SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*PETS*quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had meer youtube filmpjes verwacht....
En de diepgewortelde angst voor een koek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb het idee dat ze hem in België niet altijd direct verstaan/begrijpen, maar vaak al beginnen te lachen omdat hij zelf zo'n lol heeft.
Ze lachen zelfs identiek.... Kijk de film eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa ze zijn beide dik maar daar houdt het wel bij op.
Wil jij het serieus iemand aandoen om die film te kijken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze lachen zelfs identiek.... Kijk de film eens.
Ik denk dat ik er ooit nog weleens aan begin.quote:Iedereen kent Johan Boskamp als de bulderende bulldozer langs de lijn. Of hij nu Anderlecht leidt of FC Nerds: altijd is hij nadrukkelijk en breed in beeld. Van woedeuitbarsting tot schaterlach: Boskamp is altijd Boskamp, het hart op de tong, een mix van Rotterdamse branie en Brusselse bravoure. Een man met een olifantenhuid, maar ook met een klein hartje, getekend door het drama van het leven. In dit boek neemt Boskamp geen blad voor de mond. Wat je leest, is zijn rauwe waarheid. Wat Boskamp in zijn rijke voetballeven alvast heeft nagelaten is het ´Boskampees´. Elke voetballiefhebber weet toch wie hij bedoelt als hij het heeft over de Kleine, Lukie en de Ket? Niemand schrikt toch nog als hij de scheidsrechter een ´gefrustreerde eendenkweker´ noemt en de tegenstander een ´mislukte oliebol´? Altijd blijft hij zijn heerlijke zelf, puur en ongekunsteld, en verder geen gezeik. U leert hem kennen zoals nooit voorheen.
Hij is best leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:51 schreef kristyle het volgende:
[..]
Wil jij het serieus iemand aandoen om die film te kijken?
Geheel toevallig dreigt hij een verslaggever ook nog even een koek met een zweep te geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Blupp het volgende:
wisten jullie dat hij in Plop heeft gespeeld :-)
http://nos.nl/video/13313-johan-boskamp-in-nieuwe-plopfilm.html
Je zou hem eigenlijk samen met Gijp en Derksen willen zienquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een echte baas, hij is mijn UI wel waard.
Jij hebt ons Jan ook in je UI zie ik.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt ons Jan ook in je UI zie ik.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:28 schreef Pascalus het volgende:
"Bal op Sisse, Sisse geeft voor op Pelé, Pelé schiet.... FORMIDABEL! GROTE KLASSE! HIJ LEGT 'M ZO IN 'T MANDJE! Die jongen ken echt goed ballen. Wat een wereldpartij speelt die gozer. Nu gooi ik effe een Twixie in m'n mik."
Dickie Advocaat heeft wel een klein fantopicje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
TT: Het grote Johan Boskamp fantopic. Goed gekozen, het kon ook moeilijk een klein topic zijn bij hem.
Sneijder toch ook?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dickie Advocaat heeft wel een klein fantopicje.
En Driesje Mertens. Die heeft maar een heel klein fantopicje. En ook kleine scheenbeschermertjes.quote:
Het grote grote Johan Boskamp topicquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
TT: Het grote Johan Boskamp fantopic. Goed gekozen, het kon ook moeilijk een klein topic zijn bij hem.
Blijkt dus gedotterd te zijn ... ... ...quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:09 schreef tong80 het volgende:
Weet niet wat er met hem is. Klonk niet goed in VI.
Zet hem op Johan.
Held voor het leven.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Blijkt dus gedotterd te zijn ... ... ...
Kun je er nasi-ballen uit de muur eten ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
Wie doet er mee aan een benefietdiner bij Den Ouden Belg?
Alleen maar Entrecote met bearnaisesaus en frietjes. En Dame Blanche toe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je er nasi-ballen uit de muur eten ?
Wedden dat ie met de frietjes begint ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen maar Entrecote met bearnaisesaus en frietjes. En Dame Blanche toe.
Het zou beter zijn als hij dat liet staan en alleen radijsjes at.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedden dat ie met de frietjes begint ?
Dan was ie wel naar China verhuisd. Kun je bijna gratis uit de muur eten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens mij woont Jan/Johan alleen maar in Belgie vanwege de frietjes en bearnaise-saus.
We duimen voor 'm GGMM.quote:
quote:Verrassend: Johan Boskamp wordt de nieuwe coach van Sint-Truiden
Johan Boskamp. Een blad heeft hij nooit voor de mond genomen. Daarom dat hij ook een veelgevraagd analist is. Maar: het trainerschap begon toch opnieuw te kriebelen. En dus wordt de Nederlander eerstdaags de nieuwe coach van Sint-Truiden.
De Rotterdammer is ondertussen 66 jaar oud en coachte de voorbije zes jaar geen club meer. Hij werd vooral opgemerkt als analist in Extra Time, Voetbal International en andere programma's.
Nu zou de gewezen coach van onder anderen Anderlecht, Lierse, Gent, Genk en Standard opnieuw aan de slag gaan als oefenmeester. En wel bij Sint-Truiden, de Limburgse club die zonder coach zit sinds het vertrek van Yannick Ferrera naar Standard.
Dinsdag mogelijk al voorstelling
Volgens onze informatie is Boskamp wel degelijk gekozen als nieuwe coach in het Haspengouwse. Een voorstelling zou mogelijk vandaag (dinsdag) meteen kunnen volgen.
Johan Boskamp zou sowieso wel voor een trendbreuk zorgen bij STVV, want als type trainer is hij niet te vergelijken met Ferrera. Ervaring heeft hij zeker, maar qua beleving heeft hij toch een andere aanpak.
https://www.voetbalkrant.(...)als-trainer-van-stvv
Kans is groot dattie erin blijft tijdens een klassieke hartaanval-lach na een schunnige opmerking van Gijpquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:15 schreef berko13 het volgende:
Het is dan toch Boskamp niet geworden, stomme sensatiemedia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |