Kom je morgen naar Soetje?quote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef Saisai het volgende:
ik wilde nogmaals melden dat ik morgen en overmorgen vrij ben. omdat het kan. en de nieuwe van supernatural was verassend!
Wat is een Mastodonquote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Iemand het nieuwe Mastodon album al geluisterd?![]()
INB4 wie zijn Mastodon
ja ik vind dat niet mooi welke van de 3 het ook isquote:
Gefeliciteerd, ik ookquote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef Saisai het volgende:
ik wilde nogmaals melden dat ik morgen en overmorgen vrij ben. omdat het kan. en de nieuwe van supernatural was verassend!
Vrijheid!quote:Op zondag 25 september 2011 00:25 schreef Saisai het volgende:
Sowieso David Guetta.quote:Op zondag 25 september 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh, liever David Guetta Titanium.
Tiëstoquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
In a black & white world, true colours show.
Nee ik ben achterlijkquote:
quote:
Je hebt toch heel veel grijstinten en zo, mensen zijn bijna nooit compleet goed of kwaad. Maar in een wereld met alleen goed en kwaad, weet je gelijk aan welke kant iemand staat.quote:
Mensen die dat hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 00:30 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |