Leuke filmquote:Op zondag 25 september 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Als Thijs zo wakker wil worden maar eens The Kings Speech kijken
Tuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Na de wandeling nog even langs mijn neefje gereden. Hij had nl. samen met zijn ma cakejes gebakken en ome P moest wel even komen proeven![]()
quote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoef mn raam niet meer te wassen
[ afbeelding ]
Staat hier ook nog op het programma.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hoef mn raam niet meer te wassen
[ afbeelding ]
Op bezoek bij paps en mans.quote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
heerlijk 6 wedstrijdjes in de warme zon getennist. voornamelijk tegen heren en zo leuk als je een winner slaat tegen hen. kunnen ze niet tegen
lekkere lunch gekregen en zit nu bij pap, mam en 2 zusjes thuis om lekker te eten
Gewoon een kinderboekje open doen danquote:Op zondag 25 september 2011 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Op bezoek bij paps en mans.
We wilden eerst met de trein en de bus naar de Stadsschouwburg van Utrecht, maar gezien m'n recente NS-ervaringen toch maar besloten om met eigen vervoer te gaan en het risico van niet meer thuis kunnen komen na afloop van de première maar uitsluiten.
ga ik deze week kijken. eerst morgen 'water for elephants'.quote:
nou daar dacht ik vnv ook toevallig aanquote:
Op de snelwegquote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Lein; waar (in Duitsland) hebben jullie die snelheid uitgetest?
helaas die hebben we hier in Duitsland niet. wel een autobahn.quote:
Zoals iedereen op de autobahn uiteraard. Is altijd een mooie gelegenheid om een keer echt gas te geven.quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
@ Lein; waar (in Duitsland) hebben jullie die snelheid uitgetest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |