Hahaha ik speel bijna nooit meer black ops en als ik het speel doe ik het met de Olympia, Skorpians of Spass. Campen doe ik al helemaal nooit want ik heb altijd de hoogste score per minute als ik speel sta ik zelfs regelmatig in de 1000 van de wereldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef BzP het volgende:
[..]
KD betekend geen klote...
Laat alleen zien hoe erg jij campt & try hard jij bent.
En omdat zzirgrizz een KD van 1.2 heeft, zuigen alle montage mensen hard?
Je denkt echt dat je verstand hebt met je vmbo denkniveau..
Jij bent echt de mongool van de BO topics......
dus als hun scores hun niks boeien maakt het hun dan meteen slecht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ik speel bijna nooit meer black ops en als ik het speel doe ik het met de Olympia, Skorpians of Spass. Campen doe ik al helemaal nooit want ik heb altijd de hoogste score per minute als ik speel sta ik zelfs regelmatig in de 1000 van de wereld. Maar montage mensen die gaan alleen maar voor clips en die kan het voor de rest niet boeien of ze vaak dood gaan natuurlijk ziet het er wel allemaal mooi uit maar effectief is het allerminst.
Ja heel slecht voor je team iig. Ach ik vind jou ook een randdebiel en ga maar lekker fappen op de volgende montage van Ireapz of hoe die ook heetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef BzP het volgende:
[..]
dus als hun scores hun niks boeien maakt het hun dan meteen slecht?
Etikettering op zn best hiero
Ik hou ook van jou schatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja heel slecht voor je team iig. Ach ik vind jou ook een randdebiel en ga maar lekker fappen op de volgende montage van Ireapz of hoe die ook heet
Nee, BF3 beta misschien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi ga dan maar weer BO spelen
Potje knikkeren dan?quote:
Knikkeren is cool ik sta wel achter de bar vanavond dus het moet wel snel. Is allemaal al geweest een aantal weken terug.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:19 schreef BzP het volgende:
[..]
Potje knikkeren dan?
20:00 op de Oelemarkt?
Wanneer is er kermis bij jullie trouwens?
ah das wel jammer, Jullie Kermis roeleert best wel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Knikkeren is cool ik sta wel achter de bar vanavond dus het moet wel snel. Is allemaal al geweest een aantal weken terug.
Is verschillend.. Heb hiervoor een tijd met de Galil gespeeld en momenteel met de AK47 en Makarov als secondary weapon.. De AK47 met suppressor.. En dan Ghost Pro, SoH Pro en Marathon pro..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:40 schreef GlenSpey het volgende:
Met wat voor een wapen speelt iedereen hier?
Mijn voorkeur gaat tot nog toe naar de AK47u uitmaar ik heb met mijn lvl 31 nog niet alle wapens unlocked...
Ben ook wel benieuwd welke perks men aanhoudt. Ik gebruik ghost/warlord/second chance. En als attachments voor mijn AK gebruik ik de silencer en de increased fire rate
'tactisch spel'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:00 schreef Lindgren. het volgende:
Neem een voorbeeld aan WingsOfRedemption, een video van 12 minuten posten en dan 11,5 minuut op dezelfde plek blijven liggen, L1 ingedrukt.
Nee, WoR is een dikke vette stakker die met 1 sensitivity zit te auto aim hoeren. Smerige kut camper is hij.quote:
Was ook sarcastischquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, WoR is een dikke vette stakker die met 1 sensitivity zit te auto aim hoeren. Smerige kut camper is hij.
Ik heb liever een 1 k/d en de hele tijd lopen trollen met leuke classes dan een 3 k/d en constant te try harden. Ik heb een 1.15 k/d maar dat komt omdat ik echt verschrikkelijk zoog in het begin, zoog ik niet zo erg dan had ik wel richting de 2.5 gehad. Zou ik Ghost en SC gebruiken zou ik denk ik wel over de 3 zitten zonder moeite.
Maar ja, ik koop het om plezier te hebben en niet om hoekjes warm te houden.
Toch wilde ik even mijn mening over WoR gevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:30 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch
Maar goed, net ging ik beast met PSG-1, accuracy van ~70% met quickscopen, k/d 41-7, gaat de host weg ;_;
En kan ik 'm dus niet afmaken enzo.
Ik vind het leuk om met lightweight en marathon te rushen en ik heb een schurft hekel aan campers en kom ze vaak tegen. Meestal rage quit ik zodra ik gekillt wordt door een camperquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:37 schreef Elvi het volgende:
Pfff ik dacht eerst 'wat zeiken jullie over dat campen' maar ik had net 2 keer dat er echt een groep was die overal ging campen. Kijk dat je een vlag gaat bewaken, daar kan ik nog inkomen maar ze zaten gewoon overal achter hoekjes en struiken. Dat is echt geen hol aan. Meteen claymore's op hun vlaggen, fokking gevechtsvliegtuig, napalm en handen en 1 lul met een flamethrower![]()
Het is toch ook niet leuk om zo te spelen? Ik vind het leuker om steeds te proberen of ik bij n vlag kan komen.
Verbinding speelt een erg grote rol jammer genoeg, vooral bij 's avonds en alleen gamen is de verbinding ruk. Dan kan je beter zelf het initiatief nemen aangezien bij lag als je stilstaat zij jou eerder zien dan jij hunquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:14 schreef GlenSpey het volgende:
Als ik probeer te campen word ik altijd vrij snel afgemaakt. Dan dood ik iemand en dan een minuut later doodt diegene mij omdat ze hebben onthouden waar ik lag. Dit is tot nog toe elke keer gebeurd dat ik probeerde te campen. Hoe kan het toch dat zoveel andere spelers wél succesvol zijn met campen?
En zijn er trouwens tutorial filmpjes op youtube speciaal voor beginners? Niet dat ik het spel niet kan ofzo, alleen baal ik een beetje dat mijn KD-ratio zo slecht is... zat de laatste keer op 0.82 (in totaal, dus niet van 1 potje) en dat is toch wel erg matig...
Ook vind ik soms de verschillen in mijn eigen performance opmerkelijk. Meestal ga ik net iets vaker dood dan dat ik kills maak, maar in sommige potjes haal ik opeens een KD ratio van 3.0 of beter. Kan dit aan mijn internetverbinding liggen? Ik heb zelf het idee dat ik wel redelijk snel reageer, maar misschien dat ik lag heb waardoor ik soms wat moeite heb met het snel zien van een vijand. Ik zit namelijk wel op een draadloos netwerk wat uberhaupt al niet supersnel is...
Dat zou dan kunnen verklaren waarom ik nooit echt goed ben in dit soort spellen. Soms als ik iemand eerder zie dan zij mij dan begin ik op ze te schieten maar dan weten ze mij toch nog kapot te krijgen voor ik hun neer krijg. Zit me dan echt af te vragen hoe dat kan, want omgekeerd krijg ik zoiets niet voorelkaar. Niet als een vijand me aanvalt terwijl ik m echt niet aan zie komen tenminste. Dat terwijl ik toch behoorlijk snel kan reagerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verbinding speelt een erg grote rol jammer genoeg, vooral bij 's avonds en alleen gamen is de verbinding ruk. Dan kan je beter zelf het initiatief nemen aangezien bij lag als je stilstaat zij jou eerder zien dan jij hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |