Bijna perfect? welnee.. Volledig Perfect.. och,ik ben zo jaloers op Jenny.. bleghhhquote:Op zondag 25 september 2011 00:10 schreef Miam het volgende:
Ja alles lijkt te kloppen aan die man, bijna perfectmisschien zit er een addertje onder het gras :p hehe
quote:Op zondag 25 september 2011 11:15 schreef LoveESS het volgende:
Ja goed idee!
Pff wat ben ik gaar zeg.. tot 3 uur vannacht LuRe gekeken...
Wat omschrijf je dat netjes..ik noem het verslaafd..insane.. head over heels... enz..quote:
haha! ja ik ben ook pretty obsessed hoor!quote:Op zondag 25 september 2011 11:44 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat netjes..ik noem het verslaafd..insane.. head over heels... enz..
Ja heb het gezien, ken zequote:Op zondag 25 september 2011 12:01 schreef Miam het volgende:
[..]
haha! ja ik ben ook pretty obsessed hoor!![]()
kijk ff in het kwijltopic! daar staan leuke foto's
Hey, Jeroen Pauw!quote:Op zondag 25 september 2011 12:02 schreef LoveESS het volgende:
Dit is de laatste nieuwe foto.. check die ogen... blauwer dan blauw als hij lacht...
*wow* I'm In Love
[ afbeelding ]
haha! treffend!quote:
quote:
quote:
Ik kwijl al een hele tijd over deze geweldige man...maar wist niet van het bestaan van jullie af... heerlijk om samen te kwijlen!!! :-)))quote:Op zondag 25 september 2011 12:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha.. Zo te zien hebben we weer een nieuwe aanwinst voor het Reidteam.
Wees Welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |