quote:Op zondag 25 september 2011 13:02 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ik kwijl al een hele tijd over deze geweldige man...maar wist niet van het bestaan van jullie af... heerlijk om samen te kwijlen!!! :-)))
Reid is niet echt mijn type.quote:Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
haha grappig dit. REIDDD. Ik ben zelf ook wel van Luke btw
quote:Op zondag 25 september 2011 20:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Reid is niet echt mijn type.
Luke daarentegen.![]()
En Casey.![]()
En Simon.
QFTWquote:Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef sjampoeh het volgende:
haha grappig dit. REIDDD. Ik ben zelf ook wel van Luke btw
quote:Op zondag 25 september 2011 21:05 schreef Miam het volgende:
Chubby Simon vond ik ook wel leuk jajammer dat ie weg is..
daar kregen we Chris voor terug.
Chris
ja, best jammer, het is teveel uitgemolken ofzo.quote:Op zondag 25 september 2011 22:08 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ja CarJack.. rivalen van mijn LuRe
Idd..had beter verdeeld moeten zijn.. vind bijv Casey zijn humor ook geweldig..quote:Op zondag 25 september 2011 22:13 schreef Miam het volgende:
[..]
ja, best jammer, het is teveel uitgemolken ofzo.
ik wil ook meer Paul en Emily.
Oh en Lucinda! veel te weinig daarvan op televisie!
Tja, wie niet tegenwoordig...quote:Op maandag 26 september 2011 10:01 schreef Miam het volgende:
Dusty VOND ik leuk, nu niet meer zo eigelijk.het lijkt wel Janet's schoothondje zolangzamerhand.
Jackquote:Op maandag 26 september 2011 10:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Tja, wie niet tegenwoordig...
Count me in!quote:Op maandag 26 september 2011 09:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Eigenlijk wel een beetje vreemd dat niemand hier fan is van Dusty.
"Wij vrouwen" vallen meestal toch op de badguy??
Dat is juist wat ik zo mooi vind bij hem, een 'bad guy' die als het om de liefde gaat, voor een vrouw door het vuur gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 10:01 schreef Miam het volgende:
Dusty VOND ik leuk, nu niet meer zo eigelijk.het lijkt wel Janet's schoothondje zolangzamerhand.
Daar heb je een punt. het matcht in ieder geval beter dan Jack. die was te soft.quote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Count me in!
[..]
Dat is juist wat ik zo mooi vind bij hem, een 'bad guy' die als het om de liefde gaat, voor een vrouw door het vuur gaat.
Die twee passen goed bij elkaar. Vuur, passie en duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |