Ik spreek en begrijp vloeiend Arabisch. Zowel Darija en Fus7a. Nu jij weer.quote:
Zullen we naar de Monza gaan, Turkse schoonheid van me?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef coban het volgende:
[..]
Yes
In weekend alle parties enzoo chillende met dikke joint en bier in hand en helemaal loco endieshizzle
oke even wachten dan zoek ik foto van ragboer op en die stuur ik danquote:
ous ik kan arabisch lezen nuquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek en begrijp vloeiend Arabisch. Zowel Darija en Fus7a. Nu jij weer.
nu pas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ous ik kan arabisch lezen nu
ajuquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
wat is deze. iedereen negeert mij. ik ga wel weer. aju [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Je mag niet vreemdgaan van MK.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen we naar de Monza gaan, Turkse schoonheid van me?
Ik had als klein kind bijna 2 jaar lang gehoor ontsteking en heb dan moeilijk de taal kunnen ontwikkelen, met Nederlands hb ik dat kunnen inhalen met Logopedie maar dat bestaat niet in Darija.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek en begrijp vloeiend Arabisch. Zowel Darija en Fus7a. Nu jij weer.
Oh nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat ik jou nog niet heb gezien.
Utopie baasquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef utopie het volgende:
wat is deze. iedereen negeert mij. ik ga wel weer. aju [ afbeelding ]
Vol verwachting klopt mijn hart...quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Beach het volgende:
[..]
oke even wachten dan zoek ik foto van ragboer op en die stuur ik dan
Nu pas?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ous ik kan arabisch lezen nu
ik weet genoegquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
is kusje knuffel ook niej goet? (W)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |