2 thermoshirtsquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:51 schreef loecje het volgende:
zo koud is het nog helemaal niet. wat ga je aantrekken als het -10 is?
We kunnen high fiven, ik snotter ook weer. Maar buiten is het veel warmer dan gister, warme windquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
2 thermoshirtsIk heb het wel onwijs koud
Zal er ook ongetwijfeld mee te maken hebben dat ik verkouden en alles ben.
Kleine correctie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef Miendientje het volgende:
ik ga binnenkort kreperen (wel in het Zuiden van Europa overigens). Ik had een tijd geleden al een aantal shirts en broeken gekocht voor dit doel.
Komt op hetzelfde neer toch?quote:
Kamperen is altijd kreperen/kramperen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Niet met mijn Action-thermokleding natuurlijk
Ik doe met je mee trovey, ik bedank ook voor kramperenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Kamperen is altijd kreperen/kramperen.![]()
![]()
Regen, lekke tenten, kou lijden op een schuimbedje/luchtbed, voorhistorische voorzieningen....geef mij maar een huisje/hotel
maar veel plezier straks hoor.
Moet je eigenlijk niet voor veel kleding van de Action eigenlijk Chinees zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb die berepootdingen/beenwarmers gekocht.
ze zijn wel leuk, alleen moet ik volgens mij van die chinese spillepoten hebben.
mijn benen worden helemaal afgekneld door dat strakke elastiek dat erin zit.
dat moet ik even verandere voor ik ze definitief in gebruik ga nemen.
ze verwachten een poolwinter zag ik net op de frontpage. nou laat maar komen, dan doe ik mn berenstampers wel aan
Mijn dochter van 7 heeft handschoenen voor dames van de Action, omdat de kinderhandschoenen te klein zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk niet voor veel kleding van de Action eigenlijk Chinees zijn?Probeer de dameshandschoenen eens, die zogenaamde ski-exemplaren....ik kom alleen maar in mannenexemplaren en ik heb nou niet echt kolenschoppen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mijn dochter van 7 heeft handschoenen voor dames van de Action, omdat de kinderhandschoenen te klein zijn. Dus ik denk wel dat de maten een beetje raar zijn
Ah, het ligt dus niet aan mij....de Action wil gewoon dat we allemaal maatje petite gaan worden en dan wel maatje Chinees petite.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb dat ook altijd bij leggings ed van de Action. Ik pas het tienerondergoed van de Action dan weer wel.
Ni Hao Action.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ah, het ligt dus niet aan mij....de Action wil gewoon dat we allemaal maatje petite gaan worden en dan wel maatje Chinees petite.
Ik ben 2 koppen te groot voor een chinees, dat wordt nog wat... verplicht krimpenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:53 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
Ah, het ligt dus niet aan mij....de Action wil gewoon dat we allemaal maatje petite gaan worden en dan wel maatje Chinees petite.
quote:
Nooit broekspijpen hoeven in te kortenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben 2 koppen te groot voor een chinees, dat wordt nog wat... verplicht krimpen
Niet gezien vanmiddag maar wellicht liggen ze op een plek waar ik het niet verwacht. Ik heb wel de katrolletjes voor opladers gevonden die ik zocht....lag bij de autospullen....echt een plek waar ik het zou zoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze op het moment wegwerpcamera's hebben?
Portemonee is hier ook rood en ook om dezelfde reden...zit je niet zo te turen in die tas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Syrena het volgende:
Herkenbaar trovey, mijn moeder en ik hebben allebei een rode beurs van de Action omdat je die snel kan terugvinden in je tasBen er erg blij mee, precies groot genoeg voor alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |