daarom moet je dr ook taart van maken. dan worden ze lekker zachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef PureEvil het volgende:
Mijn respootjes waren taai![]()
En was nog lang niet bij de tht datum
Hahaha slim bedacht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:54 schreef Mercer het volgende:
[..]
Wat je wel kan doen is een zelfde rokje kopen, en vervolgens met het bonnetje en kaartjes teruggaan met het oude rokje en dan een tegoedbon vragen. Met het excuus dat je pas zag toen je het kaartje eraf knipte dat er een gat in zat. Dat heeft een grotere kans van slagen, maar wel omslachtig.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:21 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dat lukt wel hoor![]()
Ze kunnen je namelijk ook zonder kaartje iets verkocht hebben, dat weet die kassamiep toch niet.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:41 schreef Dragonberry het volgende:
Ik heb een keer een ventilator terug gebracht die uit elkaar viel. Ze vroegen niet eens naar het bonnetje, mocht gewoon gelijk een nieuwe pakken
Ik ga t proberen, anders kan ik de 1e tip alsnog doen haha..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
ze ruilen overigens niet alles. ik weet niet of kleding daar onder valt.
Simpel zwart stretch rokje. Met zo n elastieken band aan de bovenkant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Welke dan, ik heb er een tijdje geleden er ook eentje gekocht maar die zit prima, was er eentje in marineblauw met witte stippen.
Ja die, heb ik ook, MET gat..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Simpel zwart stretch rokje. Met zo n elastieken band aan de bovenkant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja die, heb ik ook, MET gat..![]()
Ik heb dezelfde, blijft bij mij wel zitten...apart.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Simpel zwart stretch rokje. Met zo n elastieken band aan de bovenkant.
Ik heb zelfs twee gaten...aan de boven- en aan de onderkant.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ja, was ik idd van planquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef trovey het volgende:
Ik zou die nep-Uggs wel even goed inspuiten met anti-regenspul (ook van de Action) want ze zijn gemaakt van een soort stof dus als je ze een beetje netjes wil houden is dat zeer aan te raden.
Ik heb ooit wel die rubberen exemplaren gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:31 schreef athlonkmf het volgende:
kan je warmwaterkruiken vinden bij de action?
Die heb ik vorig jaar gekocht en gelijk weg gedaan,kwam niet degelijk over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel die rubberen exemplaren gezien.
Dat zijn die rubberen exemplaren nooit....waar je ze ook koopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:13 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar gekocht en gelijk weg gedaan,kwam niet degelijk over.
Haha goed punt ;-)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn die rubberen exemplaren nooit....waar je ze ook koopt.
Pics van je gatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee gaten...aan de boven- en aan de onderkant.
quote:
Same. Mijn moeder had er 1 liggen, ook van rubber.. die heb ik maar gewoon gejatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:13 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar gekocht en gelijk weg gedaan,kwam niet degelijk over.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:46 schreef Mirjam het volgende:
ik heb vanmiddag 2 paar van die nepp uggs gekocht, lage en hoge, de 1 met knoopjes de ander met een gebreide rand.
10 euro 't stuk, niet duur, de zool is namelijk stevig en goed flexibel.
in de supermarkt naast de action lagen die dingen ook, maar dan met een zool van onbuigbaar foam, die breken dus na 2 keer lopen doormidden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
ik krijg net de actiemail, en wat staat er in?
juist, de laarzen maar dan voor 2 euro goedkoper
kan ik daar wat mee?
quote:
Wíl je er wat mee voor die twee euroquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
ik krijg net de actiemail, en wat staat er in?
juist, de laarzen maar dan voor 2 euro goedkoper
kan ik daar wat mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |