Dus jij hebt alcohol nodig voor sociaal contact?quote:Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja gedver, stel je voor, sociaal contact
Troll is best succesvol.quote:Op zondag 25 september 2011 14:06 schreef Splutje het volgende:
Alcohol drinkenIk heb net zoveel plezier zonder
ja, minstens een fles.quote:Op zondag 25 september 2011 14:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dus jij hebt alcohol nodig voor sociaal contact?
Waar blijft Ritmo...;(quote:Op zondag 25 september 2011 14:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in aanraking met dronken mensen, waarom zou ik
quote:Op zondag 25 september 2011 14:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kom nooit in aanraking met dronken mensen, waarom zou ik
Liever geen sociaal contact dan contact met dronken mensen, bahquote:Op zondag 25 september 2011 14:22 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja gedver, stel je voor, sociaal contact
quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Liever geen sociaal contact dan contact met dronken mensen, bah
Als je lavenloos over straat zwalkt...OK, ieder zijn meug.quote:Op zondag 25 september 2011 15:11 schreef luckass het volgende:
Dan gebeuren altijd de mooiste dingen.
Hoe was het gisterenavond in je zolderkamertje?quote:Op zondag 25 september 2011 15:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je lavenloos over straat zwalkt...OK, ieder zijn meug.
Jezelf niet herkennen in deze dronkemansverhalenquote:Op zondag 25 september 2011 16:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mensen die zich op het internet met leugens voordoen dat ze alcohol hebben gedronken.
Ik heb nog nooit gedronken dus hoe moet ik mezelf erin herkennen?quote:Op zondag 25 september 2011 16:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Jezelf niet herkennen in deze dronkemansverhalen.
Als je uitgaat kom je altijd dronken mensen tegen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Liever geen sociaal contact dan contact met dronken mensen, bah
Daarom ga ik ook niet uit. Ik verklein het risico het liefst zo veel mogelijk om dronken mensen tegen te komen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je uitgaat kom je altijd dronken mensen tegen.
quote:Op zondag 25 september 2011 16:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedronken dus hoe moet ik mezelf erin herkennen?
Jammer boys.quote:Op zondag 25 september 2011 18:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet uit. Ik verklein het risico het liefst zo veel mogelijk om dronken mensen tegen te komen.
Precies, wat is dan het punt van uitgaan? Beetje tussen mongolen staan die zich anders gedragen door de alcohol? Ik zit veel liever in het weekend op internet, praten met mensen die zich tenminste niet anders voordoen dan ze zijnquote:Op zondag 25 september 2011 18:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je uitgaat kom je altijd dronken mensen tegen.
Ik hoop echt voor je dat je trolltquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Precies, wat is dan het punt van uitgaan? Beetje tussen mongolen staan die zich anders gedragen door de alcohol? Ik zit veel liever in het weekend op internet, praten met mensen die zich tenminste niet anders voordoen dan ze zijn
Via internet bereik je ook veel meer mensen, eigenlijk veel socialer dus.quote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Precies, wat is dan het punt van uitgaan? Beetje tussen mongolen staan die zich anders gedragen door de alcohol? Ik zit veel liever in het weekend op internet, praten met mensen die zich tenminste niet anders voordoen dan ze zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |