Nee sorry, ik heb die zonnebril niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet hebben.
'quote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch heel veel grijstinten en zo, mensen zijn bijna nooit compleet goed of kwaad. Maar in een wereld met alleen goed en kwaad, weet je gelijk aan welke kant iemand staat.
Welterusten.quote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Martijn93 het volgende:
succes nog met baggeren, ik ga slapen doeidoei
Ah, oké.quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
'
Ja ok ik snap dat maar ik klikte eigenlijk op verkeerde post
Sorry ik heb dat niet, ik heb gewone bose met ipod dock. Ben ik nu slecht?quote:
Welke?quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sorry ik heb dat niet, ik heb gewone bose met ipod dock. Ben ik nu slecht?
Mensen die Mensen uitlachen die mensen uitlachen die dat hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die mensen uitlachen die dat hebben.
Alleen dat ja.quote:
Wat is er "quote:Op zondag 25 september 2011 00:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
![]()
p.s.rezania hier wou ik dus op klikken, drukte op verkeerde post![]()
serieus, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje rustig aan doen stickie opsteken en zo jeweet.
Dan gewoon niet.quote:Op zondag 25 september 2011 00:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
serieus, ik heb geen idee waar je het over hebt.
We zijn het dan wel eens dat hardstyle geen top 40 muzak is en dus geen gelul er alsmaar doorheen moet hebben.quote:
pff levenstijl nogietsquote:
hoiquote:Op zondag 25 september 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
* Saisai gaat in een donker hoekje in foetushouding wenen
En dat is goed, dat wij het eens zijnquote:Op zondag 25 september 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
We zijn het dan wel eens dat hardstyle geen top 40 muzak is en dus geen gelul er alsmaar doorheen moet hebben.
wat wat wat?quote:
het is geweldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
NEEEEEEEEEEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |