Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Jij denkt dat die koopjes er een eeuwigheid op blijven staan? Er zijn meer mensen die er op zoeken, je moet gewoon snel handelen en geluk hebben. En je tweede reactie slaat natuurlijk nergens op, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 25 september 2011 10:14 schreef Iste45 het volgende:
Ja maar als ik niet zoek op 1000 hoe vind ik dan goedkope gasten? En je hoeft niet zo hoog te doen hoor met je emoticon, het is maar FUT, je weet dat het echte spel FIFA is?
@Lindgren er is ook Wynne van amerika die heeft 97 pace als verdediger LOL!
Janke 37 pace
Ach, over 3 maanden zwemmen we in de coins joh. Mini silver pack gehad, een stadion met morale +5. 1 of ander " mini british stadium" Zal nog wel wat op kunnen leveren vermoed ik..quote:
Slaapt het nu lastiger?quote:Op zondag 25 september 2011 10:45 schreef zerokil het volgende:
Gisteren stond ik weer 34ste in de top 100 trade profit, nu 67ste ..
Er zullen vast wel updates komen nog. De Turkse competitie bijvoorbeeld. Die zullen ze denk ik in de komende weken/maanden toevoegen via een patch. Een Turks bedrijf melde in ieder geval dat de hele competitie al gemaakt is, maar niet in het definitieve spel zou komen omdat er nog problemen waren met de licenties van de meeste clubs.quote:Op zondag 25 september 2011 11:21 schreef Lindgren. het volgende:
Toch ontbreken er nog veel spelers, ben benieuwd of die nog komen.. Bony, Chanturia, Narsingh, Ebecilio etc..
1 wedstrijd geldig.quote:Op zondag 25 september 2011 11:42 schreef m25 het volgende:
Ik zie hier een gouden speler met een grijs vierkant om zn rating heen. Er staan ook grijze pijlen met hogere cijfers dan ie normaal heeft. Ik vraag me af of dat altijd zo blijft ofdat dat 1 match geldig is wanneer je em hebt gekocht?
Omdat niemand ze inderdaad nog nodig heeft, dat komt nog.quote:Op zondag 25 september 2011 11:33 schreef Shadeauw het volgende:
Meh, waarom koopt niemand mijn bronze contracts
Die bronze pack methode werkt hier niet zo goed in FUT12 ben ik bang...
Ten minste, nu nog niet nu niemand potjes speelt
Lol dat was snel.. hmm ok, daar heb je dus niks aanquote:Op zondag 25 september 2011 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
1 wedstrijd geldig.
[..]
Omdat niemand ze inderdaad nog nodig heeft, dat komt nog.
Nee, de enige reden waarom ze worden gebruikt voordat ze op de trade pile gaan is omdat ze wel opvallen tussen die rij kaarten.quote:Op zondag 25 september 2011 11:43 schreef m25 het volgende:
[..]
Lol dat was snel.. hmm ok, daar heb je dus niks aanty..
ps3? Zie geen Dzudzsak..quote:Op zondag 25 september 2011 11:36 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb al 12 uur lang een Kerzhakov te koop staan voor 2500 en een Dzsudzsak voor 1700. Waaaaaaaarom worden ze niet gekocht
Haha ik gok dat je er niks uitgetrokken hebt.quote:Op zondag 25 september 2011 12:12 schreef mash_ het volgende:
Waarom kon ik het nou weer niet laten om een pakje te kopen met mijn winst
Ik heb hem binnen voor 600, kan hem quick-sellen voor 600.quote:
IF bakkal?quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef Maximaal013 het volgende:
wat kan ik toch genieten van guidetti
EDIT: Yes 0-1 Bakkal! Wat een baas!
Nja niks boeiends. Maar het valt mee. Kan denk ik 5000 terug verdienen. dus 2500 verliesquote:Op zondag 25 september 2011 12:14 schreef Spierpijn888 het volgende:
[..]
Haha ik gok dat je er niks uitgetrokken hebt.
Vanaf dan kan je ook pakjes kopen door te betalen, dus er zullen opeens veel meer contracten komen, onderschat dat ook nietquote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef KrAlex het volgende:
Zit eraan te denken om met 5000coins contract kaarten te kopen. Die zullen 200% stijgen als de game uit is.
Waarom zullen die stijgenquote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef KrAlex het volgende:
Zit eraan te denken om met 5000coins contract kaarten te kopen. Die zullen 200% stijgen als de game uit is.
Omdat mensen dan willen spelen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zullen die stijgenZal wel mee vallen denk ik.
ja, en er heel veel zijn die echt veel te veel geld en pakjes gaan uitgeven en dus overvloed aan contracten hebben.quote:
Als mensen wedstrijden gaan spelen zullen ze automatisch contracten nodig hebben. Je kunt ze nu al voor 350coins ophalen. Als de game uit is zal er meer vraag naar zijn dus de prijs zal wel weer oplopen tot 600/700 per kaart.quote:Op zondag 25 september 2011 13:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zullen die stijgenZal wel mee vallen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |