Deze was maar 15 euro geloof ik, voor 16km/u te hard na correctie. Was op een plek waar je behoorlijk steil naar beneden ging en ineens van 120 naar 100 moest. Valt haast niet tegen te remmen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat kost dat nu, zo'n foto?
Ik vind snel rijden maar niksVind het niet stoer, niet geweldig, alleen maar te snel.
Hoi Ensaf
Poolse?quote:Op maandag 26 september 2011 07:58 schreef LieLie het volgende:
Ie, er zit een vrouw tegenover me in de trein met een rok tot de knie, open schoenen en dan benen vol met lange zwarte haren.
Volgens mij gewoon Nederlands hoorquote:Op maandag 26 september 2011 08:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Poolse?(wat heb ik toch weer een vooroordelen
)
15 euro valt mee zeg, maar ja, zo te lezen wel een tikkeltje onterecht.
Nou, dat vroeg ik me vanmorgen ook nog af! Is er überhaupt wel ergens over onderhandeldquote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Blijf het raar vinden FFT dat je advocaat akkoord gaat met het ondertekenen van een ontbindingsovereenkomst. Tenzij je natuurlijk heel netjes afgekocht wordt.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 september 2011 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat vroeg ik me vanmorgen ook nog af! Is er überhaupt wel ergens over onderhandeld
En dan gaat ze tekenen voor akkoord... Ik snap het niet helemaal geloof ik.
Ik wel, hij voert ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen aan, neem aan dat hij dat verder goed heeft geregeld. In dat geval kun je gewoon tekenen en ben je niet verwijtbaar werkloos.quote:Op maandag 26 september 2011 08:39 schreef Den_Haag het volgende:
Blijf het raar vinden FFT dat je advocaat akkoord gaat met het ondertekenen van een ontbindingsovereenkomst. Tenzij je natuurlijk heel netjes afgekocht wordt.
quote:Op maandag 26 september 2011 09:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wel, hij voert ontslag vanwege bedrijfseconomische redenen aan, neem aan dat hij dat verder goed heeft geregeld. In dat geval kun je gewoon tekenen en ben je niet verwijtbaar werkloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weer ff mn bed in want vannacht bijna niet geslapen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
beterschap Sun.quote:Op maandag 26 september 2011 09:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ] spijbelen van sporten.. kijken of ik me morgen er beter toe in staat voel. Bah
quote:Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed dat je dat gezegd hebt! Zo is het maar net!!
herkenbaar, ik vond die afstudeertoestand al snel een hinderlijke onderbreking van het project waarbinnen ik aan het werk was.quote:Op maandag 26 september 2011 10:04 schreef LieLie het volgende:
Bluh.. Heb een werk/afstudeerdilemma en vind afstuderen ook niet zo leuk. Vandaag maar wat eerste stukken opsturen, dan heb ik in elk geval wat feedback.
Beterschap!quote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh dat kan ik me voorstellen Lie, aangezien je al gewoon lekker aan het werk bent ook..
Mijn oren zitten dicht en dat doet pijn
Of wat langer doortrekken buiten kantoortijden?quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beterschap!
En wat Tav ook zegt inderdaad.
Ze willen nu wel dat ik meer uren ga werken. Aantrekkelijk natuurlijk, want veel leuker. Maar dan kan ik waarschijnlijk pas later afstuderen, terwijl ik dat niet zo leuk vind. Plus dat ik dan langer collegegeld moet betalen, het langer duurt voordat ik 'echt' kan gaan werken (lees: andere schaal en meer uren) en ik dan nu niet enorm veel uren meer kan maken. Dus weegt het financieel wel tegen elkaar op?
Ik zou eerste prioriteit geven aan afstuderen als ik jou was, dan ben je daar ook echt van af en heb je rust. Hoe aantrekkelijk het ook klinkt om je op werk te storten, je bent nog jong en je mag nog heel veel jaren aan je carriere werken.quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Beterschap!
En wat Tav ook zegt inderdaad.
Ze willen nu wel dat ik meer uren ga werken. Aantrekkelijk natuurlijk, want veel leuker. Maar dan kan ik waarschijnlijk pas later afstuderen, terwijl ik dat niet zo leuk vind. Plus dat ik dan langer collegegeld moet betalen, het langer duurt voordat ik 'echt' kan gaan werken (lees: andere schaal en meer uren) en ik dan nu niet enorm veel uren meer kan maken. Dus weegt het financieel wel tegen elkaar op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |