De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mobiele layout heeft tegenwoordig een button om een nieuw topic aan te maken (vervolgtopic)quote:Op zondag 25 september 2011 14:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg mijn eerste lapo op mobiel daarom droge tt
Heb ik dat gedaan??quote:Op zondag 25 september 2011 14:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Mobiele layout heeft tegenwoordig een button om een nieuw topic aan te maken (vervolgtopic)
Dus als ik het goed begrijp, een gewone daglichtlamp overdag aanzetten, heeft een beter effect?quote:Op zondag 25 september 2011 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja paar hints. Daglichtlampen worden ook gebruikt bij bv paarden en in kantoorgebouwen. Mocht alleen zonsopgang door een philips wake up light beter werken voor het totaalplaatje, dan zouden ze dat wel gebruiken. Philips wake up light is prima als je er wakker van wordt, maar het is 90 procent marketing. Een gewone daglichtlamp op je voornaamste plek overdag gebruiken heeft veel meer effect voor een beter dag nacht ritme.
OH, daglichtlamp. Ik dacht dat je een gewone lamp bedoelde.quote:Op zondag 25 september 2011 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja paar hints. Daglichtlampen worden ook gebruikt bij bv paarden en in kantoorgebouwen. Mocht alleen zonsopgang door een philips wake up light beter werken voor het totaalplaatje, dan zouden ze dat wel gebruiken. Philips wake up light is prima als je er wakker van wordt, maar het is 90 procent marketing. Een gewone daglichtlamp op je voornaamste plek overdag gebruiken heeft veel meer effect voor een beter dag nacht ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |