zijn daar plaatjes/foto's vab?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Samson het volgende:
Zocht al een tijd zo'n soort van "kwartslamp" dus zo'n natuurstenen lamp en nu hadden ze ze ineens erg goedkoop bij de action
Ik betwijfel of ze foto's heeft gemaakt van haar zoektocht naar een kwartslamp, maar vragen staat vrij natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze foto's heeft gemaakt van haar zoektocht naar een kwartslamp, maar vragen staat vrij natuurlijk
of hij foto's heeft gemaakt van zijn zoektochtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze foto's heeft gemaakt van haar zoektocht naar een kwartslamp, maar vragen staat vrij natuurlijk
univormloos, het duurde ff voordat ik 'm snapte.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
verpleeghuis -> uniform (als ik eerlijk ben is het meer univormloos)
Rode onderbroekquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:14 schreef loecje het volgende:
dan hoop ik dat jou witte pakjes niet te doorschijnend zijn. heb bij 1 ziekenhuis gewerkt waar je echt niets gekleurds onder aan moest trekken.
Oh zoiets is leuk!quote:
Yep, en maar 5 nog wat als ik het me goed herinner. Geeft een erg gezellig sfeerlichtquote:
haha, waarom denk je dat ik altijd iets onder mijn uniform aanheb?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:14 schreef loecje het volgende:
dan hoop ik dat jou witte pakjes niet te doorschijnend zijn. heb bij 1 ziekenhuis gewerkt waar je echt niets gekleurds onder aan moest trekken.
Als je huisdieren hebt schijnt het trouwens een minder goed idee te zijn, dat soort zoutlampen...waarom weet ik even niet maar ze schijnen toch bepaalde dampen af te geven die dieren geen goed doen....of dat was een verhaal uit de komkommertijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:36 schreef Samson het volgende:
[..]
Yep, en maar 5 nog wat als ik het me goed herinner. Geeft een erg gezellig sfeerlicht
yep broeken met een open kruis enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef loecje het volgende:
haha ja dat je ergens achter blijft hangen herken ik. vervelende drukknopen.
of opeens een scheur omdat de stof gewoon versleten is.
En niet alleen hij. Vergeet die auto (nu onder een andere naam) ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
yep broeken met een open kruis enzo
o jee, tomaat leest ook mee natuurlijk
Ik denk eerder dat honten en kadden er graag aan likken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je huisdieren hebt schijnt het trouwens een minder goed idee te zijn, dat soort zoutlampen...waarom weet ik even niet maar ze schijnen toch bepaalde dampen af te geven die dieren geen goed doen....of dat was een verhaal uit de komkommertijd.
Al een poosje, en de echte is pleite.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef lady-wrb het volgende:
hee is de ferrari gekloond?
dat heb ik gemist!
Dat is niet zo goed voor de niertjes maar ik kan me ook iets herinnneren dat door de warmte er bepaalde dampen vrij zouden komen...enfin, ik heb die lampen toch niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat honten en kadden er graag aan likken.
Ik heb geen idee, wel ns gelezen dat het juist gezond zou zijn, kan me echter moeilijk voorstellen dat er nu megadampen van zo'n lamp af kunnen komen. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het gezond isquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
die zoutlampen schijnen idd zoutdamp af te geven. dat moet heel goed zijn, ik heb van het weekend namelijk in een saunacomplex in een zeeklimaatcabine gelegen waarbij werd beweerd dat mijn weerstand met sprongen vooruit zou gaan door die zoutdamp
Ook leuk voor caviasquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat honten en kadden er graag aan likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |