al zei.. Gun d'r even wat rust en leg het dan nog es rustig uit.. Komt wel goed hoor..
Op woensdag 03 juli 2002 20:22 schreef Evil_Cloontje het volgende:
FF mijn mail gelezen, ja misschien komt die wel erg hard over. Maar toen ze boos werd zei ik nog dat ik het niet zo bedoelde. Maar moet ze daar na zo kwaad om worden? Beetje flauw.
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 08:14 schreef nrg het volgende:
Hey watch it... Ook al heb jij gelijk, ik ben ook nogal koppig. Bij mij is het zo uitgegaan. Beter bellen dan je meisje kwijt toch?
als ik me ergens in verdiep uit interesse en ze gaat vervolgens pissed lopen doen kan ze direkt opzouten...schurfterige bitch
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 04-07-2002 20:49]
Gelukkig dat het weer goed is in elk geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |