prima verbeterd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Prima, als jij dat fijn vindt ga ik je daar niet mee lastig vallen.
Ik kan kiezen uit 5 lettertypesquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Witte ding met die afschuwelijke rode letters.
Het zijn de top 30 usersquote:
ja maar ik zeg nooit wat zinnigs, wen er maar aanquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een slap excuus.
Wat een vrouw.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Prima, als jij dat fijn vindt ga ik je daar niet mee lastig vallen.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar ik zeg nooit wat zinnigs, wen er maar aan
precies, hij met zijn beloftenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daland die update niet automatisch?
om de 24uurquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Daland die update niet automatisch?
Cronjob, is dat een soort internet blowjob?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraait wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Cronjob, is dat een soort internet blowjob?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef ThijsAppelFlap het volgende:
[..]
Ik ben 15 en ik weet wie Stalin was (leuke snor) tweede wereldoorlog '40-'45, Thunderbirds is dat programma met die poppenen ik heb zelf nog een SNES geërfd van mijn broer (Mario Island/Bomberman
)
Had ik moeten wetenquote:
Ik vind je ook lief, maar niet meer van die vieze plaatjes posten alstublieft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |