abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 12:48:16 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102394829
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef Miam het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. het matcht in ieder geval beter dan Jack. die was te soft.
Maar Dusty praat zo met Janet mee tegenwoordig. :{ Janet heeft een schop onder
d'r kont nodig. ze moet niet zo zeuren.
Ben ik niet met je eens. Janet is een fantastisch mens, mooi, sexy, heeft een goed hart en is niet haatdragend. Een echte vrouw voor de blijf.
Als iemand niet afhankelijk is of wil zijn, is het Janet wel, daarom vind ik haar ook zo leuk.
En oja, ze is een goede moeder.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 26 september 2011 @ 12:49:25 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102394863
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Axia het volgende:
Ik vind Janet en Dusty ook leuk samen, alleen had er meer passie in moeten zitten. Een beetje zoals Carly en Jack. Ze maken Janet zo afhankelijk van zowel Jack als Dusty waardoor ze zo zeurderig is geworden.
Die passie moet je er bij denken, dat maakt het juist spannend, je weet dat ze vlammen. c_/
pi_102396525
Toen Janet net in atwt was vond ik haar heel leuk, een van m`n favorieten toch wel.
Nu niet meer echter. ach ieder z'n ding! :)

Ik hoop op meer Meg/Paul en Emily, dat vind ik toch wel een spannende verhaallijn! *O*
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 26 september 2011 @ 14:04:27 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102397469
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Miam het volgende:
Toen Janet net in atwt was vond ik haar heel leuk, een van m`n favorieten toch wel.
Nu niet meer echter. ach ieder z'n ding! :)

Ik hoop op meer Meg/Paul en Emily, dat vind ik toch wel een spannende verhaallijn! *O*
In welke periode vond je haar niet meer leuk?
pi_102397622
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

In welke periode vond je haar niet meer leuk?
Toen ze met Jack aan de haal ging.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_102398497
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:09 schreef Miam het volgende:

[..]

En het blijft een dalende lijn. -O-
pi_102398592
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:40 schreef Axia het volgende:

[..]

En het blijft een dalende lijn. -O-
tot nu toe wel ja.. en toch ben ik wel enigzins benieuwd of zich dat nog gaat herpakken ofzo..
  maandag 26 september 2011 @ 14:44:54 #58
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102398612
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:09 schreef Miam het volgende:

[..]

Zij was toch vrijgezel en zij heeft hem niet verleid ofzo. Jack zag haar wel zitten en die was niet meer met Carly.
Ik ben sowieso geen fan van Carly, dat scheelt. Carly heeft voor mij afgedaan toen ze op slinkse wijze mannen ging afpakken enz enz. Net zoals ik een hekel heb aan Brooke, van hetzelfde laken een pak.
  maandag 26 september 2011 @ 14:45:45 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102398632
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef Miam het volgende:

[..]

tot nu toe wel ja.. en toch ben ik wel enigzins benieuwd of zich dat nog gaat herpakken ofzo..
Ze doet helemaal niets verkeerd, dus ik zie het probleem echt niet. Het zal wel aan mij liggen. 8)7
  maandag 26 september 2011 @ 14:51:09 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102398766
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zij was toch vrijgezel en zij heeft hem niet verleid ofzo. Jack zag haar wel zitten en die was niet meer met Carly.
Ik ben sowieso geen fan van Carly, dat scheelt. Carly heeft voor mij afgedaan toen ze op slinkse wijze mannen ging afpakken enz enz. Net zoals ik een hekel heb aan Brooke, van hetzelfde laken een pak.
Brooke is 10000000x erger dan Carly. Brooke. :r
Nu vind ik gewoon dat ze veel te vaak te zien is, maar een tijdje geleden vond ik Janet echt vervelend. Zoals ze tegen Liberty deed toen die zwanger was bijvoorbeeld. Haar letterlijk uit een abortuskliniek sleuren, en dan wou Liberty het kind ter adoptie opgeven, wou Janet dat het naar een ander adoptiegezin ging.
Hoe ze Carly een tijdje heeft behandeld. Ze hangt de fantastische christen uit, terwijl ze ongehuwd zwanger werd en ook meerdere malen vreemd is gegaan.
Maar nu behandelt ze Carly weer een beetje normaal en is ze ook een stuk minder vervelend. Ze is gewoon veel te vaak te zien. Dan gaan personages vanzelf op je zenuwen werken.
Jack is echt de walgelijkste in die verhaallijn. Jack. :r :r :r :r :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102398842
Misschien had het al een stuk gescheeld als we wat minder van hetzelfde kregen te zien,
het is soms 4 keer per week Janet/Jack/Carly .. er zit geen balans in, het verveelt me nogal
snel.

maargoed, zoals ik al zei; we zullen zien hoe het verder gaat. Nu Rocco dood is, gaat
er misschien nog wel het een an ander gebeuren. :)
pi_102399443
Oja Dusty is ook een mooi boy natuurlijk :9~
Carly en Holden vond ik ook spannend *; Toen op kamp :9~

Janet vind ik vervelend, kan er niks aan doen. Dusty is gek dat hij nog achter haar aan zeult, weer een ander z'n kind wil opvoeden 8)7
pi_102399543
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef sjampoeh het volgende:

Janet vind ik vervelend, kan er niks aan doen. Dusty is gek dat hij nog achter haar aan zeult, weer een ander z'n kind wil opvoeden 8)7
ja watte! misschien ben ik de enige, maar ik vond dat schapen kapsel wel wat toevoegen :@
sexy beaaaast :P
  maandag 26 september 2011 @ 15:20:24 #64
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102399596
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Brooke is 10000000x erger dan Carly. Brooke. :r
Nu vind ik gewoon dat ze veel te vaak te zien is, maar een tijdje geleden vond ik Janet echt vervelend. Zoals ze tegen Liberty deed toen die zwanger was bijvoorbeeld. Haar letterlijk uit een abortuskliniek sleuren, en dan wou Liberty het kind ter adoptie opgeven, wou Janet dat het naar een ander adoptiegezin ging.
Hoe ze Carly een tijdje heeft behandeld. Ze hangt de fantastische christen uit, terwijl ze ongehuwd zwanger werd en ook meerdere malen vreemd is gegaan.
Maar nu behandelt ze Carly weer een beetje normaal en is ze ook een stuk minder vervelend. Ze is gewoon veel te vaak te zien. Dan gaan personages vanzelf op je zenuwen werken.
Jack is echt de walgelijkste in die verhaallijn. Jack. :r :r :r :r :r
Dat gezeur tijdens de zwangerschap van Liberty vond ik ook tenenkrommend, maar ik begreep wel waar ze vandaan kwam. Je opvoeding schuif je in dit soort zaken niet snel aan de kant. Italianen en het geloof, omg.
Ik heb nergens gezien dat ze zonder echt zonder reden rot deed tegen Carly, Is in ieder geval niet vaak voorgekomen. Meestal was ze juist begrijpend als Jack weer eens naar Carly moest. Je moet ook niet vergeten dat ze moest opboksen tegen Carly en de kinderen.
Verder is het natuurlijk het verhaal zoals het is, en heeft zij geen keuze hoe vaak ze voorbij komt.
  maandag 26 september 2011 @ 15:21:31 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102399629
quote:

Ik heb me rot geschaamd tijdens Holden en Carly. En mensen die nog durven te zeggen dat Janet is snol is. ;)
Dusty *;
pi_102399670
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb me rot geschaamd tijdens Holden en Carly. En mensen die nog durven te zeggen dat Janet is snol is. ;)
Nee vind niet dat ze een snol is (janet) Carly ja haha. Maar daar spatte het ook zo vanaf, stiekem enzo
pi_102399682
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Miam het volgende:

[..]

ja watte! misschien ben ik de enige, maar ik vond dat schapen kapsel wel wat toevoegen :@
sexy beaaaast :P
Van Reid of Dusty ?
pi_102399698
Oh, Janet een snol? :') nee dat nou ook weer niet, maar die hele verhaallijn boeit me
heel weinig. te langdraderig.
  maandag 26 september 2011 @ 15:24:02 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_102399703
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat gezeur tijdens de zwangerschap van Liberty vond ik ook tenenkrommend, maar ik begreep wel waar ze vandaan kwam. Je opvoeding schuif je in dit soort zaken niet snel aan de kant. Italianen en het geloof, omg.
Ik heb nergens gezien dat ze zonder echt zonder reden rot deed tegen Carly, Is in ieder geval niet vaak voorgekomen. Meestal was ze juist begrijpend als Jack weer eens naar Carly moest. Je moet ook niet vergeten dat ze moest opboksen tegen Carly en de kinderen.
Verder is het natuurlijk het verhaal zoals het is, en heeft zij geen keuze hoe vaak ze voorbij komt.
Ik bedoelde vooral Janets houding tegenover Carly toen Carly Liberty wou opvrolijken.
Dat mocht niet van Janet. :{
Dat was echt heel vaag. Ze moet de belangen van haar dochter belangrijker vinden dan haar eigen mening over bepaalde personen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_102399708
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Van Reid of Dusty ?
:D RFLMAO!!!!!!!!!!!! both, yesss :P
  maandag 26 september 2011 @ 15:26:17 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102399764
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik bedoelde vooral Janets houding tegenover Carly toen Carly Liberty wou opvrolijken.
Dat mocht niet van Janet. :{
Dat was echt heel vaag. Ze moet de belangen van haar dochter belangrijker vinden dan haar eigen mening over bepaalde personen.
Ja, dat was inderdaad een slipper van Janet, maar geef haar ongelijk, de geschiedenis he?
Ook denk ik dat ze serieus dacht dat het beter was voor Liberty om het rustig aan te doen.
Ze was teveel bezig om controle te hebben over Libby en haar ziekte (moederkloek).
Was inderdaad een misser.
pi_102399856
Lily is ook zo :D
  maandag 26 september 2011 @ 15:31:49 #73
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102399925
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef Miam het volgende:
Oh, Janet een snol? :') nee dat nou ook weer niet, maar die hele verhaallijn boeit me
heel weinig. te langdraderig.
Het is inderdaad een beetje too much soms, maar dat komt natuurlijk ook omdat er verschillende verhaallijnen rondom haar zijn.
Liberty met de dood van Brad en dan haar bloedkanker, Jack en Carly, Dusty gewond en een relatie aan/uit, Vader Rocco, oom Ralph,.... en the mother of all, een baby die Libby zou kunnen redden, maar ook nog verwekt wordt waar we niet zeker zijn of het wel van Jack is.
  maandag 26 september 2011 @ 15:33:38 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_102399993
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 15:29 schreef Miam het volgende:
Lily is ook zo :D
Lily is een secreet geworden. Was dol op haar toen ze nog gespeeld werd door de vorige actrice.
Deze vind ik een nietszeggende verschijning die zichzelf te grabbel gooit.
pi_102400241
quote:

Carly vind ik sowieso een leuke dame. Niet saai, lekker sarcatisch, maar toch een dame. En die acties van haar waardoor ze altijd weer in de problemen komt :D

Janet vind ik heel saai. Terwijl ze wel leuk kon zijn. Tussen Janet en Dusty mag het wel wat sexier zijn, wat ondeugender. Nu is het meer van:
D: ik vind je leuk
J: ik vind je ook leuk
D: ik zal alles voor je doen
J: dat is lief
D: ik zal er altijd voor jou, Liberty en ongeboren baby zijn
J: nog steeds heel lief!!
D: trouw met me
J: nee, maar je bent wel lief soms

Hete scenes wil ik zien! Ondeugende blikken wil ik zien! Ruzies en goedmaak-kussen! Dus er gewoon voor gaan met die banaan (van Dusty) ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')