oh sorryquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kbedoel illegaaldwnloaden
hep jij bril?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
in andere woorden je valt niet op mense met bril? :S
Wat doe je?quote:
ja mense ga lkkr camme jezus :Squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Mensen ga dan lekker cammen met elkaar ofzo. Hoef je ook niet te zeiken over pics.
Mijn oogspieren werken niet goed samen waardoor ik dubbel zie zonder bril, het kost me dan veel moeite om me ogen gefocust te houden. Dus lenzen zijn geen optie, tenminste nu nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Kaskade het volgende:
Leuk RezaniaMaar je moet lenzen nemen, dat staat je volgens mij echt veel beter.
skere tijden geen cam...quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Mensen ga dan lekker cammen met elkaar ofzo. Hoef je ook niet te zeiken over pics.
pics van jou die dit boos typtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Ragboer het volgende:
Beter voor jou toch :Squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet letterlijk en figuurlijk op zomermeisje vallen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
hey ik ben geen lesbiequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
Wie wilt dat nouquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren schat. :8
[..]
Poll: Pics van coban?
• Ja!
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sommige mensen staat het heel goewd maar ik denk dat Rezania er veel beter uitziet zonder bril.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
in andere woorden je valt niet op mense met bril? :S
WHAHAHA SEXY PICS??? :pquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Whahaaa HAahahah aa die had ik op
Dat is wel jammer, hopen maar dat ze in de toekomst daar iets tegen hebben. :$quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn oogspieren werken niet goed samen waardoor ik dubbel zie zonder bril, het kost me dan veel moeite om me ogen gefocust te houden. Dus lenzen zijn geen optie, tenminste nu nog niet.
oh bedoel je toen :$:$:$quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja weenie je stont gwn naast muh ;p
[..]
wel lachen
Sorry schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat, hater. En jij wel fappen op de mijne
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog drie jaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, hopen maar dat ze in de toekomst daar iets tegen hebben. :$
och wat zielig nouquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Sorry schat.Maar je weet toch al hoe ik eruit zie?
[..]
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog twee jaar.
ga in je topic postequote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef utopie het volgende:
is er niet een TC ofzo? verveel me stierlijk
och wat zielig nouquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog drie jaar.
dus jij ziet ons als btje vermaak?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef utopie het volgende:
ja toen ja :$:$quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
oh bedoel je toen :$:$:$
JA JE LACHTE ZELF OOK DUSDUS DUS
ga dan uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef utopie het volgende:
Ogen groeien toch niet meer vanaf je geboorte?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
De opticien zei dat ik terug moest komen als mijn ogen waren uitgegroeid, dat duurt nog drie jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |