quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schaal in Amsterdam. Vorig seizoen, dit seizoen, volgend seizoen.
Dusseh, mondje dicht ja [ afbeelding ]
HAHAHAHAAHAHAH.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Bravebart het volgende:
Schaal in Twente 2013-2045, dus mondje dicht
Ja ik zat ook al te denken, gaan ze dat live editten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:39 schreef Piles het volgende:
Het is allemaal doorgestoken kaart
De samenvatting is al begonnen voor de wedstrijd klaar is
ZEG JIJquote:
Zal wel moetenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te denken, gaan ze dat live editten?
En dan met name voetbalquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mensen die dingen veel te serieus nemen.
Het is even hard koffiedik kijken, dus in.die zin..quote:
Huilen dan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZEG JIJ![]()
bwahahaha.![]()
Mensen die dingen veel te serieus nemen.
Leugens. Dan wint Vitesse 'm alquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Bravebart het volgende:
Schaal in Twente 2013-2045, dus mondje dicht
Dan wil ik graag de vrienden uit rotterdam en omstreken bedanken voor het feestje in het maasgebouw.quote:
Oja, daar heeft het grote geld dan eindelijk effect gehadquote:
hang je sjaaltje maar weer in de kast tot volgende week.quote:
Heb die van mij ook maar in de kast laten hangen. Leek me wel zo verstandig als je in Amsterdam gaat wonenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hang je sjaaltje maar weer in de kast tot volgende week.
Wil hem ook wel om een balk knopen. En daarna om jouw nek.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hang je sjaaltje maar weer in de kast tot volgende week.
Je AGOVV-sjaal?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb die van mij ook maar in de kast laten hangen. Leek me wel zo verstandig als je in Amsterdam gaat wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |