De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke gr grquote:Op zondag 25 september 2011 11:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik iedere keer moest huilen als ik jou zag.
Hee Spouwerquote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Leuke dag gehad gister
Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2011 11:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Leuke dag gehad gister
Ik ging m'n broer ophalen van het werk en ik was nog niet de straat uit en bam ongeluk. Auto staat nu total loss in de garage.quote:
En jij bent nog heel?quote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ging m'n broer ophalen van het werk en ik was nog niet de straat uit en bam ongeluk. Auto staat nu total loss in de garage.
quote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ging m'n broer ophalen van het werk en ik was nog niet de straat uit en bam ongeluk. Auto staat nu total loss in de garage.
Ja, het ging niet heel hard.quote:
Omggg klote manquote:Op zondag 25 september 2011 11:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, het ging niet heel hard.
Oke, situatieschets: ik kwam de kruising op en ik ging naar rechts en precies om de hoek stond daar een bejaarde (87 jaar)helemaal op de verkeerde kant van de weg. Ik heb de auto nog de heg in proberen te sturen, maar dat mocht niet meer baten. Heel de linkervoorkant ligt eruit. Godverdomme, wat haat ik bejaarden nu.
Pas op voor de zonquote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef coban het volgende:
Ik ga straks naar buiten
Eng maar stoer
quote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef coban het volgende:
Ik ga straks naar buiten
Eng maar stoer
Ja behoorlijk. Die vrouw stond dus letterlijk precies om de hoek helemaal op mijn rijhelft. WELKE MONGOOL gaat er nu precies na een bocht op de verkeerde weghelft staan. En het leuke was dat ze meteen na het ongeluk wilde doorrijden. Het was dat ik voor haar auto ging staan anders was ze gewoon weer doorgereden. Die vrouw liep al met een stok en ze had haar bril niet eens op waardoor ze niet eens de schadeformulieren kon invullen. Moest ik godverdomme wachten totdat er familie van haar was. Heb daar 2 uur op de kruising gestaan met een dementerende vrouw van 87. Kanker, wat kutdag.quote:
Pics van je zus?quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ga vandaag denk ik nog naar mijn zus
Waarom heeft dat nog een rijbewijs?quote:Op zondag 25 september 2011 11:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Die vrouw stond dus letterlijk precies om de hoek helemaal op mijn rijhelft. WELKE MONGOOL gaat er nu precies na een bocht op de verkeerde weghelft staan. En het leuke was dat ze meteen na het ongeluk wilde doorrijden. Het was dat ik voor haar auto ging staan anders was ze gewoon weer doorgereden. Die vrouw liep al met een stok en ze had haar bril niet eens op waardoor ze niet eens de schadeformulieren kon invullen. Moest ik godverdomme wachten totdat er familie van haar was. Heb daar 2 uur op de kruising gestaan met een dementerende vrouw van 87. Kanker, wat kutdag.
Ja goeie vraag. Familie zei ook al tegen mij dat ze te eigenwijs is om haar auto en rijbewijs af te staan en dat ze al een jaar aan het wachten waren totdat dit zou gebeuren. En de politie wilde niet eens komenquote:Op zondag 25 september 2011 11:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom heeft dat nog een rijbewijs?
Had haar doodgeredenquote:Op zondag 25 september 2011 11:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Die vrouw stond dus letterlijk precies om de hoek helemaal op mijn rijhelft. WELKE MONGOOL gaat er nu precies na een bocht op de verkeerde weghelft staan. En het leuke was dat ze meteen na het ongeluk wilde doorrijden. Het was dat ik voor haar auto ging staan anders was ze gewoon weer doorgereden. Die vrouw liep al met een stok en ze had haar bril niet eens op waardoor ze niet eens de schadeformulieren kon invullen. Moest ik godverdomme wachten totdat er familie van haar was. Heb daar 2 uur op de kruising gestaan met een dementerende vrouw van 87. Kanker, wat kutdag.
Doodsverwensing, TR gemacht.quote:Op zondag 25 september 2011 11:50 schreef coban het volgende:
[..]
Had haar doodgeredendat zou haar wel leren
Maar idd fakking klote echt
Haha, nou, op een gegeven moment begon ik behoorlijk pissig te worden, omdat zij mij de schuld bleef geven.quote:Op zondag 25 september 2011 11:50 schreef coban het volgende:
[..]
Had haar doodgeredendat zou haar wel leren
Maar idd fakking klote echt
Nee, ze woont niet meer thuisquote:
Je doet zelfs TR's bij mij? Bij coban? De machtigste?quote:
TR gemachtquote:Op zondag 25 september 2011 11:53 schreef coban het volgende:
[..]
Je doet zelfs TR's bij mij? Bij coban? De machtigste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Neequote:Op zondag 25 september 2011 11:53 schreef coban het volgende:
[..]
Je doet zelfs TR's bij mij? Bij coban? De machtigste?
Wat ben je toch een boefje.quote:Op zondag 25 september 2011 11:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar meestal als ik een echte TR maak zeg ik niks
quote:Op zondag 25 september 2011 11:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ben je toch een boefje.
hihihihiquote:Op zondag 25 september 2011 11:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ben je toch een boefje.
Veel plezierquote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef coban het volgende:
Oke ik ga nu met koran in hand bazerig naar moskee. Als ik nooit terugkom dan heeft de zon mij verblind en lig ik in ziekenhuis.
Als jullie mij zien buiten zeg geen gedag, dat kan mijn hart niet aan.
Kusjes
Ja, mijn zus zingt en speelt pianoquote:Op zondag 25 september 2011 11:59 schreef coban het volgende:
@Trollscience: oh is wel nice, jij speelt instrumenten toch?
Te laat.quote:
Aaron?quote:Op zondag 25 september 2011 12:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja, mijn zus zingt en speelt piano
Heeft een keer Winter gecoverd, de hele kerk zat te huilen gewoon
quote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik google wel, van dat filmpje word ik ook niet wijzer
Hier wordt het wel heel erg serieus aangehaald, maar het is gewoon bullshit.quote:Illuminaten (ook Illuministen of Illuminati) is de aanduiding voor verschillende historische 'geheime' genootschappen. De oudst bekende hiervan is het Spaanse genootschap Alumbrados (letterlijk: de verlichten). Deze groep hield zich in de 16e en 17e eeuw bezig met het innerlijk leven en de mystiek. Hiernaast bestond er in Frankrijk een groepering die onder invloed stond van Arabische mystiek, het werk van Erasmus, de moderne devotie en het quiëtisme en die anti-hiërachische ideeën aanhing.
Ohh Illuminati. Vanwaar die naam loeminadie danquote:Op zondag 25 september 2011 12:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Hier wordt het wel heel erg serieus aangehaald, maar het is gewoon bullshit.
Omdat in dat filmpje het werd uitgesproken als loeminadiequote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohh Illuminati. Vanwaar die naam loeminadie dan
Let op hoe die kerel illuminati uitspreekt in dat filmpje. Echt zo debielquote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohh Illuminati. Vanwaar die naam loeminadie dan
Ja godverquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat in dat filmpje het werd uitgesproken als loeminadie
quote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat in dat filmpje het werd uitgesproken als loeminadie
Het kwartje valt eindelijk, dank jullie welquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Let op hoe die kerel illuminati uitspreekt in dat filmpje. Echt zo debiel
Ben je te jong voor, denk ik, heeft in het Nederlandse elftal gespeeld, ongeveer 10 jaar terug dacht ik.quote:
Hoezoquote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef FreezePop het volgende:
Flips die meedoet aan lingo. Dat wil ik zien.
Die heb ik ook liters gezopen toen ik klein wasquote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Vroegah, toen ik nog klein was.
Mijn zussen hadden altijd grapefruit.quote:Op zondag 25 september 2011 12:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die heb ik ook liters gezopen toen ik klein was
Nog steedsquote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Vroegah, toen ik nog klein was.
aightieboiiiquote:
grapefruit is ook fucking smerigquote:Op zondag 25 september 2011 12:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn zussen hadden altijd grapefruit.
Die vond ik vies
*boks terugquote:Op zondag 25 september 2011 12:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
grapefruit is ook fucking smerig
boks
Ik ook.quote:
Ben nog niet in staat om op te staanquote:Op zondag 25 september 2011 12:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Beetje wielrennen kijken en fokken in je trainingsbroek, ideaal
Ik drink het nog steedsquote:Op zondag 25 september 2011 12:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die heb ik ook liters gezopen toen ik klein was
quote:Op zondag 25 september 2011 12:27 schreef Patje1987 het volgende:
Zo net op tijd thuis voor AZ - Feyenoord
Hoi allemaal trouwens
Patjequote:Op zondag 25 september 2011 12:27 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi allemaal trouwens
Uiteraard. Ik spoiler wel, als Patje met zijn eredivisie live niet eerder isquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 12:27 schreef Patje1987 het volgende:
Hoi allemaal trouwens
Ongeluk?quote:Op zondag 25 september 2011 12:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Gister trouwens meteen na dat ongeluk naar de wedstrijd psv roda geweest. Echt een beest van wedstrijd, 7 - 1.
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 september 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
Flips
Heb je een goede stream weten te vinden?
Inderdaadquote:
Sopcast of internet?quote:Op zondag 25 september 2011 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaGeen haperingen en een stream via eredivisie live zeg maar
[..]
InderdaadZolang Ajax hem maar niet over koopt straks weer.
Sopcast.quote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sopcast of internet?
En die gaat niet naar Ajax hoor
Dit dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
De eerste minuten zijn veelbelovend
Oh, heb gister een auto-ongeluk gehad. Het meeste staat op de eerste en misschien op de tweede pagina van dit topic. Heb geen zin om het nog een keer te typenquote:
Welk nummer? Fuck it ik ga opstaan en voetbal kijkenquote:Op zondag 25 september 2011 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sopcast.
En weet niet. Ajax flikt het bijna elke keer
[..]
Dit dusZelfs Feyenoord net
114095. M&M 4quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Welk nummer? Fuck it ik ga opstaan en voetbal kijken
Ik zie het ja wat naar, sowieso bejaarden in het verkeer. Echt bizar dat sommige hun rijbewijs hebben.quote:Op zondag 25 september 2011 12:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, heb gister een auto-ongeluk gehad. Het meeste staat op de eerste en misschien op de tweede pagina van dit topic. Heb geen zin om het nog een keer te typen
Pff behoorlijk kut man, sowieso oude mensen horen niet in het verkeer thuisquote:Op zondag 25 september 2011 12:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, heb gister een auto-ongeluk gehad. Het meeste staat op de eerste en misschien op de tweede pagina van dit topic. Heb geen zin om het nog een keer te typen
Ja, ik snap het ook niet. Vrouwke was slecht ter been, half blind omdat ze geen bril op had en ook nog eens dementerend. Echt wtfquote:Op zondag 25 september 2011 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zie het ja wat naar, sowieso bejaarden in het verkeer. Echt bizar dat sommige hun rijbewijs hebben.
Veel plezier, ik ga niet naar buiten want voetbalquote:Op zondag 25 september 2011 12:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga naar buiten. Mensen de zon schijnt
Ja, wel beter inderdaadquote:Op zondag 25 september 2011 12:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Pff behoorlijk kut man, sowieso oude mensen horen niet in het verkeer thuis
Gelukkig financieel en fysiek weinig problemen voor je
Dankje.quote:Op zondag 25 september 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik ga niet naar buiten want voetbal![]()
Te veel moeite, tevens is het hier gekkenhuis in Waalwijk. We hebben 4 voetbalclubs waarvan er 3 naast elkaar liggen. Die moeten allemaal thuis vanmiddag en de burgemeester heeft noodsituatie afgekondigdquote:Op zondag 25 september 2011 12:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dankje.
Mss zet je de tv buiten
Jouw foboquote:Op zondag 25 september 2011 12:41 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Yes! Ik word niet genegeerd!HAI!
Sorry, had eerder willen reagerenquote:Op zondag 25 september 2011 12:41 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Yes! Ik word niet genegeerd!HAI!
Jou fobo is een chickmagneet met al die lieffuwge jonge dieren. Ik heb ge-aaahwd!quote:Op zondag 25 september 2011 12:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw fobo. Ontdek je plekje
Hahahahahahahahahahaha geniaalquote:Op zondag 25 september 2011 12:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Te veel moeite, tevens is het hier gekkenhuis in Waalwijk. We hebben 4 voetbalclubs waarvan er 3 naast elkaar liggen. Die moeten allemaal thuis vanmiddag en de burgemeester heeft noodsituatie afgekondigd!!!
Die van jou loopt voorquote:Op zondag 25 september 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
Hier ook nog een stream als je geen goede hebt
http://nl.justin.tv/vladimir29_43#/w/1816635488
Hehe sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 12:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jou fobo is een chickmagneet met al die lieffuwge jonge dieren. Ik heb ge-aaahwd!
Ik weet niet ik denk voor de mensen die geen stream kunnen vinden, ik heb namelijk toch eredivisie livequote:
Ik kijk ook.quote:Op zondag 25 september 2011 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry, had eerder willen reagerenmaar ik kijk voetbal en het is spannend
quote:Op zondag 25 september 2011 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Chimeids die zeggen dat je lief bent
Je zal maar altijd de grote broer zijnquote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan zit je al in de friendzone
story of my lifequote:Op zondag 25 september 2011 12:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Chimeids die zeggen dat je lief bent
Ja best wel behoorlijkquote:Op zondag 25 september 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Hey flips, naar welke film zouden ze vanmiddag gaan? Zie facebook
Het was ook wel obvious hè.
Wat een slechte hosselaar.quote:Op zondag 25 september 2011 13:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Fotoboek van Toxor
Wat een schoonheid![]()
![]()
Ja maar het was wel overduidelijk haha, omdat ik ze over een film hoorde praten week geleden ofzo. Mja we horen het welquote:Op zondag 25 september 2011 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja best wel behoorlijkEn facebook nog niet gezien, maar hij poste vanmorgen hier nog dat ie ging daten ofzo. En film geen idee
Terechte klacht.quote:Op zondag 25 september 2011 13:05 schreef aight1 het volgende:
Ik snap niet hoe alcohol werkt want normaal drink ik veel meer maar nu heb ik veel meer hangover
Ja klopt, zij zei het in de trein tegen mij al dat ze nog een keer gingen afspreken. En inderdaad,quote:Op zondag 25 september 2011 13:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar het was wel overduidelijk haha, omdat ik ze over een film hoorde praten week geleden ofzo. Mja we horen het wel
Wat dacht je van die Polen bij PSV - Legiaquote:Op zondag 25 september 2011 13:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap alleen niet waarom die supporters hun shirt uit moeten doen om in hun blote bast te zitten. Bij Ajax ook gisteren echt achterlijke mensen
Ziet er niet verkeerd uit inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2011 13:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Fotoboek van Toxor
Wat een schoonheid![]()
![]()
Ik snap er ook geen zak van, kijk als het nou warm was ofzo, maar gisteravond was dat bepaald nietquote:Op zondag 25 september 2011 13:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik snap alleen niet waarom die supporters hun shirt uit moeten doen om in hun blote bast te zitten. Bij Ajax ook gisteren echt achterlijke mensen
jammerquote:Op zondag 25 september 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik eet bananenijs omdat de ijscoman geen pistache had
Pistache is lekkerste ijs ooit ja toch?quote:
Pistache en stracciatellaquote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pistache is lekkerste ijs ooit ja toch?
sry (6)quote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Flippieeeeeee
[..]
ik stalker waar heb je over (A)
Ja.quote:Op zondag 25 september 2011 13:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pistache is lekkerste ijs ooit ja toch?
omdat geen levenquote:Op zondag 25 september 2011 13:19 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Zomers meisje vandaag is je dagje dus waarom binnen zitten.
quote:Op zondag 25 september 2011 13:19 schreef Monopoly het volgende:
Wat een aardige mensenkinderen hier!
Ik ga lekker zo naar de stad toe, ik mag van mam en pap misschien een Macbook halen.quote:
Ik heb een macbook, heerlijke laptopsquote:Op zondag 25 september 2011 13:24 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik ga lekker zo naar de stad toe, ik mag van mam en pap misschien een Macbook halen.
Ja ik werk graag met voorwerpen waar ik allergisch voor ben ook.quote:Op zondag 25 september 2011 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Ik had ze van de week in de tram naar school toe al gelezen
Iedereen zat me aan te kijken omdat ik hard aan het lachen was.
Ben je trouwens al begonnen bij je nieuwe werkgever ?
Productschap voor vee vlees en eieren was het toch ?
Ik wil echt graag 1tje want ze zijn echt zo mooi en snel.quote:Op zondag 25 september 2011 13:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb een macbook, heerlijke laptops
Hoi.quote:Op zondag 25 september 2011 13:25 schreef Ragboer het volgende:
HARDCORE HOLLAND KALE KOPPEN NIET TE STOPPEN
Dit is mijn 2e alquote:Op zondag 25 september 2011 13:25 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik wil echt graag 1tje want ze zijn echt zo mooi en snel.
quote:
Ouwe pilsbeer.quote:Op zondag 25 september 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga bier drinken vrinden. Tot horens.
Ik wacht nog even op mijn internet in Rotterdam.
Ik had een oude, verkocht en een nieuwe gekocht.quote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op zondag 25 september 2011 13:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had een oude, verkocht en een nieuwe gekocht.
Geen idee.quote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat is het allervrolijkste zomerliedje?
quote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Summerjamquote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Omdat ik die andere voor school nodig had en niet van mij was, en die ik nu heb is ook beterquote:
Waspoeder Avontuur.quote:Op zondag 25 september 2011 13:32 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Nieuw hier?quote:Op zondag 25 september 2011 13:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Amazing vond ik niet zo amazing.
Nu die van jou luisteren. Begint een beetje eentonig.
Nu wel ja, in het begin vond ik ze wel sterk aanvallend maar Feyenoord doet het erg goed.quote:
Hahaha, dit is wel zo'n lekkere typische zomerplaat om als een mongooltje op te dansen.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 25 september 2011 13:46 schreef Ragboer het volgende:
Welkom Hitmewithmusic_,
Plastic_zak is op ieder vrouwelijk lid verliefd, niet zo veel van hem aantrekken. Hij bedoelt het allemaal goed.
Ik vraag mij af of jij wel weet wat verliefdheid is.quote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben op iemand anders
![]()
Livetopics terwijl je stream krijgt met vertraging is geen succesquote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef Ragboer het volgende:
Flips, waarom post je niet in VBL? Weinig AZ'ers daar, AZ topic is ook zo dood als het maar zijn kan. Gooi er wat leven in.
Ik durf niet in VBL te posten, serieus echt bang dat ik een stomme opmerking maak ofzo. Alleen zo af en toe een post in Live Eredivisieverslagen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef Ragboer het volgende:
Flips, waarom post je niet in VBL? Weinig AZ'ers daar, AZ topic is ook zo dood als het maar zijn kan. Gooi er wat leven in.
Yes, mijn liefde is beantwoordquote:
En dit vooral ja.quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Livetopics terwijl je stream krijgt met vertraging is geen succes
Sinds gisteravond welquote:Op zondag 25 september 2011 13:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of jij wel weet wat verliefdheid is.
Ik maak ook alleen stomme opmerkingen in het PSV topic.quote:Op zondag 25 september 2011 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik durf niet in VBL te posten, serieus echt bang dat ik een stomme opmerking maak ofzo. Alleen zo af en toe een post in Live Eredivisieverslagen.
NTBquote:Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yes, mijn liefde is beantwoord
[..]
En dit vooral ja.
Haha ja aan een kant heb je wel gelijkquote:Op zondag 25 september 2011 13:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik maak ook alleen stomme opmerkingen in het PSV topic.Boeie!
WJNMKquote:
Hijs voor Utregquote:Op zondag 25 september 2011 13:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben verliefd op U.N.K.L.E., maarja......
uiteraardquote:Op zondag 25 september 2011 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie moeten mij straks wel steunen hè bij RKC
Veel plezierquote:Op zondag 25 september 2011 13:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik ben er weg van. Ga met een vriend van me knutselen in de tuin. We maken zelf een bordspel.
Super geeky indeed.Wel leuk.
![]()
Fijne middag allemaal! :w
Natuurlijk, RKCquote:Op zondag 25 september 2011 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie moeten mij straks wel steunen hè bij RKC
Ooit van een wekker gehoord?quote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boh wrm maakt mijn moeder me nooit wakker altijd te laat opstaan tfoe
quote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga even douchen, lekker dat water over mijn nakende lichaam...
Ga daar maar over fantaseren...
Lekkere knul ben je, Ragboer...
Daar slaap ik doorheen. Zonder mijn ma had ik niet eens school omdat ik de wekker gewoon niet kan horen.quote:
zo heyquote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef Ragboer het volgende:
andere, meerdere, hardere wekkers?quote:Op zondag 25 september 2011 13:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar slaap ik doorheen. Zonder mijn ma had ik niet eens school omdat ik de wekker gewoon niet kan horen.
Daarom Wake-up Light.quote:Op zondag 25 september 2011 13:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Daar slaap ik doorheen. Zonder mijn ma had ik niet eens school omdat ik de wekker gewoon niet kan horen.
oke vergeet geen pics te makenquote:Op zondag 25 september 2011 13:57 schreef Ragboer het volgende:
Betere wekker kopen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahah droogklootquote:Op zondag 25 september 2011 13:56 schreef TWP het volgende:
[..]
hoi
[..]
hee mk
[..]
leuk jou hier te treffen
Ja ik ook voor mijn nieuwe huisje, heb wel ambilight alquote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die moet ik nog aanschaffen voor de winter
Moet je echt doen, beste wekker ooit.quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die moet ik nog aanschaffen voor de winter
De zon schijnt nu. Heel wat meer lumen in je kamer van de zon dan van zo'n wake up philips. Mk is gewoon een luie donderquote:
De zon heb je alleen wat aan als het onbewolkt is en je om 6 uur op wil staan.quote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De zon schijnt nu. Heel wat meer lumen in je kamer van de zon dan van zo'n wake up philips. Mk is gewoon een luie donder
Dat is ook tofquote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ook voor mijn nieuwe huisje, heb wel ambilight al
Ja, ik hoop dat vooral het lichttherapie gedeelte werktquote:Op zondag 25 september 2011 14:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je echt doen, beste wekker ooit.
Eerder gaan slapen lijkt me bij jou ook wel een mogelijke oplossing van je probleem. En zet je raam open voor frisse lucht, die pet flessen scheiden gassen uit misschien dat je daar slaperig van blijftquote:Op zondag 25 september 2011 14:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe hard mijne gaat, kslaap gwn keivast
Nee. Beter koop je een goeie daglichtlamp. Goedkoper en werkt veel meer (ook hogere lichtopbrengst)quote:Op zondag 25 september 2011 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is ook tof
[..]
Ja, ik hoop dat vooral het lichttherapie gedeelte werkt
kan ik niet ik slaap altijd rond 3quote:Op zondag 25 september 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Eerder gaan slapen lijkt me bij jou ook wel een mogelijke oplossing van je probleem. En zet je raam open voor frisse lucht, die pet flessen scheiden gassen uit misschien dat je daar slaperig van blijft
Dat is toch niet hetzelfde.quote:Op zondag 25 september 2011 14:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Nee. Beter koop je een goeie daglichtlamp. Goedkoper en werkt veel meer (ook hogere lichtopbrengst)
Alles is te trainen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kan ik niet ik slaap altijd rond 3
Verdiep je er eens in.quote:Op zondag 25 september 2011 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde.Een Wake-up Light stimuleert de zonsopgang, hierdoor maakt jou lichaam zich klaar voor de dag, daardoor wordt je beter wakker. En het gaat ook nog een winterdepressie tegen.
Ik geloof er wel in.quote:Lichttherapie met zichtbaar licht wordt steeds vaker gebruikt bij winterdepressies. Ook wordt het gebruikt om het effect van een jetlag te verkorten. De onprettige gevoelens zouden te wijten zijn aan een verstoord dag-nachtritme. Door lichttherapie zou de biologische klok weer worden gelijkgezet, zodat op het juiste tijdstip de juiste hormonen weer worden aangemaakt. Hiervan zijn in de praktijk wel successen geclaimd, zelfs als alleen een deel van de huid werd belicht. Het mechanisme blijft onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |