Bloessie vd Takkestraatquote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Heb net weer even in de 'studio' beneden gezongen : Like a prayer ga ik lekker in het koor meezingen (niezo leuk nr) en signed sealed van stevie ga ik woensdag alvast solo proberen![]()
Jurkje korter is mislukt, wat een *** stofDahag, 6 euro
![]()
Vanavond dus naar Utreg, voor De Dijk-docu op het filmfestival/stadsschouwburg waar ik veel voetstapjes heb liggen in mijn verleden
Whaha dat zit niet bij het Yummie Soul Food themaquote:Op zondag 25 september 2011 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Like a virgin lijkt me meer bij je passen
En nog gewoon met goede cijfers ook, 18 punten uit 7 wedstrijden, 18 goals voor 5 tegen,quote:
En met de halve voorhoede gewond of ziek.quote:Op zondag 25 september 2011 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En nog gewoon met goede cijfers ook, 18 punten uit 7 wedstrijden, 18 goals voor 5 tegen,
Januariquote:Op zondag 25 september 2011 14:55 schreef borisz het volgende:
Wanneer kunnen we naar het patronaat?.
Ik ook te weinigquote:Op zondag 25 september 2011 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, F1, dit jaar niet gevolgd, goed moment om in te stappen
Te saai tegenwoordig met Vettel.quote:
Is een prachtige film.quote:Op zondag 25 september 2011 16:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Als Thijs zo wakker wil worden maar eens The Kings Speech kijken
Ok mooi!! Gaan we daar ook achteraan. Leek me idd ook al erg cool!!quote:Op zondag 25 september 2011 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Breaking bad is ook een aanrader sun!
Ik zit aan een witte trappist met citroen
/uitbuiting late vak. dag
Dat zegt DE ook al tijden tegen me. Ben nog niet overtuigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |