SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Doe mij maar koffie zolang het nog geen acht uur is.quote:Op zondag 25 september 2011 07:51 schreef nattermann het volgende:
Goeeeeeeeedemorgen
Eindelijk tijd voor een koud pintje
Daar heb ik vannacht al genoeg van gehadquote:Op zondag 25 september 2011 07:53 schreef tisauch het volgende:
[..]
Doe mij maar koffie zolang het nog geen acht uur is.
doa is niks goods aanquote:
dag meisjequote:Op zondag 25 september 2011 11:55 schreef maen het volgende:
[..]
daarom pak ik er maar 10 minuutjes van mee
lekker geslapen?quote:
om half 1 was opeens het bier opquote:Op zondag 25 september 2011 12:09 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb heerlijk 10uurtjes geslapen
hoe was het stappen?
hoe kan het bier nou op zijn, dat is echt heel dom ..quote:Op zondag 25 september 2011 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om half 1 was opeens het bier op
maar wel gezellig. half 4 naar huis gegaan, dus nu toch eingszins fit voor de wedstrijd
ja, ze hadden flesjes heineken, geen tap.quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef maen het volgende:
[..]
hoe kan het bier nou op zijn, dat is echt heel dom ..
wat zal ik vandaag gaan doen?
faal.. Sowieso alleen flesjesquote:Op zondag 25 september 2011 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ze hadden flesjes heineken, geen tap.
toen die op waren was wel de baco en enzo (blikjes) 1 bon.
daarna kwamen ze opeens met nieuw bier aan. beetje slechte organisatie
wat jij vandaag gaat doen? op het terras zitten?
Ga lekker de uiterwaarden in danquote:Op zondag 25 september 2011 12:17 schreef maen het volgende:
[..]
faal.. Sowieso alleen flesjes![]()
ik ben maar alleen he, dan vind ik terrasje niet zo leuk
Bel je dispuutsgenootjes of er iemand in W-town is en zin heeft in terrasje/uiterwaarde/iets andersquote:Op zondag 25 september 2011 13:16 schreef maen het volgende:
[..]
dat is ook niet leuk in mn eentje![]()
*zeurmodus*
ja dat heb ik toch allang gedaan! Maar het lijkt erop dat iedereen massal Wageningen verlaten heeft..quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Bel je dispuutsgenootjes of er iemand in W-town is en zin heeft in terrasje/uiterwaarde/iets anders
Mwehquote:Op zondag 25 september 2011 13:34 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat heb ik toch allang gedaan! Maar het lijkt erop dat iedereen massal Wageningen verlaten heeft..
Klinkt lekkerquote:
Zit wat inquote:Op zondag 25 september 2011 18:55 schreef maen het volgende:
[..]
jazeker, ik ga toch geen vieze koekjes maken
haha daar was ik al bang voor jaquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Tism het volgende:
Ik wil ook een stukje van maen proeven..
huh hoe weet jij van mijn arretjecake?quote:Op zondag 25 september 2011 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit wat in.
Wanneer kunnen we jouw koekjes, of eh, beter nog, jouw befaamde, geliefde en alom geprezen arretjescake proeven?
Omdat je me daar zelf al eens over verteld hebtquote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef maen het volgende:
[..]
haha daar was ik al bang voor ja
[..]
huh hoe weet jij van mijn arretjecake?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je me daar zelf al eens over verteld hebt
Omdat ik altijd simpele stupide feitjes onthoudquote:
Ja..quote:Op zondag 25 september 2011 21:27 schreef nattermann het volgende:
Maen
Rustig hier zeg!
Goed weekend gehad allemaal?
quote:Op zondag 25 september 2011 22:26 schreef maen het volgende:
lekker rustig weekend, maar ik ben blij dat morgen de week weer begint
Sowizeu is het niet goed voor de spiertjes om intensief te sporten enkele uren voor het slapen gaan..quote:Op zondag 25 september 2011 23:00 schreef Mss het volgende:
Hmm om 22 uur gaan sporten is niet zo'n idee. Ik ben klaarwakker
beterschap Mss!quote:
Beterschapquote:
Das balen, beterschapquote:Op maandag 26 september 2011 09:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Aids
Gewoon een griepje, maar ik ben lam
Maentjequote:
Je wou toch dat de week weer begon?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:26 schreef maen het volgende:
lekker rustig weekend, maar ik ben blij dat morgen de week weer begint
Balenquote:Op maandag 26 september 2011 09:42 schreef maen het volgende:
1000 slecht geslapen, nachtmerries, uiteindelijk verslapen, nog heel moe en nu flink haasten om mn groepje niet heel lang alleen te laten.
Is dat soms mn straf voor het zeggen dat het weekend om mag zijn?
ja!quote:Op maandag 26 september 2011 09:42 schreef maen het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2011 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja!
waarom had je nachtmerries?
Komt goed schatje.quote:Op maandag 26 september 2011 09:46 schreef maen het volgende:
[..]ik hou mn mond voortaan wel..
weet niet waarom, weet ook helemaal niet meer waarover alleen dat het naar was
Eenschquote:Op maandag 26 september 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
kan iemand de klok een paar uur vooruit zetten. deze werkdag mag van mij wel om zijn
Ow bah, that sucksquote:Op maandag 26 september 2011 09:42 schreef maen het volgende:
1000 slecht geslapen, nachtmerries, uiteindelijk verslapen, nog heel moe en nu flink haasten om mn groepje niet heel lang alleen te laten.
hoe was het nou eigenlijk afgelopen met je gesprek van laatst?quote:Op maandag 26 september 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
kan iemand de klok een paar uur vooruit zetten. deze werkdag mag van mij wel om zijn
goed dat je het zegt!quote:Op maandag 26 september 2011 10:26 schreef maen het volgende:
[..]
hoe was het nou eigenlijk afgelopen met je gesprek van laatst?
quote:Op maandag 26 september 2011 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed dat je het zegt!
ik moet die man vandaag nog laten weten dat ik niet voor hem ga werken
gesprek ging wel goed, ze wilden mij graag hebben, maar voor mij was het niet zo interessant, behalve financieel.
dag erna met mijn baas gesproken en die heeft mij hetzelfde loon geboden dan het nieuwe bedrijf. dus ik blijf waar ik ben, maar dan met flink meer geld
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef maen het volgende:
[..]goed geregeld!
En dat was eigenlijk ook wat je wilde toch?
bij hspro zoeken ze nu weer mensenquote:
Geen salarisadministrateurs helaas.quote:Op maandag 26 september 2011 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij hspro zoeken ze nu weer mensen
Bij zo'n docent met een monotone stem had ik ook altijd moeitequote:Op maandag 26 september 2011 13:45 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe mijn best... Maar die docent kan echt niet prettig doceren
het probleem is meer dat ie met een dik Limburgs accent Engels probeert te spreken...quote:Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Bij zo'n docent met een monotone stem had ik ook altijd moeite
Lolquote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef maen het volgende:
[..]
het probleem is meer dat ie met een dik Limburgs accent Engels probeert te spreken...
als limburger haten op een limburgs accentquote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef maen het volgende:
[..]
het probleem is meer dat ie met een dik Limburgs accent Engels probeert te spreken...
tsja sorry. Dit klinkt echt niet.quote:Op maandag 26 september 2011 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als limburger haten op een limburgs accent
Vinger in de lucht:quote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef maen het volgende:
[..]
haha dat zou hij nog wel waarderen ookquote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Vinger in de lucht:
"Meneeeeeeeeeeeer? Kint ge neet baeter plat praote?"
Missjien dat ich dit jaor wer naor et oktoberfest gaon jaoquote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef gianni61 het volgende:
wie gaat er 25 oktober mee naar vicky leandros? (oktoberfest sittard)
wij pakken een taxi..quote:Op maandag 26 september 2011 15:03 schreef maen het volgende:
dat is me net iets te ver naar huis fietsen...
pff, ik kom ook speciaal voor jou naar roermond..quote:
niet alleen voor mij!quote:Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, ik kom ook speciaal voor jou naar roermond..
voor wie dan nog?quote:Op maandag 26 september 2011 15:09 schreef maen het volgende:
[..]
niet alleen voor mij!
ik ga wel met de trein, als het in het weekend is.. Ga ik wel op de kamer van mijn zusje slapen![]()
de rest van Limburg?quote:Op maandag 26 september 2011 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor wie dan nog?
tis op een dinsdag avond..
dat zijn mannen, die hoef ik niet te meetenquote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef maen het volgende:
[..]
de rest van Limburg?
Da's niet handig... helaas!
nee, wij gaan speciaal voor vickyquote:Op maandag 26 september 2011 15:13 schreef Ivo1986 het volgende:
tis een hele week, ik ga mooi in het weekend
ja, ik ben bang voor mannenquote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
Jij wil alleen vrijgezelle vrouwen meeten?
Heh?quote:Op maandag 26 september 2011 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn mannen, die hoef ik niet te meeten
ohw ja, en joysa, maar die heeft stefan al
jij ging toch ook meeten?quote:
Ik ben ook kei-eng muhahahahaquote:Op maandag 26 september 2011 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik ben bang voor mannen
nee hoor, lijkt me best gezellig om mijn mede limburgers te meeten.
8 oktober komt alleen een beetje kut uit
waarop zou ik jaloers moeten zijn dan?quote:Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef Ivo1986 het volgende:
Bang voor mannen?
Dan moet je wel heel erg jaloers zijn he
Waarom zou je bang zijn dan?quote:Op maandag 26 september 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarop zou ik jaloers moeten zijn dan?
Mijn mensenkennisquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 16:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je bang zijn dan?
[..]
Mijn mensenkennis
Ik.quote:
Doe ik welquote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]mensen die sarcasme niet begrijpen
he ja, voor als je je verveeltquote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef Mss het volgende:
Volgens mij kunnen we hier wel leuk onderling schema maken. Wie kent wie
dan ben ik vrij snel klaar.quote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef Mss het volgende:
Dat kan wel interessante lijntjes opleveren jaquote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef Mss het volgende:
Ma wie zegt dat alles klopt?quote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan wel interessante lijntjes opleveren ja.
Elke link bestaat uit twee personen, dus die kunnen dat beide melden. Of ontkrachten.quote:
ik ben er weer. komt iedereen nu weer terug?quote:Op maandag 26 september 2011 17:40 schreef maen het volgende:
[..]
en met jou is iedereen vertrokken...
ik ben er!quote:Op maandag 26 september 2011 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er weer. komt iedereen nu weer terug?
in de ijskast. maandag is mijn alcoholvrije dagquote:
ijsbier?quote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de ijskast. maandag is mijn alcoholvrije dag
Hier met en een shotje Jagermeister voor de keel.quote:Op maandag 26 september 2011 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de ijskast. maandag is mijn alcoholvrije dag
die ligt ook nog in de diepvries. naast de snowgrouse whiskyquote:Op maandag 26 september 2011 19:21 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hier met en een shotje Jagermeister voor de keel.
nee, maandag is bij mij alcoholvrij, wat gewoon betekend dat ik geen alcohol drink.quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Jupiler alcoholvrij? Gadver, doe mij dan maar een Eerdinger alcohol vrij...
owja, die is ook goed!quote:Op maandag 26 september 2011 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt ook nog in de diepvries. naast de snowgrouse whisky
watte?quote:Op maandag 26 september 2011 19:34 schreef gianni61 het volgende:
boh tuup, ik reeg me ram op hier!
sorry, moest ff
zit even te vloeken hier omdat sommige mensen denken alles beter te wetenquote:
terug beter weten!quote:Op maandag 26 september 2011 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit even te vloeken hier omdat sommige mensen denken alles beter te weten
quote:
nou, dat is wel vrij duidelijk te zien:quote:Op maandag 26 september 2011 19:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zeker als je weet dat je gelijk hebt
op moment is het probleem verder nog dat ik de goeie foto's niet eens geupload krijg naar die kut site die diezelfde fotograaf gemaakt heeftquote:
uploaden op een eigen site. Gewoon lekker niet afhankelijk zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op moment is het probleem verder nog dat ik de goeie foto's niet eens geupload krijg naar die kut site die diezelfde fotograaf gemaakt heeft
dat ik hem dat ook al 100 keer gezegt heb en er niks mee gebeurt
daar heb ik niks aan, ze moeten op de site van de vereniging komen..quote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef maen het volgende:
[..]
uploaden op een eigen site. Gewoon lekker niet afhankelijk zijn.
de kaboutertjes!quote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef Tism het volgende:
Whaha, kom ik thuis, staat mijn vuilnisbak buiten!..![]()
Ben perplex..
links doorgeven?quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan, ze moeten op de site van de vereniging komen..
dan is het toch duidelijk?quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik heb werkelijk geen flauw idee..
en kabouter Plop dan? En David? En en enquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee..Kabouters bestaan toch heul niet?..
quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee..Kabouters bestaan toch heul niet?..
K..quote:Op maandag 26 september 2011 20:49 schreef maen het volgende:
laat je het even weten? Dan probeer ik of de Gelderse kaboutertjes ook zo lief zijn...
Wel lief slapen he!quote:Op maandag 26 september 2011 20:59 schreef maen het volgende:
zo, nog even kopje thee en dan lekker slapen.
Morgen hard werken!...
Lief slapen kun je indd welquote:
Das dan wel weer naarquote:maar de slaap is niet altijd lief voor mij...
Komt goed, hopelijk houdt ik het droog vanacht!..quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef maen het volgende:
[..]
dat laat ik aan jullie verbeelding over...
Ieuw.... Gastquote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Komt goed, hopelijk houdt ik het droog vanacht!..
haha nee ik schijn wel eens te slaanquote:Op maandag 26 september 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief slapen kun je indd wel.
Maar of je dat altijd doet?
[..]
Das dan wel weer naar...
dat hoef je er echt niet bij te vertellen....quote:Op maandag 26 september 2011 21:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Komt goed, hopelijk houdt ik het droog vanacht!..
quote:
Nou zeg, waarom is dit nou weer taboe, mag dit niet gewoon benoemd worden op het internet/dit forum/dit topic ofzo, kan toch wel eens gebeuren?!?..quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef maen het volgende:
[..]
dat hoef je er echt niet bij te vertellen....
quote:Steeds als ik je zie lopen
dan gaat de hemel een klein beetje open.
Sterren, je laat ze verbleken
met je ogen die altijd stralen.
Jij kan de zon laten schijnen
want je loopt langs en de wolken verdwijnen
en als je lacht, lacht heel de wereld mee.
Natte dromen zijn bedrog
maar als ik wakker wordt naast jou dan natte droom ik nog.
Ik voel je adem en zie je gezicht
je bent een natte droom die naast me ligt.
Je kijkt me aan en rekt je uit
een keer in de zoveel tijd komen natte dromen uit!
Jij moet me een ding beloven
laat me nog lang in mijn natte dromen geloven.
Zelfs als je even niet hier bent
blijf in mijn slaap dan bij me.
En als de zon weer gaat schijnen
laat dan dat beeld wat ik heb niet verdwijnen.
Als je zou gaan neem je mijn natte dromen mee.
Natte dromen zijn bedrog
je bent een droom die naast me ligt.
een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Ooh jij kan de zon laten schijnen
want je loopt langs en de wolken verdwijnen.
En als je lacht, lacht heel de wereld mee.
Natte dromen zijn bedrog
je bent een droom die naast me ligt.
zo een keer in de zoveel tijd komen natte dromen uit!
Natte dromen zijn bedrog
je bent een natte droom die naast me ligt.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:32 schreef Tism het volgende:
Zelfs Marco Borsato heeft er een liedje over gezongen..
[..]
Sowieso hoef je daar niet en plein public over uit te wijdenquote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef maen het volgende:
dan nog is het niet is wat je zo tegen een meisje zegt..
oke..quote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef maen het volgende:
dan nog is het niet is wat je zo tegen een meisje zegt..
La Fuente!quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Meeting locatie 8 oktober? http://www.sunsetlounge.nl/sunsetloud.htm
Dan kom ik niet.quote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ook niet..quote:Op maandag 26 september 2011 22:12 schreef Joysa het volgende:
Ik ga echt geen 10-15eu betalen voor die softe zooi
Gecondoleerd.quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef sproetjes het volgende:
ik word binnenkort een halve heerlense
Mweh. Ik heb die centen er niet voor overquote:Op maandag 26 september 2011 21:58 schreef Ivo1986 het volgende:
Auwhoer nee, dat ken toch niet!quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef sproetjes het volgende:
Oh nee hè!?..quote:Op maandag 26 september 2011 22:18 schreef sproetjes het volgende:
wil ik ook nog doen straksquote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Mss het volgende:
Oh kut, ik moet mijn bed nog opmaken. Bijkomend voordeel is dat ik vannacht wel in een heerlijk fris bedje lig
Het kutste werk ooitquote:Op maandag 26 september 2011 23:18 schreef Mss het volgende:
Oh kut, ik moet mijn bed nog opmaken. Bijkomend voordeel is dat ik vannacht wel in een heerlijk fris bedje lig
Hmm, herkenbaarquote:Op maandag 26 september 2011 23:27 schreef Mss het volgende:
En ik heb maar 1 overtrekset, dus dat ik ook wel een kwestie van goed plannen. Zeker omdat ik alles het liefst aan de lucht laat drogen.
Langer opblijvenquote:Op maandag 26 september 2011 23:59 schreef maen het volgende:
waarom lig ik al 2,5 uur in bed maar slaap ik nog steeds niet?
quote:Op maandag 26 september 2011 23:17 schreef nattermann het volgende:
Wtf
Tijdens verveling ben ik even een aflevering wegmisbruikers terug aan't kijken van een week of 2 geleden. Is een grote verkeerscontrole in Venlo. Heeft zo'n kerel te weinig profiel op z'n banden ofzo, zegt die agent 'ie op z'n Venloos: "Deensdaag aovend kumse ze laote zeen op de Rijnbeek (politiebureau in Venlo, rijnbeekstraat)".
SBS vertaalt dit als "Dinsdagavond kom je het laten zien op terrein Beek"
Even later: "Es ze d'r neet op ligge, gaon v'r n gesprek met dien elders aan!"
SBS: "Dan gaan we een gesprek met de heer Elders aan"![]()
!
Foeifoei
Vis een optie?..quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:04 schreef maen het volgende:
[..]
nah moet om half 6 op dus dat is niet echt een optie
*Zucht..Laat maar..jij kijkt ook niet verder op FOK! dan dit topic hè!?..quote:
Precies mijn reactie. Dat weet ik zelfs te vertalen, met mijn 2 jaar werkervaring in het Blericksequote:
Van die aflevering heb ik ook een stuk gezien. Ik zat ookquote:Op maandag 26 september 2011 23:17 schreef nattermann het volgende:
Wtf
Tijdens verveling ben ik even een aflevering wegmisbruikers terug aan't kijken van een week of 2 geleden. Is een grote verkeerscontrole in Venlo. Heeft zo'n kerel te weinig profiel op z'n banden ofzo, zegt die agent 'ie op z'n Venloos: "Deensdaag aovend kumse ze laote zeen op de Rijnbeek (politiebureau in Venlo, rijnbeekstraat)".
SBS vertaalt dit als "Dinsdagavond kom je het laten zien op terrein Beek"
Even later: "Es ze d'r neet op ligge, gaon v'r n gesprek met dien elders aan!"
SBS: "Dan gaan we een gesprek met de heer Elders aan"![]()
!
Foeifoei
jawel hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:22 schreef Tism het volgende:
[..]
*Zucht..Laat maar..jij kijkt ook niet verder op FOK! dan dit topic hè!?..
tsja ik kan toch ook niet álles weten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
was iets met de miljoenste post of zoiets, verder niet belangrijk
Nee, ik neem je dat ook totaal niet kwalijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:42 schreef maen het volgende:
[..]
tsja ik kan toch ook niet álles weten?
Ja geloof ik wel, waren petjes dragers in een golfje (als ik me niet vergis).quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:45 schreef Joysa het volgende:
Over dat wegmisbruikers, waren daar ook jongens bij waar wiet van werd afgepakt? Zo ja, linkje!
Mijn broertje zei iets over dat vrienden van hem bij wegmisbruikers waren en dat ze wiet hadden afgepakt ja. Morgen maar eens terug kijken, nu mobiel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja geloof ik wel, waren petjes dragers in een golfje (als ik me niet vergis).
Haha, ik herkende 2 oud-collega's uit Blerickquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Van die aflevering heb ik ook een stuk gezien. Ik zat ookzo voor de tv.
De jongere agent die wat uitleg gaf heeft bij mij in de klas gezeten
neeeee doe het niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 05:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij ga ik dood in mijn hoofd ofzo
Ik ben blij dat vrijdag mijn behandeling start, dit is echt bijna niet meer te houden.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 05:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat vrijdag mijn behandeling start, dit is echt bijna niet meer te houden.
Ik kraak net met pak snoepjes voor mijn chins en ze gaan meteen als gekken tekeer
thnxquote:Op dinsdag 27 september 2011 05:38 schreef maen het volgende:
[..]sterkte!
haha ja wie reageert er nou niet op het geluid van eten
haha doe ze maar aaien voor mequote:Op dinsdag 27 september 2011 05:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
thnx![]()
Ja en ze zijn ook zo lief![]()
Nu klaarmaken voor mijn werk !
dat zal ik vanavond wel even doen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 05:47 schreef maen het volgende:
[..]
haha doe ze maar aaien voor me
ik ook, maar ik vind het veeeeeel te vroeg!
ja doe maar voorzichtig..quote:Op dinsdag 27 september 2011 06:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat zal ik vanavond wel even doen.
Heb dubbele dosis pillen gepakt vanmorgenraar effect in mijn hoofd. Achja ik hoef bijna geen vinger meer uit te steken op mijn werk..
ja ik ga me de rest van de week vrij pakken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:40 schreef maen het volgende:
[..]
ja doe maar voorzichtig..
En dan sta je ineens in de middle of nowhere van Druten of all places in de mist op een bus te wachten...
Kev, waar heb je last van?quote:Op dinsdag 27 september 2011 06:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat zal ik vanavond wel even doen.
Heb dubbele dosis pillen gepakt vanmorgenraar effect in mijn hoofd. Achja ik hoef bijna geen vinger meer uit te steken op mijn werk..
waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:44 schreef maen het volgende:
[..]
z'n hoofd, zegt hij toch.
En het Brabants accent is lelijk!
Mja dat heb ik ook wel eens, maar waardoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:44 schreef maen het volgende:
[..]
z'n hoofd, zegt hij toch.
En het Brabants accent is lelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze iets vinden en wat kunnen doen. Ik kan alleen pijnbestreiden als ik weer een aanval krijg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb elke dag hoofdpijn en krijg nu onderzoeken.
Hier op het werk staat iedereen bij elkaar te kletsen, baas enzo erbij. Niemand pakt meer iets in zijn handen. Vandaag gaat denk ik knip op de zaak
Maar beter zo..
Thanks!quote:Op dinsdag 27 september 2011 01:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Haha, ik herkende 2 oud-collega's uit Blerick
Joysa: linkje: http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=308084/page=1
oh bij mij werkt niks tot nu toe. Maar ik heb met iemand gesproken die daar ook in behandeling is en ze willen nu starten met groeptherapie. Achja ik laat het op mij afkomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iets vinden en wat kunnen doen. Ik kan alleen pijnbestreiden als ik weer een aanval krijg.
Ik heb er spuiten voor, maja na zo'n spuit voel ik me ook beroerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oh bij mij werkt niks tot nu toe. Maar ik heb met iemand gesproken die daar ook in behandeling is en ze willen nu starten met groeptherapie. Achja ik laat het op mij afkomenweinig aan te doen zelf
ja het is gewoon heel vervelend. Ook die middeltjes hebben naar effect op je. Bv mijn pijnstillers hebben ook van die vervelende effecten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb er spuiten voor, maja na zo'n spuit voel ik me ook beroerdzuurstof zou ook kunnen helpen, echter sleep je niet zomaar een fles met je mee
gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:26 schreef Joysa het volgende:
Hoofdpijn is gewoon zwaar klote.
Hier migraine
quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Net gebeld door een accountantskantoor waar ik gesolliciteerd heb, maandag op gesprek![]()
Hang ik op, valt de telefoon uit, leegnet op tijd dus
Rust maar eff lakker uit, maar slaap niet te lang, anders slaap je vannacht weer nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef maen het volgende:
pff 8uur achter elkaar in een bus zitten is toch wel beetje veel van het goede met maar 3uurtjes slaap..
tijd voor middagdutje!
ja maar vanavond wordt sowieso laat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Rust maar eff lakker uit, maar slaap niet te lang, anders slaap je vannacht weer niet
ga je weer zuipen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar vanavond wordt sowieso laat.
wat nou, weer? Ben al anderhalve week niet geweest.quote:
Niks mis met zuipenquote:
zeg ik dat dan?quote:
geen vrij genomen/ziek gemeld dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Zo lekker eerder naar huis gegaan. Morgen zal ik denk ik weer geen vinger uitsteken.
Nee ik hoef niks te doen, dus lekker simpel.quote:
ah, jij zal het wel weten. Ik heb geen verstand van het werkende levenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik hoef niks te doen, dus lekker simpel.
Ik moet wachten op de curator en dan weet ik meer over mijn toekomst. Misschien wil hij dat ik mee ga werken aan de aflopende projecten omdat ik nog steeds in dienst ben. Tot die tijd hoef ik voor niemand wat te doen.
Tegen je baas/chef zeggen: val maar kapot of jij bent gek want ik werk niet meer voor jou. Klinkt heel erg leukquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef maen het volgende:
[..]
ah, jij zal het wel weten. Ik heb geen verstand van het werkende leven
Als de toko op kiepen staat, moet je zo min mogelijk doen, zorgen dat je vooral WEL aanwezig bent, en alles meenemen wat los en vast zitquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef maen het volgende:
[..]
ah, jij zal het wel weten. Ik heb geen verstand van het werkende leven
ja er is al heeeeel veel spul verdwenen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de toko op kiepen staat, moet je zo min mogelijk doen, zorgen dat je vooral WEL aanwezig bent, en alles meenemen wat los en vast zit![]()
waarom zou je ineens zo grof gaan zijn? Wat voegt dat nou weer toe..quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tegen je baas/chef zeggen: val maar kapot of jij bent gek want ik werk niet meer voor jou. Klinkt heel erg leukZo ging het bij ons vandaag.
Je krijgt geen geld en je werkt niet meer voor ze. Ze moeten dan eens logisch gaan nadenken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:28 schreef maen het volgende:
[..]
waarom zou je ineens zo grof gaan zijn? Wat voegt dat nou weer toe..
er gaat weer een bedrijf op de klippen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld en je werkt niet meer voor ze. Ze moeten dan eens logisch gaan nadenken.
Hadden we geld gekregen dan hadden we gewoon gewerkt, dus moeten nu niet zielig gaan doen. Ze laten op het moment dat ze moeten betalen 1,5 miljoen euro schuld achter.
Het kwartje wil gewoon niet bij ze vallen.
hoef je toch nog niet grof te worden...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld en je werkt niet meer voor ze. Ze moeten dan eens logisch gaan nadenken.
Hadden we geld gekregen dan hadden we gewoon gewerkt, dus moeten nu niet zielig gaan doen. Ze laten op het moment dat ze moeten betalen 1,5 miljoen euro schuld achter.
Het kwartje wil gewoon niet bij ze vallen.
Van Ivo win zelfs ik met 100+ puntenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef MPG het volgende:
Nieuwe WF competitie begint.
Ivo, ik moet tegen jou, en maen moet tegen Joysa!
Yupquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er gaat weer een bedrijf op de klippen?
paar dagen voordat ik me geld krijg komt er een meneer vertellen dat ik geen geld krijg.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef maen het volgende:
[..]
hoef je toch nog niet grof te worden...
Nou, ik kan me best voorstellen dat je dat wél wordt, als je een paar duizend euro aan achterstallig loon tegoed hebt van de baas, terwijl deze zelf mooi weer speelt en in de dikste BMW voor komt rijdenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef maen het volgende:
[..]
hoef je toch nog niet grof te worden...
tuurlijk, maar wat schiet je er mee op? Alleen maar meer gezeur en minder kans op je geld..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, ik kan me best voorstellen dat je dat wél wordt, als je een paar duizend euro aan achterstallig loon tegoed hebt van de baas, terwijl deze zelf mooi weer speelt en in de dikste BMW voor komt rijden...
Geen zak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:34 schreef maen het volgende:
[..]
tuurlijk, maar wat schiet je er mee op? Alleen maar meer gezeur en minder kans op je geld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |