Waar is Jack?quote:Op maandag 26 september 2011 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
de ''nieuwe'' lily op nr 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
op 2: Janet![]()
op 3: Noah![]()
op 4:''Doogie''![]()
op 5: Katie
Jack is wel oke.. ergens..quote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn complete top 6 van walgelijkheid:
1. Katie
2. Jack
3. Lily
4. Janet
5. Chris
6. Noah
niceeequote:Op maandag 26 september 2011 23:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn complete top 6 van walgelijkheid:
1. Katie
2. Jack
3. Lily
4. Janet
5. Chris
6. Noah
Het laatste figuurtje van rechts boven bij de naam, is de quote button, in die balk bij je naam, maar dan bij diegene die je wilt quoten natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef Reismuts het volgende:
Nog ff een vraagje:
Hoe quote ik?
De aflevering gisteren heb ik maar snel afgezet, wat een gezeik![]()
Kennen jullie www.lukeandreid.com? Wat een hemel![]()
Zeker als je in een gat valt na de hele story al op yt te hebben gekeken.. maar ik zou zo opnieuw kunnen beginnen.. zeker mn favoriete stukjes kan ik niet vaak genoeg kijken. Zucht....
Nee, ken ik niet, even gekeken. Vind Reid wel leuk, maar niet speciaal als homo. Maar wel leuk de verhaallijn in deze soap, wel spannend, tot op het eind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:00 schreef Reismuts het volgende:
Nog ff een vraagje:
Hoe quote ik?
De aflevering gisteren heb ik maar snel afgezet, wat een gezeik![]()
Kennen jullie www.lukeandreid.com? Wat een hemel![]()
Zeker als je in een gat valt na de hele story al op yt te hebben gekeken.. maar ik zou zo opnieuw kunnen beginnen.. zeker mn favoriete stukjes kan ik niet vaak genoeg kijken. Zucht....
Dat lijkt me inderdaad raar om t zien. Is er ergens een foto of clipje?quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef Miam het volgende:
Ik heb laatst een film gezien waar hij met een vrouw was, vreemde gewaarwording om naar te kijken :p
Misschien politiek incorrect, maar ik had Reid toch leuker gevonden als hij een hetero-personage had gespeeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet, even gekeken. Vind Reid wel leuk, maar niet speciaal als homo. Maar wel leuk de verhaallijn in deze soap, wel spannend, tot op het eind.
Ja ik ook. Dan maar politiek-incorrect. Heb als vrouw niets met amourie tussen mannen. Werkt bij mij eerder averechts. Als ik naar hem kijk, vergeet ik dan maar dat het om Luke gaat, en denk ik, in het echt is hij lekker hetero (tenminste dat hoop ik).quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:06 schreef Axia het volgende:
[..]
Misschien politiek incorrect, maar ik had Reid toch leuker gevonden als hij een hetero-personage had gespeeld.
Hahaha, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dan maar politiek-incorrect. Heb als vrouw niets met amourie tussen mannen. Werkt bij mij eerder averechts. Als ik naar hem kijk, vergeet ik dan maar dat het om Luke gaat, en denk ik, in het echt is hij lekker hetero (tenminste dat hoop ik).![]()
Edit.
quote:
jahquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad raar om t zien. Is er ergens een foto of clipje?
Ik vind het wel een leuke gedachte ookquote:
Wat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke gedachte ook
Is hij hier ook te zien als vrouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |