abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102388319
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat kost dat nu, zo'n foto? O-)

Ik vind snel rijden maar niks :@ Vind het niet stoer, niet geweldig, alleen maar te snel.

Hoi Ensaf :W
Deze was maar 15 euro geloof ik, voor 16km/u te hard na correctie. Was op een plek waar je behoorlijk steil naar beneden ging en ineens van 120 naar 100 moest. Valt haast niet tegen te remmen.
pi_102388590
Ie, er zit een vrouw tegenover me in de trein met een rok tot de knie, open schoenen en dan benen vol met lange zwarte haren. :N
pi_102388641
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 07:58 schreef LieLie het volgende:
Ie, er zit een vrouw tegenover me in de trein met een rok tot de knie, open schoenen en dan benen vol met lange zwarte haren. :N
Poolse? O-) (wat heb ik toch weer een vooroordelen :o )

15 euro valt mee zeg, maar ja, zo te lezen wel een tikkeltje onterecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102388694
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Poolse? O-) (wat heb ik toch weer een vooroordelen :o )

15 euro valt mee zeg, maar ja, zo te lezen wel een tikkeltje onterecht.
Volgens mij gewoon Nederlands hoor :P
pi_102388734
Mogguh :O Heerlijk naar kantoor gefietst. Halverwege mijn jas maar uitgetrokken. Veel te warm :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_102388772
Morning :W
De ramen worden op dit moment gewassen door de hulp van mijn ouders *O*
Dan moet ik nu alleen nog de kamer stofzuigen.
Vanmiddag is de bezichtiging dus dan neem ik mijn katten maar mee naar mijn ouders, denk dat ik ze maar niet kennis laat maken met de katten van mijn ouders :D (ze komen dus even op mijn oude kamer te zitten deze middag)
pi_102388869
morguh :W
Klein beetje brakjes :@
pi_102388967
Blijf het raar vinden FFT dat je advocaat akkoord gaat met het ondertekenen van een ontbindingsovereenkomst. Tenzij je natuurlijk heel netjes afgekocht wordt.
pi_102389021
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Blijf het raar vinden FFT dat je advocaat akkoord gaat met het ondertekenen van een ontbindingsovereenkomst. Tenzij je natuurlijk heel netjes afgekocht wordt.
Nou, dat vroeg ik me vanmorgen ook nog af! Is er überhaupt wel ergens over onderhandeld :?
En dan gaat ze tekenen voor akkoord... Ik snap het niet helemaal geloof ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_102389144
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat vroeg ik me vanmorgen ook nog af! Is er überhaupt wel ergens over onderhandeld :?
En dan gaat ze tekenen voor akkoord... Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Ik ook niet.
  maandag 26 september 2011 @ 09:09:52 #111
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_102389474
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wel, hij voert ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen aan, neem aan dat hij dat verder goed heeft geregeld. In dat geval kun je gewoon tekenen en ben je niet verwijtbaar werkloos.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_102389609
spijbelen van sporten.. kijken of ik me morgen er beter toe in staat voel. Bah -O-
pi_102389811
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:09 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik wel, hij voert ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen aan, neem aan dat hij dat verder goed heeft geregeld. In dat geval kun je gewoon tekenen en ben je niet verwijtbaar werkloos.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu weer ff mn bed in want vannacht bijna niet geslapen :Z
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102389820
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] spijbelen van sporten.. kijken of ik me morgen er beter toe in staat voel. Bah -O-
beterschap Sun.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_102389962
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ goed dat je dat gezegd hebt! Zo is het maar net!!
pi_102390115
Slaap ze FFT
pi_102390199
^O^ handig die Kindle! Ik moet 8 stukken lezen, gekregen op PDF en die staan nu dus op de Kindle. Leest handiger dan van laptopscherm en printen is echt zonde.. :D
pi_102390378
Bluh.. Heb een werk/afstudeerdilemma en vind afstuderen ook niet zo leuk. Vandaag maar wat eerste stukken opsturen, dan heb ik in elk geval wat feedback.
pi_102390572
Oh dat kan ik me voorstellen Lie, aangezien je al gewoon lekker aan het werk bent ook..

Mijn oren zitten dicht en dat doet pijn }:|
  maandag 26 september 2011 @ 10:22:05 #120
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_102390714
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:04 schreef LieLie het volgende:
Bluh.. Heb een werk/afstudeerdilemma en vind afstuderen ook niet zo leuk. Vandaag maar wat eerste stukken opsturen, dan heb ik in elk geval wat feedback.
herkenbaar, ik vond die afstudeertoestand al snel een hinderlijke onderbreking van het project waarbinnen ik aan het werk was.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_102390809
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat kan ik me voorstellen Lie, aangezien je al gewoon lekker aan het werk bent ook..

Mijn oren zitten dicht en dat doet pijn }:|
Beterschap!

En wat Tav ook zegt inderdaad.
Ze willen nu wel dat ik meer uren ga werken. Aantrekkelijk natuurlijk, want veel leuker. Maar dan kan ik waarschijnlijk pas later afstuderen, terwijl ik dat niet zo leuk vind. Plus dat ik dan langer collegegeld moet betalen, het langer duurt voordat ik 'echt' kan gaan werken (lees: andere schaal en meer uren) en ik dan nu niet enorm veel uren meer kan maken. Dus weegt het financieel wel tegen elkaar op?
pi_102390984
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Beterschap!

Ze willen nu wel dat ik meer uren ga werken. Aantrekkelijk natuurlijk, want veel leuker. Maar dan kan ik waarschijnlijk pas later afstuderen, terwijl ik dat niet zo leuk vind. Plus dat ik dan langer collegegeld moet betalen, het langer duurt voordat ik 'echt' kan gaan werken (lees: andere schaal en meer uren) en ik dan nu niet enorm veel uren meer kan maken. Dus weegt het financieel wel tegen elkaar op?
Of wat langer doortrekken buiten kantoortijden?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_102391121
Goeiemorgen.
Beterschap Sun!
En goeie reactie FFT!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 26 september 2011 @ 10:48:55 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_102391251
Afstuderen is kut, vooral het laatste stukke waarin je alles al gedaan hebt maar het dan verdomme ook nog opschrijven in fatsoenlijk wetenschappelijk Englisjjj :P

Aan de slag dan maar.
Confidence through competence
  maandag 26 september 2011 @ 11:54:07 #125
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_102393028
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef LieLie het volgende:

[..]

Beterschap!

Ik zou eerste prioriteit geven aan afstuderen als ik jou was, dan ben je daar ook echt van af en heb je rust. Hoe aantrekkelijk het ook klinkt om je op werk te storten, je bent nog jong en je mag nog heel veel jaren aan je carriere werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')