Een nieuwe adeptquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Thuis![]()
Dames, het was een supergezellige dag met jullie en IShabubu
![]()
Ja, ik heb een helder momentquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:12 schreef Pokkehontas het volgende:
Oei Elies, wat een moeilijk woord.....
Den Helder Zuid was de eindbestemming. Mike kwam me halen. 1 minuut waren we thuisquote:
En nu zit je helemaal weer in de kop van Noord Holland, terwijl we daarnet nog samen aan tafel zatenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:17 schreef Qwea het volgende:
Den Helder Zuid was de eindbestemming. Mike kwam me halen. 1 minuut waren we thuis
Ook lullig, als je niks meer hoortquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:01 schreef Maes het volgende:
Wij, mijn zusje en ik, hebben ook eens een geldkistje gevonden, vol met centen en stuivers enzo. Bleek afkomstig te zijn uit de kerk vlakbij ons huis. Mijn moeder heeft het ook aan een politieagent meegegeven en we hebben er nooit meer iets van gehoord![]()
Christan krijgt natuurlijk een vet vindersloon![]()
Ik ben echt he-le-maal kapot. Mijn enkel is dik, niet normaalquote:
Ik zit al een hele tijd op de bank te verstoffenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
Moesten wij geen TV gaan kijken eiks?
jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nu zit je helemaal weer in de kop van Noord Holland, terwijl we daarnet nog samen aan tafel zaten
Beter!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Den Helder Zuid was de eindbestemming. Mike kwam me halen. 1 minuut waren we thuis
Nou! Uit alle hoeken van het land kwamen we dit keer!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En nu zit je helemaal weer in de kop van Noord Holland, terwijl we daarnet nog samen aan tafel zaten
quote:
Met een heel lang snoer aan je muis en TBquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:20 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik zit al een hele tijd op de bank te verstoffen
joah, idd. Alhoewel Maes, GB, en Greys wel uit hetzelfde kwamen. Ing Friesland, Tombo en ik Noord-Holland en jij dan uit Limburg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou! Uit alle hoeken van het land kwamen we dit keer!
Jullie gaan GA bijkijken waar je 1 seizoen op achter loopt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met een heel lang snoer aan je muis en TB![]()
Wat ben je toch een lekker mopje
Maar je pakte de lapo nietquote:
ligt eraan wat je met de harde schijf gaat doen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je pakte de lapo niet
Hoe veilig is een externe harde schijf?
Ik vind het eng om mn laptop weg te brengen
Het is een gevaarlijk ding als je ermee op je kop slaat, maar verder valt het wel meequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Hoe veilig is een externe harde schijf?
Ik vind het eng om mn laptop weg te brengen
Alles erop zetten en dan alles van mn laptop halen... Want dat hoeft natuurlijk niet mee naar de rparateurquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
ligt eraan wat je met de harde schijf gaat doen?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Vooral de hoekjes kunnen hard aankomen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef ElisaB het volgende:
Vooral de hoekjes kunnen hard aankomen
En dan veilig als in niet stuk gaan? Ja, het blijft elektronica. Over het algemeen gaat zo'n ding jaren mee. Als je er maar niet wild mee doet. Niet hard op de tafel neerzetten, niet laten vallen, niet mee schudden, ect.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alles erop zetten en dan alles van mn laptop halen... Want dat hoeft natuurlijk niet mee naar de rparateur
Volgens mij heb ik Laciequote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan veilig als in niet stuk gaan? Ja, het blijft elektronica. Over het algemeen gaat zo'n ding jaren mee. Als je er maar niet wild mee doet. Niet hard op de tafel neerzetten, niet laten vallen, niet mee schudden, ect.
Ik heb er 4, doen het prima. Ligt er trouwens ook aan wat voor Merk.
Samsung, Lacie, Freecom, Western Digital, Toshiba, ect allemaal goede merken. Geen Packerd Bell oid nemen!
Of even online backuppen ergensquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij heb ik Lacie
En ja, ik wil er idd niet wild mee doen ofzo hoor
Gewoon bewaren tot ik mn laptop weer heb
Ja, dat kan maar voor wat grotere data moet je daar meestal voor betalen. Dan vind ik het persoonlijk altijd zelf fijner als het gewoon in mijn kast ligt, bij wijze van.quote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:35 schreef Qwea het volgende:
Ja, dat kan maar voor wat grotere data moet je daar meestal voor betalen. Dan vind ik het persoonlijk altijd zelf fijner als het gewoon in mijn kast ligt, bij wijze van.
Ja, dat ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar voor wat grotere data moet je daar meestal voor betalen. Dan vind ik het persoonlijk altijd zelf fijner als het gewoon in mijn kast ligt, bij wijze van.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Als het niet zo ingewikkeld was dat ik het zelf amper snapte, dan had je mijn online backup account mogen proberen, maar ik snap werkelijk zelf niet eens hoe ik het ooit aan de praat heb gekregen
Het blijven servers. Die a) gehackt kunnen worden bij wijze van en b) een beheerder hebben die door alles zou kunnen snuffelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Wil ook wel eens ergens online gaan backuppen, maar wil dan eerst zoeken waar dat beetje goed/goedkoop kan
Nee. Ik heb echt geen puf meer. Morgen ben je de eerste.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn Qut en Tombo al aan het uploaden?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ik heb echt geen puf meer. Morgen ben je de eerste.
Heb jij geen bezoek?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn Qut en Tombo al aan het uploaden?
15 van dierentuinbeesten?quote:
Zienquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb mijn haar kort geknipt. Was het zat
quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nah geen fotoIk heb het zelf geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |