abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4869926
Oke het zit zo, ik heb nu even zin om heel hard te gillen!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een leraar (nou ja werkgroepbegeleider van misschien twee jaar ouder dan ik) die in het begin van dit trimester heel erg aardig leek. Wat blijkt nu?!? Het is een ontiegelijke ^#$^@$@!!
We moeten een verslag maken, al gedurende het hele trimester, waarvan we elke week een stukje moesten laten zien. Elke week werd het goedgekeurd, nooit wat op aan te merken. Dus was het deze week de bedoeling om een conceptversie in te leveren. Wij gedaan, heel veel werk nog aan besteedt. Krijgen we de conceptversie terugggestuurd met alleen maar rode strepen en allemaal gezeur. Nou goed, wij dus weer alles verbeterd, helemaal zoals hij het wilde hebben, en weer opgestuurd, en wat denk je?!? Nog meeeeeeer rode strepen!!!! Bij elke zin stond nu wel iets wat volgens hem niet goed was, wat bij de eerste versie nog wel goed was gekeurd. Nou wij al wat chagrijnig, maar toch nog verbeterd, en wat denk je, weer terugggestuurd met allemaal gezeur erbij. Die gozer ziet ons echt als zijn hondjes, die hij toch kan laten doen wat ie wil!! En het ergste is nog dat als ik dit vak niet haal dat ik het vak volgend jaar nog een keer moet doen, terwijl het gewoon een goed verslag is!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAH
Oke
  woensdag 3 juli 2002 @ 18:54:27 #2
13250 Lod
Sapere aude!
pi_4870066
-edit- volledige quote van topicopener weggehaald, is voor de reactie echt niet nodig en komt de leesbaarheid niet ten goede -edit-

Hij doet het toch écht voor je eigen bestwil
Later zul je hem dankbaar zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 03-07-2002 18:58]

GNU Terry Pratchett
  woensdag 3 juli 2002 @ 18:57:48 #3
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_4870121
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 18:54 schreef Lod het volgende:

[..]

Hij doet het toch écht voor je eigen bestwil
Later zul je hem dankbaar zijn.

Klinkt meer als een machtsmisbruiker vind ik...
You have to be eightteen or older to ride...
pi_4870139
Stuur kopie's mee van eerdere versie die hij zelf ook heeft nagekeken misschien ziet hij dan zelf in wat een klootzak hij is.
Just when I thought I was out, they pulled me back in
  woensdag 3 juli 2002 @ 18:59:10 #5
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_4870145
Je moet gewoon beter je best doen...
  woensdag 3 juli 2002 @ 19:00:32 #6
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4870168
Kun je geen contact opnemen met een mentor of andere leraar ofzo? Dit riekt namelijk wel een beetje erg naar willekeur, zeker als nu ineens gedeeltes worden afgekeurd die in de eerste versie nog goed waren. Heel vreemd in ieder geval.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_4870242
Leraren zijn zoals algemeen bekend is personen die erg genieten van de macht die ze over leerlingen hebben. Vaak is dit terug te brengen naar hun jeugd waarin zij niks te vertellen hadden, en alles moesten doen wat mammie zij. Zo deed ze zijn haar altijd in een schijding en moest hij ruitjes bloesjes aan tegen zijn zin. Maar voel even met deze mensen mee, laat ze eens genieten van de "macht" die ze nu hebben. Doe zelf goed je best word schooldirecteur en ontsla die lozer!
Onderschat nooit een vrouw tenzij je het over haar gewicht of leeftijd hebt.
pi_4874877
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 19:00 schreef ElizabethR het volgende:
Kun je geen contact opnemen met een mentor of andere leraar ofzo? Dit riekt namelijk wel een beetje erg naar willekeur, zeker als nu ineens gedeeltes worden afgekeurd die in de eerste versie nog goed waren. Heel vreemd in ieder geval.
Ja inderdaad, we verbeteren het nog 1 keer, en als ie dan nog wat te zeuren heeft dan gaan we met alle versies naar de cursuscoordinator (zo heet dat geloof ik)!
Pff al dat gezeur nog even in de laatste week voor de vakantie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')