Ja maar. Zoenen is zo tof.quote:
Het is geen kwestie van tijdquote:Op zondag 25 september 2011 09:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar. Zoenen is zo tof.![]()
![]()
. Neuken, daar heb je gewoon niet iedere dag tijd voor. Maar zoenen wel
.
Nogmaals, hoe naiefquote:
Het is een kleine stap van tijd naar prioriteit.quote:
Zoenen is gewoonquote:Op zondag 25 september 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een kleine stap van tijd naar prioriteit.
Neuken!quote:Op zondag 25 september 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in appeltaart dames. Wat gaan we daar aan doen?
Je bent zwanger en dat moet je uitbuiten. Kun je drie dingen doen:quote:Op zondag 25 september 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in appeltaart dames. Wat gaan we daar aan doen?
Toen was het ook je vriend nietquote:Op zondag 25 september 2011 10:03 schreef Tegan het volgende:
Maar even serieus he. Ik heb nog nooit mijn vriend een dag gezien zonder dat we op zijn minst zoenden. Behalve toen het uit was.
Scherp.quote:Op zondag 25 september 2011 10:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Toen was het ook je vriend niet
Een kenner? Een kloon? Een Teganvolger?quote:
Gewoon een standaard user van Fok dusquote:Op zondag 25 september 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenner? Een kloon? Een Teganvolger?
Ik moest lachen bij optie 3.quote:Op zondag 25 september 2011 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zwanger en dat moet je uitbuiten. Kun je drie dingen doen:
1) J-D in een naburige stad, waar de winkels wèl open zijn, appeltaart laten halen. (categorie: gemeen)
2) J-D in een naburige stad, waar de winkels wèl open zijn, de ingrediënten voor appeltaart laten halen en hem vervolgens een verse appeltaart laten maken. (categorie: erg gemeen)
2) J-D in een naburige stad, waar de winkels wèl open zijn, de ingrediënten voor appeltaart laten halen, hem vervolgens een verse appeltaart laten maken en dan zeggen dat je trek hebt in chocoladetaart. (categorie: heel erg gemeen)
Nog twee maanden en dan doe je het zonder schuldgevoel.quote:
Pfft gaat het weer over mij?quote:Op zondag 25 september 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenner? Een kloon? Een Teganvolger?
Kuuks. Een appeltaart is helemaal niet lekker. Ga voor een chocoladetaart. Of slagroomtaart. Ofzoquote:
Eerder vandaag al, maar daarvoor moet je in het vorige topic zijn.quote:
Chocoladetaart.quote:Op zondag 25 september 2011 10:10 schreef Tegan het volgende:
Kuuks. Een appeltaart is helemaal niet lekker. Ga voor een chocoladetaart. Of slagroomtaart. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |