Ben ik niet met je eens. Janet is een fantastisch mens, mooi, sexy, heeft een goed hart en is niet haatdragend. Een echte vrouw voor de blijf.quote:Op maandag 26 september 2011 11:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. het matcht in ieder geval beter dan Jack. die was te soft.
Maar Dusty praat zo met Janet mee tegenwoordig.Janet heeft een schop onder
d'r kont nodig. ze moet niet zo zeuren.
Die passie moet je er bij denken, dat maakt het juist spannend, je weet dat ze vlammen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:01 schreef Axia het volgende:
Ik vind Janet en Dusty ook leuk samen, alleen had er meer passie in moeten zitten. Een beetje zoals Carly en Jack. Ze maken Janet zo afhankelijk van zowel Jack als Dusty waardoor ze zo zeurderig is geworden.
In welke periode vond je haar niet meer leuk?quote:Op maandag 26 september 2011 13:35 schreef Miam het volgende:
Toen Janet net in atwt was vond ik haar heel leuk, een van m`n favorieten toch wel.
Nu niet meer echter. ach ieder z'n ding!
Ik hoop op meer Meg/Paul en Emily, dat vind ik toch wel een spannende verhaallijn!
Toen ze met Jack aan de haal ging.quote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In welke periode vond je haar niet meer leuk?
tot nu toe wel ja.. en toch ben ik wel enigzins benieuwd of zich dat nog gaat herpakken ofzo..quote:
Zij was toch vrijgezel en zij heeft hem niet verleid ofzo. Jack zag haar wel zitten en die was niet meer met Carly.quote:
Ze doet helemaal niets verkeerd, dus ik zie het probleem echt niet. Het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef Miam het volgende:
[..]
tot nu toe wel ja.. en toch ben ik wel enigzins benieuwd of zich dat nog gaat herpakken ofzo..
Brooke is 10000000x erger dan Carly. Brooke.quote:Op maandag 26 september 2011 14:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij was toch vrijgezel en zij heeft hem niet verleid ofzo. Jack zag haar wel zitten en die was niet meer met Carly.
Ik ben sowieso geen fan van Carly, dat scheelt. Carly heeft voor mij afgedaan toen ze op slinkse wijze mannen ging afpakken enz enz. Net zoals ik een hekel heb aan Brooke, van hetzelfde laken een pak.
ja watte! misschien ben ik de enige, maar ik vond dat schapen kapsel wel wat toevoegenquote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
Oja Dusty is ook een mooi boy natuurlijk![]()
Carly en Holden vond ik ook spannendToen op kamp
![]()
Janet vind ik vervelend, kan er niks aan doen. Dusty is gek dat hij nog achter haar aan zeult, weer een ander z'n kind wil opvoeden
Dat gezeur tijdens de zwangerschap van Liberty vond ik ook tenenkrommend, maar ik begreep wel waar ze vandaan kwam. Je opvoeding schuif je in dit soort zaken niet snel aan de kant. Italianen en het geloof, omg.quote:Op maandag 26 september 2011 14:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Brooke is 10000000x erger dan Carly. Brooke.
Nu vind ik gewoon dat ze veel te vaak te zien is, maar een tijdje geleden vond ik Janet echt vervelend. Zoals ze tegen Liberty deed toen die zwanger was bijvoorbeeld. Haar letterlijk uit een abortuskliniek sleuren, en dan wou Liberty het kind ter adoptie opgeven, wou Janet dat het naar een ander adoptiegezin ging.
Hoe ze Carly een tijdje heeft behandeld. Ze hangt de fantastische christen uit, terwijl ze ongehuwd zwanger werd en ook meerdere malen vreemd is gegaan.
Maar nu behandelt ze Carly weer een beetje normaal en is ze ook een stuk minder vervelend. Ze is gewoon veel te vaak te zien. Dan gaan personages vanzelf op je zenuwen werken.
Jack is echt de walgelijkste in die verhaallijn. Jack.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me rot geschaamd tijdens Holden en Carly. En mensen die nog durven te zeggen dat Janet is snol is.quote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Janet vind ik vervelend, kan er niks aan doen. Dusty is gek dat hij nog achter haar aan zeult, weer een ander z'n kind wil opvoeden
Nee vind niet dat ze een snol is (janet) Carly ja haha. Maar daar spatte het ook zo vanaf, stiekem enzoquote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb me rot geschaamd tijdens Holden en Carly. En mensen die nog durven te zeggen dat Janet is snol is.
Van Reid of Dusty ?quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef Miam het volgende:
[..]
ja watte! misschien ben ik de enige, maar ik vond dat schapen kapsel wel wat toevoegen
sexy beaaaast
Ik bedoelde vooral Janets houding tegenover Carly toen Carly Liberty wou opvrolijken.quote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gezeur tijdens de zwangerschap van Liberty vond ik ook tenenkrommend, maar ik begreep wel waar ze vandaan kwam. Je opvoeding schuif je in dit soort zaken niet snel aan de kant. Italianen en het geloof, omg.
Ik heb nergens gezien dat ze zonder echt zonder reden rot deed tegen Carly, Is in ieder geval niet vaak voorgekomen. Meestal was ze juist begrijpend als Jack weer eens naar Carly moest. Je moet ook niet vergeten dat ze moest opboksen tegen Carly en de kinderen.
Verder is het natuurlijk het verhaal zoals het is, en heeft zij geen keuze hoe vaak ze voorbij komt.
quote:
Ja, dat was inderdaad een slipper van Janet, maar geef haar ongelijk, de geschiedenis he?quote:Op maandag 26 september 2011 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral Janets houding tegenover Carly toen Carly Liberty wou opvrolijken.
Dat mocht niet van Janet.
Dat was echt heel vaag. Ze moet de belangen van haar dochter belangrijker vinden dan haar eigen mening over bepaalde personen.
Het is inderdaad een beetje too much soms, maar dat komt natuurlijk ook omdat er verschillende verhaallijnen rondom haar zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 15:23 schreef Miam het volgende:
Oh, Janet een snol?nee dat nou ook weer niet, maar die hele verhaallijn boeit me
heel weinig. te langdraderig.
Lily is een secreet geworden. Was dol op haar toen ze nog gespeeld werd door de vorige actrice.quote:
Carly vind ik sowieso een leuke dame. Niet saai, lekker sarcatisch, maar toch een dame. En die acties van haar waardoor ze altijd weer in de problemen komtquote:Op maandag 26 september 2011 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |