quote:Op zondag 25 september 2011 17:23 schreef yvonne het volgende:
Hier
een godmagwetenwathetis voor je topic
quote:
En nog een keer de koala:quote:
Dus Yvonne, is het waar dat je dit doet omdat het bijna 4 oktober is?quote:
Mij bescherm je nooit, je kat mij alleen maar afquote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef yvonne het volgende:
Hallon!
Nee, omdat ik de Beschermvrouwe ben van al dat weerloos is
Leugens, 14 februari zou je allemaal kleine kittens gaan doden omdat weetikveelwaaromookalweer.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef yvonne het volgende:
Hallon!
Whahaha, ja, wat was dat ook alweerquote:Op zondag 25 september 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens, 14 februari zou je allemaal kleine kittens gaan doden omdat weetikveelwaaromookalweer.
Van dat bovenste schepsel uit de OP moet je maar afwachten of dat wel zo weerloos is. Kan wel een alien zijn die een dodelijke lasergun in miniformaat in zijn buikje verstopt heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef yvonne het volgende:
Hallon!
HAHAHAH Het lijkt net een heleboel penissenquote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef yvonne het volgende:
Wat varkentjes voor dit topic
[ afbeelding ]
Daar word je groot vanquote:Op zondag 25 september 2011 17:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mij bescherm je nooit, je kat mij alleen maar af
Hard was dat.quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahaha, ja, wat was dat ook alweerOh ja, omdat 14 februari
Alleen bij sluitposts?quote:Op zondag 25 september 2011 17:50 schreef yvonne het volgende:
Wat varkentjes voor dit topic
[ afbeelding ]
83 en een half, die rende niet snel genoegquote:Op zondag 25 september 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hard was dat.Hoeveel kittens zijn er gesneuveld?
Neequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |