De kick is baas.quote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef robuust89 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE
alleen de kick is tof
o ja, dat is leuk!quote:Op zondag 25 september 2011 00:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn enkelband gerafeld.
beetje anus hoor. mis john mayer, coldplay, paolo nutini etcquote:
Ik zie nergens Noisecontrollers. Ik zie Nergens Wasted Penguinz. Ik zie nergens The Pitcher. Ik zie nergens Toneshifterz.quote:
ja. hij is ook niet van mij zelf, pa heeft dat ding haalt jaquote:
Windows phonequote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
Whatsapp is nu ook voor windows phone 7 series he
Ik ook, maar ik vind oliebollen wel lekker.quote:Op zondag 25 september 2011 00:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan kermis.
Dan moet je er ook niet mee pochen.quote:Op zondag 25 september 2011 00:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja. hij is ook niet van mij zelf, pa heeft dat ding haalt ja
Haten op beste mobile OS dat er nu te krijgen isquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat wat wat?
[..]
het is geweldig
Toastjes filet american.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat werk je veel man, ik dacht dat je nog 18 was ofzo?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Pioneer Headsetsquote:Op zondag 25 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Tevens is zo'n Bose zonde van je geld.
Agree agree, ik zou een harman kardon halen voor 1000 euro en voor de rest weekje rome/madrid/barcaquote:Op zondag 25 september 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Tevens is zo'n Bose zonde van je geld.
Jup ik ben 18quote:Op zondag 25 september 2011 00:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toastjes filet american.
Wat werk je veel man, ik dacht dat je nog 18 was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |