Omdat iedereen na een lange week wil genieten.quote:Op zondag 25 september 2011 20:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je dan sinas bestellen? Ik snap echt niet dat mensen op zaterdagavond per se de deur uit moeten, het is een avond als alle andere dus gewoon slapen om 2:00.
En genieten kan alleen met alcohol?quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat iedereen na een lange week wil genieten.
Als je elke keer alleen die ene nacht moet genieten omdat je voor de rest van de week iets tegen je zin doet, doe je iets verkeerd.quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat iedereen na een lange week wil genieten.
Met je uitkeringquote:Op zondag 25 september 2011 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je elke keer alleen die ene nacht moet genieten omdat je voor de rest van de week iets tegen je zin doet, doe je iets verkeerd.
Ik geniet elke dag en heb geen zaterdagavond nodig.
Zo lang jullie maar één avond in de week nodig hebben om dan de rest van de week voor mij geld te verdienen, is dat toch niet zo erg?quote:
geoden troll.quote:Op zondag 25 september 2011 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zo lang jullie maar één avond in de week nodig hebben om dan de rest van de week voor mij geld te verdienen, is dat toch niet zo erg?
Ik ook, toen ik zestien was kon ik blijven zuipen en de volgende dag nergens last van, hooguit een beetje duf. Nu ben ik negentienquote:
Terechte klacht.quote:Op maandag 26 september 2011 09:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goddomme. De EO is geïnfiltreerd op FOK!
Vrouwen en bierquote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef Saisai het volgende:
ik drink heus wel eens een biertje, maar dronken worden is voor paupers.
Idd, van die mensen die geforceerd uit moetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je elke keer alleen die ene nacht moet genieten omdat je voor de rest van de week iets tegen je zin doet, doe je iets verkeerd.
Ik geniet elke dag en heb geen zaterdagavond nodig.
Niks EO, ik ben gewoon wat verantwoordelijker dan al die paupers van mijn leeftijd. Later krijg je nog wel spijt van je buitensporige drankgebruik.quote:Op maandag 26 september 2011 09:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goddomme. De EO is geïnfiltreerd op FOK!
Ben jij niet die ene user die heel erg tegen dit soort mensen is?quote:Op maandag 26 september 2011 11:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, van die mensen die geforceerd uit moetenen dan vinden dat iedereen dat moet, want anders ben je direct een autist. Wat is er nou leuk aan om in de drukte te staan en tegen je zin in bier te drinken (want dat is gewoon ranzig, mensen drinken het vooral omdat het 'stoer' is) en allemaal lam te worden op kutmuziek. En dan 'lekker gek' doen enzo met de hele meute. Kansloos groepsgedrag.
Toppunt is nog dat je ook met koninginnedag en oud en nieuw persé ook moet 'feesten' (). Alsof mij het boeit dat het 2010 of 2011 is geworden. Daarvoor hoef ik echt niet niet opeens geforceerd sociaal en feestelijk te gaan doen. Gewoon lekker wat FOK'en, filmpje kijken en op tijd erin, heerlijk
En dan lekker neerkijken op dat plebs dat zuipt, neukt en ander holbewoner-gedrag vertoont, wanneer het de volgende dag loopt te klagen over katers, soa's en andere gevolgen van dom gedrag.
Hmm. Daar heb je een goed punt man. Het zal me wel wat moeite kosten maar met de juiste coaching kan ik wellicht mijn biertje laten staan. Wil jij me bijstaan in de komende donkere tijden?quote:Op maandag 26 september 2011 18:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niks EO, ik ben gewoon wat verantwoordelijker dan al die paupers van mijn leeftijd. Later krijg je nog wel spijt van je buitensporige drankgebruik.
Het begint altijd bij één biertje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb je een goed punt man. Het zal me wel wat moeite kosten maar met de juiste coaching kan ik wellicht mijn biertje laten staan. Wil jij me bijstaan in de komende donkere tijden?
Nou inderdaad. Het worden er dan al snel veel meer. Totdat je buikje strak gespannen staat van al het bier en je noodgedwongen over moet schakelen op coke.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het begint altijd bij één biertje.
Heb jij ooit gedronken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het begint altijd bij één biertje.
Nee, daar begin ik niet aan.quote:
Trolquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het worden er dan al snel veel meer. Todat je buikje strak gespannen staat van al het bier en je noodgedwongen over moet schakelen op coke.
Hoezo zeg je dan dat het slecht is ? Je weet er niks vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, daar begin ik niet aan.
[..]
Trol
Als je iets niet gebruikt hebt, kan je nog wel weten dat het slecht is. Je hoeft toch ook geen crystal meth te gebruiken om erachter te komen dat het slecht is en je het beter niet kan gebruiken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoezo zeg je dan dat het slecht is ? Je weet er niks van
Omdat je van crystal meth meteen een junk wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je iets niet gebruikt hebt, kan je nog wel weten dat het slecht is. Je hoeft toch ook geen crystal meth te gebruiken om erachter te komen dat het slecht is en je het beter niet kan gebruiken?
Als je misselijk bent ga je niet voor de laptop of computer hangen. Jij wel zo te zien, aangezien je toch niks te doen hebt.quote:Op zondag 25 september 2011 16:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Jezelf niet herkennen in deze dronkemansverhalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |