zemmel.quote:
Het is Bietsj, je moet welquote:
Haten op Beach is haten op mij. Niet haten op mijn Ragbroer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:48 schreef blup het volgende:
Holé, bij post 3 gaat het alweer mis hier..
ik en Ragboer houden gewoon van elkaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:48 schreef blup het volgende:
Holé, bij post 3 gaat het alweer mis hier..
qua gewicht?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef Oceanview het volgende:
Ik wens je een goede vrouw toe die in de buurt komt van je postaantal.
Maar ik post enkel kwaliteitquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Beach![]()
Ik heb het dubbele in 7 jaar
wanneer is het feesje zijn wij ook uitgenodigdquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef Martijn93 het volgende:
ja wat leuk.
Echt hoor fijn voor je
gr gr henk
rita verijwder dit van deze saait want als anita dit leesd dan zul ze echt boos worden hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:59 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
wanneer is het feesje zijn wij ook uitgenodigd
we horen graag
kusje rita
nou hahahahaha dat is natuurlijk het laatste wat wij willen hier he ruzie haha niet aan mij besteed nee nee echt niet ik ga even boodschappies halen totzo kusjeknuffelquote:Op zondag 25 september 2011 00:01 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
rita verijwder dit van deze saait want als anita dit leesd dan zul ze echt boos worden hoor
gr henk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |