reden te meer om dat te promoten he.. we gaan hier niet overmatig meewerkend zijnquote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef missbehavin het volgende:
En clevy, daar zit ik dan weer niet op te wachten he.
koel.. 2 dozen over de zeik in 5 minutenquote:
Hell no! Kleine man heeft ook hoedjes en die staan 'm tof. Dan is het net Justin Timberlakequote:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef clevy het volgende:
[..]
reden te meer om dat te promoten he.. we gaan hier niet overmatig meewerkend zijn
Ik zou bijna een foto plaatsen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no! Kleine man heeft ook hoedjes en die staan 'm tof. Dan is het net Justin Timberlake
'Dozen'. Verbazingwekkend dat jij nog single bent.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef clevy het volgende:
[..]
koel.. 2 dozen over de zeik in 5 minuten
Single zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
'Dozen'. Verbazingwekkend dat jij nog single bent.
nee, niet verbazingwekkend.. hoogstens medelijdewekkendquote:Op zondag 25 september 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
'Dozen'. Verbazingwekkend dat jij nog single bent.
Dat ben jij toch niet meer?quote:
Wtf, Q. Niet single?quote:
Haha, mooi he. Alsof iemand ineens roept dat de aarde tóch plat is.quote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand roept dat Q niet meer single is, heel singels geschokt meteen
of vrouwen stiekem wel logischquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, mooi he. Alsof iemand ineens roept dat de aarde tóch plat is.
ik doe wel meer rare dingen schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |