Het is je vergeven, habibiquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had als klein kind bijna 2 jaar lang gehoor ontsteking en heb dan moeilijk de taal kunnen ontwikkelen, met Nederlands hb ik dat kunnen inhalen met Logopedie maar dat bestaat niet in Darija.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef coban het volgende:
Ik spreek vloeiend arabisch.
Meskiens en meskienas.
ik vind dat je goed spreektquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had als klein kind bijna 2 jaar lang gehoor ontsteking en heb dan moeilijk de taal kunnen ontwikkelen, met Nederlands hb ik dat kunnen inhalen met Logopedie maar dat bestaat niet in Darija.
MK, mag ik foto's van Rezania? ;squote:Op zaterdag 24 september 2011 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta altijd slecht op de foto.MK heeft nog een foto van mij die acceptabel is, vraag het maar aan haar.
ga naar ankara jijquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik kan koran lezennnn ben ik cool? Behoor ik ook tot jullie volk???
IK WIL OOK ARABIER ZIJN
Ga naar Syrië, als je dat overleeft ben je een echte Arabier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik kan koran lezennnn ben ik cool? Behoor ik ook tot jullie volk???
IK WIL OOK ARABIER ZIJN
A3ROMquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Koelshie mlih a niegh.
Racebaan taal.
Oh ja, MK is er niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Kaskade het volgende:
[..]
MK, mag ik foto's van Rezania? ;s
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordtquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
Koelshie mlih a niegh.
Racebaan taal.
hahah moest lachenquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Rifaccent heeft echt zo'n speciale klank bij het uitspreken van klinkers aan het eind van een woord. Alsof er een kat levend gevild wordt.
oh dan ben ik dat al helemaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef Ragboer het volgende:
Tevens ben ik voor monkyyy niet interessant, omdat ik in haar optiek nog maar een jochie ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Ga naar Syrië, als je dat overleeft ben je een echte Arabier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |