Met een lastig laatste stuk moet dit makkelijk in te halen zijn.quote:
Sprint, puur de sprint.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:46 schreef Wrijfhout het volgende:
Zal Vos demarreren, of op de sprint gokken?
quote:
Niks pech. Gewoon de verkeerde tactiek. Te lang willen wachten en ingesloten raken.quote:
Dit was wel iets meer dan ingesloten raken. Ze kreeg die kwak en toen raakte ze ingesloten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niks pech. Gewoon de verkeerde tactiek. Te lang willen wachten en ingesloten raken.
Hoort gewoon bij het wielrennen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Ericr het volgende:
Deur dicht gegooid, maar volgens mij ga je een protest hierover niet winnen.
Teutenberg lijkt me.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:56 schreef Waaghals het volgende:
volgens mij werd ze ook door iemand anders ingesloten niet door Bronzini, maar goed ik heb het nog niet helemaal gezien
Klopt, door Teutenberg. Die deed er schijnbaar dus weer alles aan om alleen Vos te laten verliezenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:56 schreef Waaghals het volgende:
volgens mij werd ze ook door iemand anders ingesloten niet door Bronzini, maar goed ik heb het nog niet helemaal gezien
Als ze te vroeg was aangegaan en 2e was geworden had je dat als argument.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niks pech. Gewoon de verkeerde tactiek. Te lang willen wachten en ingesloten raken.
Een typische lesbo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
TEUTENBERG JE MOEDER IS EEN MOF, JE MOEDER IS EEN MOF, JE MOEDER IS EEN MOF
(ps. Wat was die winnares lelijk).
Wat is deze?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
deed zij ook mee?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wordt weer een geil podium, daar hebben ze toch zelden geluk mee op die WK-podia bij de vrouwen.
Ik zit al met smacht met de broek op de enkels de kop van mijn koene ridder te strelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wordt weer een geil podium, daar hebben ze toch zelden geluk mee op die WK-podia bij de vrouwen.
Klopt, Karl huilde mee met de Nederlandse deelneemstersquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:59 schreef Zwansen het volgende:
Karl deed geen moeite om objectief te blijven. Hij was voor Vos zoals Wuyts in zijn beste jaren voor Boonen was.
Kijk dan ook naar Danny.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Gerbert toch een zielige chauvinist
Emma Johansson was anders ook een mooie geweest, maar niet meteen haar parcours.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je beter mountainbiken hebben.
Hier lijkt het nog wel wat: http://twitter.com/#!/marianne_vosquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit al met smacht met de broek op de enkels de kop van mijn koene ridder te strelen.
of die andere zweedsequote:Op zaterdag 24 september 2011 17:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Emma Johansson was anders ook een mooie geweest, maar niet meteen haar parcours.
Goeie photoshop. Emma Johansson heeft dat niet nodig.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier lijkt het nog wel wat: http://twitter.com/#!/marianne_vos
Ja. Het lijkt net een levende dode otter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier lijkt het nog wel wat: http://twitter.com/#!/marianne_vos
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
KOLERE WAT EEN GEILE WIJVEN
FAP FAP FAP FAP
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Enige troost: het mooiste volkslied ter wereld!
Zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:03 schreef TheArt het volgende:
Het nadeel voor Vos is eigenlijk, ook al had ze hier natuurlijk moeten winnen, is dat ze het hele seizoen zo oppermachtig is en dat elk jaar weer het volle gewicht moet dragen.
Maar Vos goud op de Spelen volgend jaar is eigenlijk wel een mooie climax.
Zij zag er wel lief uit jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die linkse Italiaanse was te doen.
Het is Ricco zelf, heb je die cobra niet gezien in zijn koersbroek dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Pff is dit de zus van Ricardo Ricco?
Liever goud in Londen. Hoe is dat parcours eigenlijk? Zal vast niet heel erg selectief zijn toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:03 schreef TheArt het volgende:
Het nadeel voor Vos is eigenlijk, ook al had ze hier natuurlijk moeten winnen, is dat ze het hele seizoen zo oppermachtig is en dat elk jaar weer het volle gewicht moet dragen.
Maar Vos goud in eigen land volgend jaar is eigenlijk wel een mooie climax.
Van Vliet neemt een volledige klimmersploeg mee, kan je op rekenen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Liever goud in Londen. Hoe is dat parcours eigenlijk? Zal vast niet heel erg selectief zijn toch?
Londen is een paar rondjes met een lastig klimmetje en daarna een km. of 40 vlak naar de streep in Londen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Liever goud in Londen. Hoe is dat parcours eigenlijk? Zal vast niet heel erg selectief zijn toch?
Precies. Niet te vroeg en niet te laat aangaan, daar draait het toch ook allemaal om in een sprint?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze te vroeg was aangegaan en 2e was geworden had je dat als argument.
Wat gaat dat een succes wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Van Vliet neemt een volledige klimmersploeg mee, kan je op rekenen.
't Zal ook niet gebeuren...als ze dit niet af kan maken, whatever teutenberger ook doet, lukt het in Londen ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:03 schreef TheArt het volgende:
Maar Vos goud in eigen land volgend jaar is eigenlijk wel een mooie climax.
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:09 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
't Zal ook niet gebeuren...als ze dit niet af kan maken, whatever teutenberger ook doet, lukt het in Londen ook niet.
Nou ja, het parcours zal natuurlijk een grote rol van betekenis spelen in Londen.quote:
Hughes heeft jarenlang gewielrend voordat ze weer ging schaatsen. Ook gewoon meerdere medailles op Olympische Spelen en WK's gehaald in haar eerste wielrenperiode.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:04 schreef Pritt het volgende:
Maar goed, eens te meer bewijst deze wedstrijd waarom vrouwenwielrennen zo weinig aandacht krijgt. Een schaatser kan bijna verdomme wereldkampioen worden.
Had ze Bronzini niet al aan een eerdere wereldtitel geholpen door juist te vroeg aan te gaan? Of was dat een andere Italiaanse?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje choken dus, te bang dat je stilvalt.
Klopt, maar dan is het alsnog een knappe omschakeling. Praktisch anderhalf jaar geleden schaatste ze nog op de Spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hughes heeft jarenlang gewielrend voordat ze weer ging schaatsen. Ook gewoon meerdere medailles op Olympische Spelen en WK's gehaald in haar eerste wielrenperiode.
Aan de ene kant wel maar hoe kan je zo onzeker zijn terwijl je al jaren zo goed bent. Tuurlijk is 4 keer 2e een stemmetje in je achterhoofd, maar zo wordt het een self fullfilling prophecy ...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan het me echt wel voorstellen na de afgelopen jaren.
Dat is vooral De Boswachter, heeft weer te lang droog gestaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:12 schreef Drebbelman het volgende:
Al die seksistische opmerkingen hier![]()
niet vergeten dat vrouwenwielrennen op Vos en een paar enkelingen na niets voorstelt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het alsnog een knappe omschakeling. Praktisch anderhalf jaar geleden schaatste ze nog op de Spelen.
Beetje geloven in eigen kunnen, ze was duidelijk de sterkste maar niet de slimste.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan het me echt wel voorstellen na de afgelopen jaren.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:12 schreef Drebbelman het volgende:
Al die seksistische opmerkingen hier![]()
Hij voelt zich toch al even interessant...quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:17 schreef Waaghals het volgende:
over 20 jaar kan Mart nog eens acteur worden als een oude Einstein
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:17 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hij voelt zich toch al even interessant...
Als ie dan de komende 20 jaar niets meer eet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:17 schreef Waaghals het volgende:
over 20 jaar kan Mart nog eens acteur worden als een oude Einstein
[ afbeelding ]
Gewaagd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef Waaghals het volgende:
Morgen Sagan, Hagen, Gilbert of Hushovd
Onderschat de sprintkwaliteiten van Weening niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef Waaghals het volgende:
succesvol omschakelen is altijd knap, al blijven fietsen en schaatsen wel heel verwant aan elkaar qua gebruik van spiergroepen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het alsnog een knappe omschakeling. Praktisch anderhalf jaar geleden schaatste ze nog op de Spelen.
6equote:Op zaterdag 24 september 2011 17:25 schreef Pedroso het volgende:
(hoewel 5e zilver ook gewoon goed is natuurlijk).
Vertel is ? 1x Goud en 5x zilver bij het wegwielrennen.quote:
twitter:kmoerenhout twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 17:10:13Als bestaat niet, maar als Anouk van der Vleuten de deur dicht houdt is er niks aan de hand en wint Vos. #bestestuurluistaanaanwal reageer retweet
Of Cavendish..quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef Waaghals het volgende:
Anouk van der Vleutenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:36 schreef ItaloDancer het volgende:
twitter:kmoerenhout twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 17:10:13Als bestaat niet, maar als Anouk van der Vleuten de deur dicht houdt is er niks aan de hand en wint Vos. #bestestuurluistaanaanwal reageer retweet
!
zucht, hate when i'm right..quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:34 schreef franklop het volgende:
[..]
zal vast wel een italiaanse net wat geluk hebben..
Te laat ja, o.a. Teutenberg maar dus ook Bronzini waren er al voorbij toen Vos nog moest aanzetten. Dat Teutenberg er voorbij kwam werd haar fataal, je ziet ook dat Vos daarna zelf Teutenberg opzoekt op het moment dat Teutenberg de deur dicht knalt. Vos kan nog aardig remonteren maar Bronzini was al gevlogen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:35 schreef franklop het volgende:
[..]
zucht, hate when i'm right..
maar heb geen meter gezien, las dat ze te laat aanging?
zie nu wat beelden, maar laatste meters kwam ze niet echt superveel dichterbij Bronzini, of zie ik dat verkeerd. Ze kwam wel iets dichter, maar dat was het welquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:40 schreef Ericr het volgende:
[..]
Te laat ja, o.a. Teutenberg maar dus ook Bronzini waren er al voorbij toen Vos nog moest aanzetten. Dat Teutenberg er voorbij kwam werd haar fataal, je ziet ook dat Vos daarna zelf Teutenberg opzoekt op het moment dat Teutenberg de deur dicht knalt. Vos kan nog aardig remonteren maar Bronzini was al gevlogen.
Ze moest opnieuw op gang komen, dan is het nog knap als je nog enigszins dichterbij kan komen. Op kracht had ze zeker Bronzini er op kunnen leggen maar dit was duidelijk een gebrek aan geloof in eigen kunnen. Je moet ook durven aangaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
zie nu wat beelden, maar laatste meters kwam ze niet echt superveel dichterbij Bronzini, of zie ik dat verkeerd. Ze kwam wel iets dichter, maar dat was het wel
Kan nog wel eens een heel snel WK worden. Junioren reden al 44.7 km/uur gemiddeld.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:26 schreef DeMessias het volgende:
Betere vraag is: hoe laat moet ik inschakelen om de voorbereiding op de massasprint te zien (dus laatste 15km)?
10h00 dacht ik. Maar dat is vroeg genoeg, als ze het gemiddelde van de junioren aanhouden zijn ze dan voor 16:00 al binnen.quote:
Wat is het nou? Friet of Patat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef DeeBee het volgende:
Zie nu voor het eerst de beelden, super regie ook!![]()
Al stonden er ook wel weer 4800 Belgen met gigantische vlaggen met teksten als 'Henk's Frietkot, beste patatten van West-Oost-Dwarsmalle' te zwaaien...Maar zonder duidelijke beelden lijkt het iig spannender!
10u dusquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
10h00 dacht ik. Maar dat is vroeg genoeg, als ze het gemiddelde van de junioren aanhouden zijn ze dan voor 16:00 al binnen.
WK moet je van het begin kijken.quote:
Precies. Ook al weet je van tevoren dat de eerste minimaal 4 uur vrij saai zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
WK moet je van het begin kijken.
Dat is altijd leuk. Als is het maar om wat panorama's van de stad / streek te zien. Zo ook met Olympische wegwedstrijden.quote:Op zondag 25 september 2011 10:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
WK moet je van het begin kijken.
Iedereen zou moeite hebben met wegkomen op km. 1. Het gaat namelijk altijd snoeihard vlak na de start.quote:Op zondag 25 september 2011 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Die knakkers met hun bonte shirts die al moeite hebben met wegkomen op km 1
Serieus zijn dat allemaal profs ?
Als ik me laat neutraliseren tot Afghaan , mag ik dan volgend jaar ook meedoen?
Man, iedereen zat te keuvelen met elkaar over vrouw en kids.quote:Op zondag 25 september 2011 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iedereen zou moeite hebben met wegkomen op km. 1. Het gaat namelijk altijd snoeihard vlak na de start.
Gemiddeld zal ruim boven de 43 liggen, dat hou je niet bij.quote:Op zondag 25 september 2011 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man, iedereen zat te keuvelen met elkaar over vrouw en kids.
Achterin jaquote:Op zondag 25 september 2011 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Man, iedereen zat te keuvelen met elkaar over vrouw en kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |