Ja maar. Zoenen is zo tof.quote:
Het is geen kwestie van tijdquote:Op zondag 25 september 2011 09:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar. Zoenen is zo tof.![]()
![]()
. Neuken, daar heb je gewoon niet iedere dag tijd voor. Maar zoenen wel
.
Nogmaals, hoe naiefquote:
Het is een kleine stap van tijd naar prioriteit.quote:
Zoenen is gewoonquote:Op zondag 25 september 2011 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een kleine stap van tijd naar prioriteit.
Neuken!quote:Op zondag 25 september 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in appeltaart dames. Wat gaan we daar aan doen?
Je bent zwanger en dat moet je uitbuiten. Kun je drie dingen doen:quote:Op zondag 25 september 2011 10:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in appeltaart dames. Wat gaan we daar aan doen?
Toen was het ook je vriend nietquote:Op zondag 25 september 2011 10:03 schreef Tegan het volgende:
Maar even serieus he. Ik heb nog nooit mijn vriend een dag gezien zonder dat we op zijn minst zoenden. Behalve toen het uit was.
Scherp.quote:Op zondag 25 september 2011 10:03 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Toen was het ook je vriend niet
Een kenner? Een kloon? Een Teganvolger?quote:
Gewoon een standaard user van Fok dusquote:Op zondag 25 september 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenner? Een kloon? Een Teganvolger?
Ik moest lachen bij optie 3.quote:Op zondag 25 september 2011 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent zwanger en dat moet je uitbuiten. Kun je drie dingen doen:
1) J-D in een naburige stad, waar de winkels wèl open zijn, appeltaart laten halen. (categorie: gemeen)
2) J-D in een naburige stad, waar de winkels wèl open zijn, de ingrediënten voor appeltaart laten halen en hem vervolgens een verse appeltaart laten maken. (categorie: erg gemeen)
2) J-D in een naburige stad, waar de winkels wèl open zijn, de ingrediënten voor appeltaart laten halen, hem vervolgens een verse appeltaart laten maken en dan zeggen dat je trek hebt in chocoladetaart. (categorie: heel erg gemeen)
Nog twee maanden en dan doe je het zonder schuldgevoel.quote:
Pfft gaat het weer over mij?quote:Op zondag 25 september 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenner? Een kloon? Een Teganvolger?
Kuuks. Een appeltaart is helemaal niet lekker. Ga voor een chocoladetaart. Of slagroomtaart. Ofzoquote:
Eerder vandaag al, maar daarvoor moet je in het vorige topic zijn.quote:
Chocoladetaart.quote:Op zondag 25 september 2011 10:10 schreef Tegan het volgende:
Kuuks. Een appeltaart is helemaal niet lekker. Ga voor een chocoladetaart. Of slagroomtaart. Ofzo.
Dat klinkt gezond en is zonde van de chocoladesmaak.quote:
Precies, die rijdt graag op en neer met bestellingen toch?quote:Op zondag 25 september 2011 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
Optie 3 heeft wel wat. Typisch iets voor JD
Als ik hem was, had ik bij optie 3 Kuukske in de auto geladen en afgeleverd bij familie of vrienden.quote:Op zondag 25 september 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
Precies, die rijdt graag op en neer met bestellingen toch?
Niet ergens in een bos?quote:Op zondag 25 september 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik hem was, had ik bij optie 3 Kuukske in de auto geladen en afgeleverd bij familie of vrienden.
Ik las het, maar toen moest ik nog douchen dus kon ik niet reageren.quote:Op zondag 25 september 2011 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder vandaag al, maar daarvoor moet je in het vorige topic zijn.
Is ze knap? Heeft ze Facebook?quote:Op zondag 25 september 2011 10:14 schreef Tegan het volgende:
Collega van mij heeft jaren als vakantiekracht in een ambachtelijke bakkerij gewerkt. En nu kan ze gewoon al die toffe taarten en toetjes from scratch maken, zonder opleiding enzo. *extreem jaloers is*
Ik ga maar niet vragen waarom.quote:Op zondag 25 september 2011 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik las het, maar toen moest ik nog douchen dus kon ik niet reageren.
Da's niet goed voor het kind.quote:
MIquote:Op zondag 25 september 2011 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik las het, maar toen moest ik nog douchen dus kon ik niet reageren.
Dat ze getrouwd is, kan ook wat zeggen over haar aantrekkelijkheid. Het zal niet voor niks zijn dat iemand zich voor de rest zijn leven aan haar wil verbinden.quote:
Ik moet nog douchen.quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft je gaat toch niet met je zwetende slaaplichaam op een forum rond lopen hangen
quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je nou nog even taart leert bakken, wil ik best met je trouwen
Ik ken haar man niet. Maar ondanks dit zeg ik nog dat ik leuker ben.quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze getrouwd is, kan ook wat zeggen over haar aantrekkelijkheid. Het zal niet voor niks zijn dat iemand zich voor de rest zijn leven aan haar wil verbinden.
Zal ik naast je komen zitten?quote:
Jij bent belanghebbende, dus ik ga niet zomaar op jouw mening af.quote:Op zondag 25 september 2011 10:21 schreef Tegan het volgende:
Ik ken haar man niet. Maar ondanks dit zeg ik nog dat ik leuker ben.
Niet gedouched voor je ging slapen?quote:Op zondag 25 september 2011 10:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens ben ik gewoon een beetje verkouden/ziek aan het worden. En had ik gisteren een feestje met harde muziek en was ik de bob en was er file op de terugweg. Kortom ik had die douche gewoon even nodig
Immer.quote:
Ehm, ik sliep voordat ik het woord "douche" kon uitspreken.quote:Op zondag 25 september 2011 10:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet gedouched voor je ging slapen?
En dat terwijl je net in opperste concentratie naar huis hebt geredenquote:Op zondag 25 september 2011 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ehm, ik sliep voordat ik het woord "douche" kon uitspreken.
Het is zondag, dan ben ik lui. (en dus laat ik mij vandaag alleen maar bespringen)quote:Op zondag 25 september 2011 10:23 schreef Tegan het volgende:
Zeg, moet jij Miss niet gaan bespringen in de douche.
Weer geen seks dus vandaagquote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zondag, dan ben ik lui. (en dus laat ik mij vandaag alleen maar bespringen)
Wat weerhoud je ervan om te springen?quote:
Het is zondag. Ze is luiquote:Op zondag 25 september 2011 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan om te springen?
Het zou verplicht moeten zijn. Als zij eerder gaat douchen en jij ook nog moet.quote:Op zondag 25 september 2011 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is zondag, dan ben ik lui. (en dus laat ik mij vandaag alleen maar bespringen)
Jaja, ik ga zo hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 10:28 schreef Tegan het volgende:
Het zou verplicht moeten zijn. Als zij eerder gaat douchen en jij ook nog moet.
Ja, veroordeel me maar voor het feit dat er 3 kwartier file stond midden in de nacht.quote:Op zondag 25 september 2011 10:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
En dat terwijl je net in opperste concentratie naar huis hebt gereden.
Hij is in ieder geval jouw grootste tegenpool ter wereld.quote:Op zondag 25 september 2011 10:34 schreef Tegan het volgende:
Nooit geweten dat Mark Zuckerberg zo'n kneus was.
Ik moet The Social Network eens gaan kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 10:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval jouw grootste tegenpool ter wereld.
Die is tof.quote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet The Social Network eens gaan kijken.
Oh ja, ik ook, staat nog steeds ongezien op mijn laptop.quote:Op zondag 25 september 2011 17:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet The Social Network eens gaan kijken.
Beterschap!quote:Op zondag 25 september 2011 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Verkouden zijn en koppijn hebben zuigt.
Usenet nog niet geprobeerd zeker?quote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Tegan het volgende:
Owja, weet je nog dat mijn zus met me naar de Glee film wilde. Die draait dus niet meer. Vroeg ze of ik hem wilde downloaden, maar hij is onvindbaar... Mja, ik snap dat niemand erop zit te wachten, maar toch.
En de film.quote:
Heeft je zus MSN? Stuur ik het wel naar haar door?quote:
Jij maakt vrienden.quote:Op zondag 25 september 2011 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als ik haar emailadres geef aan oude mannen.
Nu ff wat minder dan normaal.quote:
Ik dacht dat die nog moest komenquote:Op zondag 25 september 2011 23:32 schreef Tegan het volgende:
Owja, weet je nog dat mijn zus met me naar de Glee film wilde. Die draait dus niet meer. Vroeg ze of ik hem wilde downloaden, maar hij is onvindbaar... Mja, ik snap dat niemand erop zit te wachten, maar toch.
Ja, wel gekke gaat er nog vrijwillig in zo'n ranzig bontkragenhol zitten?quote:Op maandag 26 september 2011 00:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat die nog moest komen
Ik wilde dus naar Planet of the Apes maar die draait ook al niet meer. Ik heb het idee dat films amper een maand draaien en na drie maanden al op dvd komen.
Bioscoop Catharijne!quote:Op maandag 26 september 2011 08:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, wel gekke gaat er nog vrijwillig in zo'n ranzig bontkragenhol zitten?
quote:Op maandag 26 september 2011 08:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Bioscoop Catharijne!Oud, ranzig en vol met bontkraagjes.
Verbeterd!quote:Op maandag 26 september 2011 08:25 schreef Q. het volgende:
Utrecht!Oud, ranzig en vol met bontkraagjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |