Oh en deze krijgt nog een repostquote:Op zondag 25 september 2011 13:11 schreef borisz het volgende:
Gister voor het eerst zelf soep gemaakt dus. Aardige poging, volgende keer minder vermicelli erin
en de afwerking kan nog wat beter. Basis was wel goed, maar goed leer ik weer van
.
quote:Op zondag 25 september 2011 12:17 schreef borisz het volgende:
Of Bellefleur dit nu echt leuk vindt....
en natuurlijk niederegger nougat eten....quote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaaaaa
We gaan in november een lang weekend naar Lubeck, als goedmaker voor de trip naar München die door mijn ziekte niet doorging. Gaan eten bij la belle epoque..
Herkansingquote:Op zondag 25 september 2011 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaaaaa
We gaan in november een lang weekend naar Lubeck, als goedmaker voor de trip naar München die door mijn ziekte niet doorging. Gaan eten bij la belle epoque..
Bij de sets die ik heb gezien zit eigenlijk altijd ook een handdouche, dus ik denk dat je tussendoor zo kunt switchen en die kunt pakken.quote:Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n stortdouche, die zijn mooi. Lijkt me lekker! Alleen haal ik de douche er wel altijd af tussendoor... kan dat dan nog wel vraag ik me altijd af
En je moet wel een mega waterdruk hebben wil het prettig zijn. Anders is het net of je in de lauwe motregen buiten staat.quote:Op zondag 25 september 2011 13:38 schreef Bluezz het volgende:
Ja zo'n stortdouche, die zijn mooi. Lijkt me lekker! Alleen haal ik de douche er wel altijd af tussendoor... kan dat dan nog wel vraag ik me altijd af
Tof!quote:Op zondag 25 september 2011 14:02 schreef golfer het volgende:
Leuke verrassing als afsluiter van de vakantie.
Ik heb twee kaarten gewonnen voor de première vanavond op het Filmfestival in Utrecht van de film-docu 'Hou me vast' van Suzanne Raes over De Dijk.
Wat voor hippe keukendingen?quote:Op zondag 25 september 2011 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk G!!
Zo, net even hippe keukendingen besteld, deels cadeautje voor Thijs, deels alvast voor de herinrichting als de koffiezooi verplaatst is
Nog zo'n kruidenpotje (lime kleurig) + extra pinnetjes en touwtjes. Handig om er achter te komen dat het van mepal is en niet van bodum. Zoekt makkelijkerquote:
Ja goed idee!! Jullie zijn aan de beurt om voor gekookt te worden hequote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef LieLie het volgende:
Ohja, die kopjes! Erg tof! En heel slim van MepalLeuke dingenhouder ook, ben benieuwd hoe alles straks staat.
Spreken we binnenkort nog wat met z'n vieren af trouwens? Bekeek net m'n agenda en het loopt weer lekker vol
Wij gaan zo richting de familiedag, maar vanavond zijn we niet zo laat terug. Overleggen we dan wel even!quote:Op zondag 25 september 2011 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja goed idee!! Jullie zijn aan de beurt om voor gekookt te worden he![]()
Ik ga nu ff met Sam naar buiten, maar daarna pak ik de kalender er wel ff bij
Teletubbie keukenquote:Op zondag 25 september 2011 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog zo'n kruidenpotje (lime kleurig) + extra pinnetjes en touwtjes. Handig om er achter te komen dat het van mepal is en niet van bodum. Zoekt makkelijker![]()
Wat vrolijk gekleurde roerlepels + een strak witte houder er voor. Dat komt op de plaats waar nu het koffiezetapparaat staat.
Deze maar dan helemaal wit:
[ afbeelding ]
En voor Thijs hippe koffiemokken van Bodum met felle kleurtjes (hij heeft helpen uitzoeken) uit deze serie:
[ afbeelding ]
Uiteraard, en marsepein.quote:Op zondag 25 september 2011 13:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en natuurlijk niederegger nougat eten....
Like a virgin lijkt me meer bij je passenquote:Op zondag 25 september 2011 14:43 schreef Bluezz het volgende:
Heb net weer even in de 'studio' beneden gezongen : Like a prayer ga ik lekker in het koor meezingen (niezo leuk nr) en signed sealed van stevie ga ik woensdag alvast solo proberen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |