reden te meer om dat te promoten he.. we gaan hier niet overmatig meewerkend zijnquote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
En clevy, daar zit ik dan weer niet op te wachten he.
koel.. 2 dozen over de zeik in 5 minutenquote:
Hell no! Kleine man heeft ook hoedjes en die staan 'm tof. Dan is het net Justin Timberlakequote:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef clevy het volgende:
[..]
reden te meer om dat te promoten he.. we gaan hier niet overmatig meewerkend zijn
Ik zou bijna een foto plaatsen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Kleine man heeft ook hoedjes en die staan 'm tof. Dan is het net Justin Timberlake
'Dozen'. Verbazingwekkend dat jij nog single bent.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
koel.. 2 dozen over de zeik in 5 minuten
Single zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
'Dozen'. Verbazingwekkend dat jij nog single bent.
nee, niet verbazingwekkend.. hoogstens medelijdewekkendquote:Op zondag 25 september 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
'Dozen'. Verbazingwekkend dat jij nog single bent.
Dat ben jij toch niet meer?quote:
Wtf, Q. Niet single?quote:
Haha, mooi he. Alsof iemand ineens roept dat de aarde tóch plat is.quote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand roept dat Q niet meer single is, heel singels geschokt meteen
of vrouwen stiekem wel logischquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, mooi he. Alsof iemand ineens roept dat de aarde tóch plat is.
ik doe wel meer rare dingen schatquote:
Is dat die met die muts die naar NY gaat en dan boos wordt omdat ze moeten verhuizen omdat het te duur is?quote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ah gezellig, weer n avondje naar een naief meisje kijkengrenzeloos verliefd
Q is toch al vaker in de geschiedenis van Singles niet single geweest en toen heeft Singles het ook prima overleefd.quote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef xFriendx het volgende:
Als Q niet meer single is, wie moet ons dan de weg wijzen in het singleschap?
het is wel een muts die naar NY gaat, maar t zijn nieuwe afleveringenquote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat die met die muts die naar NY gaat en dan boos wordt omdat ze moeten verhuizen omdat het te duur is?
Zag een voorstukjequote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is wel een muts die naar NY gaat, maar t zijn nieuwe afleveringen
Ze is 20, ze kent hem net een jaar (en dan grootste deel niet samen) en nu emigreren, naïviteitquote:
Wat klinkt me dit bekend in de orenquote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze is 20, ze kent hem net een jaar (en dan grootste deel niet samen) en nu emigreren, naïviteit
Volgens mij moet ze naar Philly, vindt ze niet leuk.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze is 20, ze kent hem net een jaar (en dan grootste deel niet samen) en nu emigreren, naïviteit
Je had vast enorme verwachtingen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
Ik zit naar een soort Dirty Dancing 2 (ofzo?) te kijken.
Jezus, wat slecht!
Jij gaat ook emigreren?quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat klinkt me dit bekend in de oren
nee ze wil naar NYquote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze naar Philly, vindt ze niet leuk.
Haha ja, want deel 1 was een hoogvlieger he.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had vast enorme verwachtingen.
Gaat ze ook! Maar NY blijkt toch wel erg duur te zijn. Duhquote:
Eindelijk.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
Nou Q, zullen we het dan maar eindelijk opbiechten?
Nee, hoezo dat?quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef L-E het volgende:
Ik kijk niet mee hoor. Jullie weten wel waarom.
Qquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
NY heeft een hele grote aantrekkingskracht voor haar. Maar ze is er nog nooit geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |