Joah, mag ook hoor, maar ik stop het wel in de ovenquote:Op maandag 26 september 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je bedoelt dus eigenlijk gewoon een gevulde omelet
Soort groentesoufflée dan dusquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Joah, mag ook hoor, maar ik stop het wel in de oven
Is er iets, Piet?
Klinkt ook wel tofquote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soort groentesoufflée dan dus
Nja, je zou het dan dus ook gewoon in een pannetje kunnen maken, is volgens mij nog sneller ookquote:Op maandag 26 september 2011 16:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Klinkt ook wel tof
Ik vind alke benamingen prima, als het maar lekker wordt en niet te lang duurt. Dit soort dagen kosten verrekte veel energie en voor mezelf vind ik het al minder leuk om aandacht aan koken te besteden
Oja, nouja, misschien doe ik dat dan welquote:Op maandag 26 september 2011 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, je zou het dan dus ook gewoon in een pannetje kunnen maken, is volgens mij nog sneller ook
Fotoquote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, mijn pakketje is bezorgd! Met een knalrode blazer. Alleen nu ben ik bang dat de maat niet goed is. Is zelfde maat als de zwarte die ik al heb en die wordt wat ruim. Maar dat zag ik pas later ;-)
lekker!!quote:Op maandag 26 september 2011 17:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik eet lekker sla met kaas en cashewnoten.![]()
pisbierquote:Op maandag 26 september 2011 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
om 20u een reportage op National Geographic over een fabriek 10 min van mn appartementje
Heineken
ooooOOooo lekker!!quote:Op maandag 26 september 2011 18:49 schreef krakkemieke het volgende:
Verse frambozenmilkshake als toetje.
Wat/waar heb je gegeten?quote:Op maandag 26 september 2011 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooOOooo lekker!!
Wij zijn spontaan uit eten geweest en straks gaan we weer Buffy kijkenNu 6 afleveringen gezien en alhoewel het enorm gedateerd is, is het toch ook wel leuk.
Leuk, en lekker!quote:Op maandag 26 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Lokaal eetcafé omdat de rest allemaal dicht was. Op de Chinese restaurants na dan
Vooraf nacho's en ik als hoofdgerecht tongrolletjes en Ross had spareribs. Gewoon ok eten, niet heel bijzonder, wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |