Er zit een 82 pagina's tellend handboek over de toetsen bij, waarbij Toets 1 uitgewerkt is in een 5 blz tellend schema met precies welke criteria wat voor cijfer waard zijnquote:
waarom wordt je elk uur wakker? vanwege de zorgen/spanning?quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel ingewikkeld klinken Sun!
En een testdag klinkt ook spannend Bluezz!
Ik heb maar een oxazepampus genomen. Dan word ik om de 2 uur wakker ipv elk uur.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgenavond komen ouders en zusje bij mij 'Kings' Speech' kijken.. en ik zie dat Bellatrix meespeelt
Ja, normaal is het om de 3 uur ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom wordt je elk uur wakker? vanwege de zorgen/spanning?
hopelijk wordt je niet ziek! slaap lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff volgens mij heb ik inmiddels verhoging of zo.. kop brandt weg. Bedtijd iig![]()
ik kan je na vnv wel wat vertellen over de Heineken fabriekquote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef borisz het volgende:
Zo 11 jaarverslagen doorgenomen. Nog 9 te gaan.
Van L'oreal tot een biobrandstof fabriek, heb al diverse bedrijven langs zien komen.
ben benieuwd, ik hoop het! tot nu toe zie ik altijd een Bellatrix in haar brrrrquote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Mooie rol, speelt ze erg goed. Je herkent haar bijna niet
quote:Op maandag 26 september 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel ingewikkeld klinken Sun!
En een testdag klinkt ook spannend Bluezz!
Ik heb maar een oxazepampus genomen. Dan word ik om de 2 uur wakker ipv elk uur.
en blijf je dan lang wakker?quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, normaal is het om de 3 uur ofzo.
klein stukje gezien tijdens het eten. maar zag er meer uit als een verkapte reclame film.quote:Op maandag 26 september 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hopelijk wordt je niet ziek! slaap lekker
[..]
ik kan je na vnv wel wat vertellen over de Heineken fabriek
Nee, maar als ik elk uur wakker ben, is het wel vervelend.quote:Op maandag 26 september 2011 22:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en blijf je dan lang wakker?
absoluut! ik ben gem. 3x per nacht wakker en dan een half uur, soms een uur. zo stom, ik wil ook een pampusquote:Op maandag 26 september 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, maar als ik elk uur wakker ben, is het wel vervelend.
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.quote:Op maandag 26 september 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er hier een paar liggen hoor
Maar ik gebruik ze nooit
quote:Op maandag 26 september 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Jij hebt mij als slaapverwekkend middeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |