Geen probleem meer heb ik toch niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief, maar niet meer van die vieze plaatjes posten alstublieft.
Ik sta klaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
Ik hou van jullie allemaal.
KOM GROEPSKNUFFEL.
Ik las turkendoosquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Okeedan maar de trukendroos opentrekken.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:49 schreef TWP het volgende:
HAHAHA wat een leuke woordgrap TWP![]()
ja ha nou dank je
NEE ECHT GENIAAL!!1!
hihi dank je wel man
Probleem als ik apart knuffel met zomer?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
KOM GROEPSKNUFFEL.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
KOM GROEPSKNUFFEL.
?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef coban het volgende:
KOM GROEPSKNUFFEL.
*coban knuffelt TWP tot hij geen adem krijgt en doodgaat, deze post moet je in het rood zien btwquote:
sv die dronken isquote:
Nope is primaaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Probleem als ik apart knuffel met zomer?
Is altijd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
sv die dronken is
zijn gezicht lijkt dan op die van deze smilie:
Niet altijd, ik heb hem ooit met open ogen gezienquote:
Het dikgedrukte deel vind ik lief. Het schuine een beetje vervelend. En het onderstreepte zeer jammer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
*coban knuffelt TWP tot hij geen adem krijgt en doodgaat, deze post moet je in het rood zien btw
Omdat moe, heel erg moequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ewa 3lash zo vroeg slapen
Of zijn uit de buidelzak gesnedenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit een doos.
Hmm. Denk dat dikgedrukte maar weg dan. Dan klopt het.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel vind ik lief. Het schuine een beetje vervelend. En het onderstreepte zeer jammer.
Gemeen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm. Denk dat dikgedrukte maar weg dan. Dan klopt het.
Vis een optie staat nogsteeds in die zwarte barquote:
Niet verkeerd opvatten zei ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meeste mensen komen uit een doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |