David weer?quote:Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Grote brand in centrum Nijverdal
Ik las het ja.quote:Op zondag 25 september 2011 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Grote brand in centrum Nijverdal
dan is dat vaak wel de makkelijkste oplossing. moet diegene alleen hopen dat het niet uitkomtquote:Op zondag 25 september 2011 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Mijn ouders vermoeden dat iemand het gewoon aangestoken hebben omdat het pand al een eeuw leegstaat en heel lelijk was
tjah, we blijven bij de dierenquote:
dat ligt er aanquote:
Een vriendin van mij heeft een behoorlijke dierentuin thuis. Maar daar ben ik al een behoorlijke tijd niet geweest.quote:Op zondag 25 september 2011 18:51 schreef GimmeGore het volgende:
in wat voor dierentuinen komen jullie?
wat een lelijke auto rijd daar zegquote:Op zondag 25 september 2011 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit gedrocht:
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,45.11,,0,-5.81
Nijverdal, de getto van twentequote:Op zondag 25 september 2011 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja hoi
Net twee man opgepakt zien worden, politie gebruikte best geweld
Almelo toch?quote:Op zondag 25 september 2011 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nijverdal, de getto van twente![]()
komt door henrikequote:Op zondag 25 september 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo
Wouter, wat een TT heb je ook weer bedacht
Het was een karakteristiek gebouwquote:Op zondag 25 september 2011 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Mijn ouders vermoeden dat iemand het gewoon aangestoken hebben omdat het pand al een eeuw leegstaat en heel lelijk was
Het stond al zo lang ik me kon herinneren leegquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Under_Score het volgende:
misschien had iemand een pannetje vet op het vuur laten staan.
Dat dacht ik ookquote:
Daar wordt nogal wat 'misbruik' van gemaakt op ziekenhuizen volgens mijquote:Op maandag 26 september 2011 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Woensdag naar een internist. Zou pas eind november zijn maar omdat ma daar een bekende is word ik voorgetrokken
Direct met de term "ouwe" gaan smijten eh? WRIJF HET ER MAAR INquote:
Ik weet het, de overgang van jong naar oud is een pijnlijk procesquote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Direct met de term "ouwe" gaan smijten eh? WRIJF HET ER MAAR IN
Jawel hoor, goed weekend gehad.. Waddup met jou
True, but I haven't lost my game yetquote:Op maandag 26 september 2011 14:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het, de overgang van jong naar oud is een pijnlijk proces![]()
Ja goed. Tijdje niet 'gezien'. Ik zit de laatste tijd meer in een andere slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |